simpel factuurtje en gelijk uitprinten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

01/04/2004 18:01:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik wil graag een simpel factuurtje maken die ik gelijk kan invullen in de browser en meteen kan uitprinten met 2 rekenvelden, BTW en een veld met de som.
Naam adres woonplaats enz.

bedankt voor jullie hulp
Gewijzigd op 02/04/2004 01:14:00 door
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 17:32:01
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

01/04/2004 18:32:00
Quote Anchor link
Hmm.. wat is nu eigenlijk je vraag?

Wil je een gratis en een goed factuurprogramma, dan kan ik je Orea [1] aanraden. Dit werkt lokaal met behulp van MS Access. /dan heb je dus niets moeilijks met programmeren. De lay-out van je factuur kan je ook nog eens helemaal aanpassen.

Elwin

[1] http://www.orea.nl
 

01/04/2004 18:55:00
Quote Anchor link
ik wil in de browser een formulier invullen en dan keurig kunnen uitprinten, het lijkt op een factuur
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

01/04/2004 19:26:00
Quote Anchor link
Ja, dat zei je net ook al. Maar wat is je vraag?

Bijvoorbeeld: waar moet ik op letten? Wat is de slimste manier? Als ik een formulier submit, hoe krijg ik dan de waarden op het scherm.

Als iedereen hier gaat zitten vertellen wat ze willen dan komen we niet ver. Kom met een gerichte vraag!

Elwin (wilt op vakantie)
 

01/04/2004 19:39:00
Quote Anchor link
ga jij maar fijn op vakantie, die heb je nodig
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

01/04/2004 20:23:00
Quote Anchor link
Ja.. inderdaad.. die vakantie heb ik nodig. Maar dat bedoelde ik nou.. wat heeft iedereen er aan als ik schrijf wat ik wil? Dus dan de andere kant.. wat heeft iedereen eraan als jij in twee berichten twee keer zegt wat jij wilt. We willen allemaal wel wat.

Als je nu eens een duidelijke vraag stelde dan kan men je helpen. Maar ja, jij zegt alleen maar wat je wilt.

Wat heb je al gemaakt tot nu toe? Welke programmeertalen ken je? Ben je al bezig met wat te leren door middel van het doornemen van tutorials? Weet je al hoe de opmaak van je factuur moet zijn? Waarom doe je het niet met Word? Wat is de meerwaarde van hetgeen je wilt maken? Moet het met een database?

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Elwin
 
Arend a

Arend a

02/04/2004 00:13:00
Quote Anchor link
Elwin++

Edit:


Elwin: neem anders als rule of thumb niet meer aandacht te besteden aan het antwoord als de vraagsteller over het hele probleem heeft nagedacht.

De TS wil gewoon dat hij een kant en klaar script voorgeschoteld krijgt. Wanneer hij dat krijgt krijg je nog een éénregelige reply met dat hij iets anders zoekt. Daarna een snouw.

Reden voor een slotje.
Gewijzigd op 02/04/2004 00:50:00 door Arend a
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.