Simpel page print vraagje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java developer

Het schrijven van software en applicaties die er echt toe doen, dit doe jij onder andere als Java developer. Wij zoeken een Java developer voor ons hoofdkantoor in Waalwijk voor 40 uur per week. Het schrijven van software en applicaties die er echt toe doen, dit doe jij onder andere als Java developer. DMG, een huis vol mogelijkheden. Als Java developer werk je aan business applicaties, API’s en webservices die zowel binnen het bedrijf als door klanten en/of zakelijke partners worden gebruikt. Op deze manier kunnen we onze klanten nog beter bedienen en kunnen medewerkers hun werk eenvoudiger uitvoeren. Het

Bekijk vacature »

Application Developer / IT Support

Dow Site Logistics bedient een groot aantal fabrieken en bedrijven van Dow. De afdeling beheert de stroom van materialen die Dow Terneuzen binnenkomen of verlaten. Voor de Site Logistiek zijn wij op zoek naar een applicatiebeheerder. Als applicatiebeheerder ben je lid van het WPIT team. Dit team ondersteunt de afdeling Site Logistiek op gebied van IT, applicatieontwikkeling, training en rapportages. wat bieden wij jou € 2750 - € 3250 bruto per maand Fulltime dienstverband Reiskostenvergoeding 0,19 per kilometer 25 verlofdagen & 8,33% vakantietoeslag wie ben jij Jij bent een communicatief vaardige techneut, die voor elk technisch probleem de juiste oplossing

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer - Banking

Do you embody the Agile principles? Do you have passion for innovation and get motivated by complex challenges and innovative solutions? Are you ready for working with state of the art technology stacks? Do you have enough experience to quickly and adaptively deploy new frameworks and tools for our customers? Your day-to-day activities As an experienced full stack Java Developer you design, develop and test software systems and applications. You know what the software system of the client needs to do and you find ways to improve and revolutionize them. You create software tailored to the clients’ specific needs. High

Bekijk vacature »

Senior Java EE Developer

Regio: Barendrecht Binnen het domein transport en logistiek krijgen wij dagelijks complexe vragen van onze klanten. Bij en voor onze klanten gaan wij aan de slag met technische software oplossingen (geen kantoorautomatisering) voor o.a. container terminals, havenbedrijven (publieke) transport operators, distributiecentra en productiebedrijven. Je speelt een belangrijke rol in de – veelal – maatwerksoftware die we voor onder andere ECT, Atlas Copco, Kruidvat en het Havenbedrijf maken. We bouwen componenten, maar ook complete systemen die we integreren met andere systemen in veelal multidisciplinaire omgevingen. Integraties met bijvoorbeeld tablets, web portals, voertuigen en (automatische) kranen zijn niet meer weg te denken

Bekijk vacature »

Medior frontend developer

Medior frontend developer (m/v) Blitskikker is een jong en ambitieus bureau dat websites ontwerpt en beheert voor een gevarieerde groep opdrachtgevers met de meest uiteenlopende opdrachten & doeleinden. Wat ga je doen? Je realiseert, vanaf scratch, kwalitatief hoogwaardige websites met WordPress Je ontwerpt en ontwikkelt webapplicaties Je ondersteunt onze opdrachtgevers bij het oplossen van technische issues Wat heb jij in huis? Kennis van PHP, HTML, CSS (SASS/LESS) en Javascript Ervaring met WordPress & WooCommerce Een ondernemend en leergierig karakter Enthousiasme en doorzettingsvermogen Goede sociale- en communicatieve vaardigheden Wat bieden wij? Een dynamische werkomgeving in een leuk team Een marktconform salaris

Bekijk vacature »

IT-traineeship junior software developer

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

Front-end Developer

As a front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. Do you want to join the new inhouse development team at Nederlandse Loterij? Functie Nederlandse Loterij is on the move and the use of IT and technology is becoming increasingly important. We have a large change agenda and are looking for enthusiastic IT colleagues who want to contribute to this. Nederlandse Loterij is in transition to become a more digital customer-oriented organization, embracing a data-driven way of working, in which we work in multidisciplinary and DevOps teams. You will work in the

Bekijk vacature »

Medior fullstack .NET developer @ Rotterdam

2021-05-12 iSense Medior fullstack .NET developer Medior fullstack .NET Developer ISAR49770 Organisatie Onze klant is een grote internationale speler. Ze investeren steeds in het uitbreiden van het analyse- en servicepakket om de klanten goed van dienst te kunnen blijven. Naast Nederland zijn er nog enkele andere locaties in Europa waar ze zijn gevestigd. IT is verspreid over alle vestigingen. Op elke locatie zijn Developers en System engineers aanwezig. Onze klant is marktleider binnen het gebied waarin zij actief zijn. Nu zijn wij op zoek naar verschillende developers, die er samen met het andere personeel, 110% voor willen gaan. Taken .Net

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar .NET en of Java

We leven in een wereld die 24/7 draait op technologie. Een mooi gegeven, maar ook een flinke uitdaging. Niet iedereen weet complexe IT-omgevingen up and running te houden. Bij ICT Group weten wij heel goed hoe we alles wél draaiende kunnen houden. Hoe? Samen met onze collega’s van Outsourced Services. Onze (en wellicht jouw toekomstige) collega’s nemen het beheer van software uit handen van onze klanten en zorgen ervoor dat we een mooie balans creëren tussen investering en rendement. Deze afdeling heeft als doel een toegevoegde waarde te zijn voor haar klanten door mee te denken en samen tot innovatieve

