SEO instellen website ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Simone Joosten

Simone Joosten

12/08/2013 14:25:54
Quote Anchor link
Hallo,

kan iemand mij helpen met het instellen van de SEO voor mijn website.
Ik heb geen idee wat ik moet doen om deze op de eerste pagina van google te krijgen.

Alvast bedankt voor jullie hulp en advies.

Groetjes Simone
Ps de website is nog niet online, die ga ik nog maken.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 09:36:25
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/08/2013 14:33:30
Quote Anchor link
SEO is vaak niet zo eenvoudig in te stellen. Het ligt er aan hoe je het in de URL's gaat implementeren, en wat voor script (als dus een 3rd-party-script) je gebruikt.

Bij Wordpress is het overigens eenvoudig te doen in de Admin, en het volgen van de instructies.
Gewijzigd op 12/08/2013 14:34:09 door - Ariën -
 
Simone Joosten

Simone Joosten

12/08/2013 15:10:28
Quote Anchor link
Het word een worpress site, kan ik dan bij plugins zoeken naar seo of moet dat anders ?

Groetjes Simone.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/08/2013 15:52:27
Quote Anchor link
Ik gebruik WP niet zo, maar je kan in de Admin bepalen hoe de URL's er uit zien.
Zonder extra plugins.
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

12/08/2013 16:17:58
Quote Anchor link
Quote:
Ik heb geen idee wat ik moet doen om deze op de eerste pagina van google te krijgen.


Helaas heb je daar niet alleen zelf invloed op door 'iets' aan te passen op je website of door 'iets' op een bepaalde manier in te stellen.

Je zult allereerst moeten denken waarop je gevonden wilt worden, op welke zoekwoorden.
Denk daarna eens na waarom Google een van jouw pagina's boven de pagina's van de concurrentie zou moeten zetten wanneer mensen zoeken op een bepaald zoekwoord?

Google heeft hier zelf een hele hoop argumenten voor waar je dan op een bepaalde manier aan moet voldoen om punten te behalen. De pagina met de meeste punten zet Google bovenaan.

Eigenlijk best simpel...

Hier kun je al 200 mogelijke factoren vinden: http://www.karelgeenen.nl/12/infographic-200-ranking-factoren-van-google/

Het is dus lang niet alleen maar WordPress op een bepaalde manier instellen want dan stond iedereen op plaats 1 (oh nee dat kan niet...)
 
Simone Joosten

Simone Joosten

12/08/2013 16:23:47
Quote Anchor link
Oke, heel erg bedankt, hier ga ik zeker mee aan de slag, mijn website word
trouwens toch niet met wp gebouwt, maar met drupal.

Groetjes Simone
Ik ga de tips zeker meenemen in mijn site indeling.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.