Send button werkt niet bij gebruik van TinyMCE editor

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- DHU -

- DHU -

25/11/2018 18:32:40
Quote Anchor link
Hey guys,

Heeft iemand ervaring met het gebruik van TinyMCE editor? Wanneer ik dit implementeer dan werkt mijn Button Send niet meer.

TinyMCE installeer je eenvoudig weg door twee stukjes javacript in je header toe te voegen en je hebt een API key voor je domain nodig.

Bij mij zie een stukje header in mijn index.php er als volgt uit:

<script src="https://cloud.tinymce.com/stable/tinymce.min.js?apiKey=6v3wfwc3.........................."></script>
<script>tinymce.init({ selector:'textarea' });</script>

(api key is niet volledig... heb ik punten neergezet)...

Heeft iemand dit aan de praat? of weet iemand een alternatief?
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 18:55:25
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/11/2018 18:39:22
Quote Anchor link
Moet je niet ergens aangeven in welke form die moet komen? Een pagina kan immers meerdere textarea's en forms hebben.

En waarom een cloud-oplossing i.p.v. self-hosted?
Gewijzigd op 25/11/2018 18:39:47 door - Ariën -
 
- DHU -

- DHU -

25/11/2018 19:33:03
Quote Anchor link
om met het laaste te beginnen... geen flauw idee :-) ik las dat dat tinyMCE het meest gebruikt werd... en ik geloof dat natuurlijk.. waarom niet. Lekker naief..

Maar wat ik vanaf de website haal hoeft ik niet expliciet aan te geven welk form. Althans ik heb nog niet gevonden.


Toevoeging op 25/11/2018 19:39:54:

ik zie al dat ik inderdaad de textarea een id mee moet geven..... to be continued
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/11/2018 20:02:41
Quote Anchor link
Persoonlijk ben ik zelf niet zo van de cloud-hosted tools. Er hoeft er maar eentje plat te liggen en je bent meteen machteloos ;-)

Ikzelf gebruik CKeditor, maar TinyMCE werkt ook prima. Maar als ik die zou gebruiken, zou ik die liever zelf downloaden en vervolgens in mijn site integreren.
 
- DHU -

- DHU -

25/11/2018 20:31:02
Quote Anchor link
ik denk dat ik inderdaad af ga zien van de cloud... klopt helemaal wat je zegt.. als ze plat liggen ben je de Sjaak.
Ga eens kiek'n of ik iets met die CKeditor kan doen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/11/2018 20:48:42
Quote Anchor link
https://www.tiny.cloud/get-tiny/self-hosted/

Daar kan je het ook downloaden.
 
- DHU -

- DHU -

26/11/2018 21:21:28
Quote Anchor link
thnx... .het werkt. behalve in de mail function. Daar reageert de knop verzenden niet wanneer ik de gebruik van tiny maar daar kan ik mee leven.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/11/2018 21:23:54
Quote Anchor link
Wat heeft mailen met een knop te maken?
 
- DHU -

- DHU -

26/11/2018 22:28:09
Quote Anchor link
De verzendbutton... heb ook geen idee. maar de mail gaat de deur de niet uit wanneer ik tiny gebruik. strange he..
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.