Show comments

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »
TreX

TreX

29/10/2007 14:00:00
Quote Anchor link
Hey iedereen ik heb een vraag ik ben een nieuws systeem aan het maken maar ik vind 1 ding maar niet ik wil dus bij mijn nieuws page laten zien hoeveel comments (reacties) er al gepost zijn kan iemand me daar me helpen groetjes Trex
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 08:28:16
 
- wes  -

- wes -

29/10/2007 14:04:00
Quote Anchor link
leestekens

en je antwoord is af te vangen in je sql query, ook wel hier 18924712 keer te vinden.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

29/10/2007 14:09:00
Quote Anchor link
de mysql count() functie, (dacht ik)
en php mysql_num_rows() functie
 
TreX

TreX

29/10/2007 14:13:00
Quote Anchor link
thx
 
Frank -

Frank -

29/10/2007 14:14:00
Quote Anchor link
TreX schreef op 29.10.2007 14:00:
Hey iedereen ik heb een vraag ik ben een nieuws systeem aan het maken maar ik vind 1 ding maar niet ik wil dus bij mijn nieuws page laten zien hoeveel comments (reacties) er al gepost zijn kan iemand me daar me helpen groetjes Trex
Wow! En dit kun je in 1 keer uitspreken? Ik begrijp er in elk geval geen drol van, maar doe dan ook weinig moeite. Jij hebt een probleem, jij zult dus de moeite moeten nemen om dat haarfijn aan ons uit te leggen, mocht je hulp zoeken...
 
Jacco Engel

Jacco Engel

29/10/2007 14:14:00
Quote Anchor link
of gewoon de COUNT functie van mysql :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.