Session werkt niet in IE

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Menno Ridder

Menno Ridder

24/12/2008 09:42:00
Quote Anchor link
Hoi mensen.

Ik heb hier een probleem... Ik ga proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

Wij hebben een server draaien. Om daar makkelijker te komen hebben we een ander domain name aangesteld. Als je dus in ons geval intypt www.site.com kom je uit op www.site.com/redirect. Als je uitkomt op www.site.com/redirect wordt je doorgestuurd naar de juiste pagina (index.php).

Nu is het probleem het volgende.

Sessions werken niet in Internet Explorer als we gewoon rechtstreeks naar de domain name gaan. Als we dus in een keer naar www.site.com gaan werkt het niet. Als we eerst naar www.site.com/redirect gaan, en daarna (zelfs zonder iets te doen op de site) naar www.site.com gaan, dan werkt het allemaal perfect. We hebben al een hoop gezocht naar oplossingen maar niks gevonden. Opnieuw XAMPP geinstalleerd wat niet hielp, en ook een keer een andere XAMPP versie geinstalleerd. Niks schijnt te helpen.

In Firefox en Safari werkt het gewoon prima.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 00:54:53
 
Marco

Marco

24/12/2008 11:05:00
Quote Anchor link
Hoe heb je de hostnaam ingesteld op www.site.com?
 
Menno Ridder

Menno Ridder

24/12/2008 11:12:00
Quote Anchor link
Nou, we hebben dus bijvoorbeeld www.site.com. Die verwijst door naar www.site.dyndns.org, en die verwijst weer door naar het externe IP adres.

Dit doen we zo omdat we zelf onze server hosten en niet altijd van een vast IP adres uit kunnen gaan.
 
Marco

Marco

24/12/2008 11:23:00
Quote Anchor link
Ok, en hoe heb je de interne verwijzing gedaan? Het is namelijk een bekende 'bug' met IE en sommige andere browsers dat die niet netjes omgaan met cookies als die het om een lokale server gaat.
 
Menno Ridder

Menno Ridder

24/12/2008 11:25:00
Quote Anchor link
Wat bedoel je precies met de interne verwijzing? De Router of Apache?
 
Marco

Marco

24/12/2008 13:33:00
Quote Anchor link
De server werd toch lokaal gehost?
 
Menno Ridder

Menno Ridder

24/12/2008 15:15:00
Quote Anchor link
Ja, we hosten hem zelf.
Ik heb nu vakantie dus ik kan niet meer testen of enige veranderingen werken. Kun je me iets vertellen over hoe ik die bugs oplos?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.