Session start doet het niet?
Code (php)
Wat is hier fout aan? Ik krijg de volgende error's en ik kan niet inloggen.
Quote:
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /public_html/index.php:1) in /public_html/index.php on line 1
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /public_html/index.php:1) in /public_html/index.php on line 1
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /public_html/index.php:1) in /public_html/index.php on line 1
Je hebt output voor session_start(). een spatie voor de php tag kan al roet in het eten gooien.
Gewijzigd op 14/04/2011 19:43:39 door - Mark -
- Mark - op 14/04/2011 19:42:07:
Je hebt output voor session_start(). een spatie voor de php tag kan al roet in het eten gooien.
Dat is het probleem het enige wat er staat is Er is dus helemaal geen spatie of wat dan nog voor de session_start(); ..
Daarnaast gebruik ik Adobe Dreamweaver CS4, misschien dat daar een fout inzit?
Gewijzigd op 14/04/2011 20:11:55 door Mitchell van de Ree
Kopieer je complete code eens in Kladblok en sla het dan op als een .php bestand. Werkt het dan wel?
Gewijzigd op 14/04/2011 20:16:41 door - SanThe -
- SanThe - op 14/04/2011 20:15:37:
Kopieer je complete code eens in Kladblok en sla het dan op als een .php bestand. Werkt het dan wel?
Ohja tuurlijk! Nu werkt het wel, haha. Bedankt, het ligt dus blijkbaar aan mijn programma. Terug naar de basic kladblok dus.. :)