Bekijk vacature »

Web Developer (m/w/d)

Web Developer IT and Infrastructure EMBL Heidelberg Closing date: 22 October 2021 Contract duration: 4 years (project related) Grading: 6, 7 or 8; depending on experience (monthly salary starting from 3.8k€ up to 4.8k€ after tax, plus other benefits)s Reference number: HD02055 IT Services operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. In collaboration with the EMBL-EBI in Cambridge our team is creating and implementing a new web infrastructure for all EMBL websites. We are looking to recruit an enthusiastic Web Developer to join the Software

Bekijk vacature »

Systeembeheerder VMware

Senior Systeembeheerder VMware Opleidingsbudget van € 5.000,- Onze opdrachtgevers werken met de nieuwste technieken dus onze medewerkers ook. Daarom bieden we jou uitgebreide opleidingsmogelijkheden en ondersteunen we je maximaal in je ontwikkeling. We bepalen samen met jou een opleidingstraject want niemand wil stilstaan in zijn ontwikkeling, zeker niet in de IT. Wat mag je nog meer verwachten? Direct een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd Een salaris tussen de € 4.000,- en € 4.500,- bruto per maand o.b.v. 40 uur Diverse bonussen: 1800+ uur bonus Wervingsbonus, een waardebon naar keus, ter waarde van € 1.500,- netto Een onkostenvergoeding van € 100,- netto

Bekijk vacature »

Senior C# developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Senior C# developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Lead Front-End Developer

Functieomschrijving Ben jij die gemotiveerde en hardwerkende developer die binnenkort de lead wil nemen van een Frontend ontwikkelteam? Word jij warm van het bouwen aan innovatieve oplossingen en het overwinnen van uitdagingen in de wereld van Supply Chain oplossingen, After Sales Services en E-commerce services? Lees dan snel verder en solliciteer! Wat bieden wij jou Marktconform Salaris! Doorgroei mogelijkheden! Een informele, dynamische werksfeer! Mogelijkheid tot deels thuis werken Uitdagende positie in een groeiende organisatie! Wie ben jij Jij beschikt hierbij over een juiste dosis enthousiasme en aansturende kwaliteiten. Verder: Jij beschikt over een HBO in de richting van informatiesystemen of

Bekijk vacature »

Medior .NET Developer @ Middelburg

2021-07-01 iSense Medior .NET Developer Medior .NET Developer ISBO50178 Nieuw Organisatie De organisatie streeft ernaar de beste werkgever in de regio te zijn, met een stimulerende en informele werksfeer en uitstekende arbeidsomstandigheden. Het is belangrijk dat de organisatie bestaat uit gelukkige, gemotiveerde en gewaardeerde medewerkers. Plezier in je werk wordt voor een aanzienlijk deel bepaald door de arbeidsvoorwaarden. Er wordt gewerkt in teams waarin er op een persoonlijke, directe manier en met humor met elkaar omgaan wordt. Als goede buur werken we voortdurend aan het verbeteren van onze veiligheid, betrouwbaarheid en milieuprestaties en maken we gebruik van de nieuwste beschikbare

Bekijk vacature »

PHP en klant contact - unieke functie met goede vo

Bedrijfsomschrijving Mijn klant is een gezonde en sterk groeiende partij die actief is in de wereld van online-marketing. Ze behoren tot één van de sterkst groeiende partijen op dit vlak van dit moment met hele bekende klanten. Ze zijn met hun campagnes zeer succesvol. Ze doen technisch erg slimme en complexe dingen die te maken hebben met hele grote hoeveelheden data. Ze werken voornamelijk voor bekende A merken en daar verzorgen ze een groot deel van de online communicatie voor. Functieomschrijving Er is bij deze klant een rol vrijgekomen voor iemand met zowel PHP als front-end ervaring die aan de

Bekijk vacature »
Allard Keij

Allard Keij

05/01/2011 11:25:54
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben momenteel bezig aan een klein scriptje.

Nu is de werking als volgt:
1. Je vult een aantal velden met informatie
2. Je drukt op genereer ( een submit button )
3. Er komt een tekst op een afbeelding te staat die je zojuist ingetypt hebt

Dat alles werkt wel gewoon lekker. Je hebt de afbeelding met daarop het ingevulde formulier.

Dit doe ik doormiddel van div's in div's dus bijv:
<div id="abeelding">
<div id="invulantwoord1">1</div>
<div id="invulantwoord2">2</div>
<div id="invulantwoord3">3</div>
</div>

In de div "afbeelding" heb ik de volgende regel staan:
background-image: url('afbeelding.jpg');

Nu komt dus het uiteindelijke probleem.
De pagina moet afgedrukt kunnen worden.
Nu als ik op het knopje print druk ( gewoon vanuit de browser zelf ) dan print hij alles op de goede posities van alle div's alleen mis ik mijn background-image.

Dat is eigenlijk het enige wat dwars zit. Bij deze mijn vraag. Heeft iemand een oplossing zodat bij het printen ook de background-image regel meegenomen word?

Hartstikke bedankt voor de hulp!
Gewijzigd op 05/01/2011 11:31:47 door Allard Keij

PHP hulp

PHP hulp

20/10/2021 02:22:48

Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2011 11:34:30
Quote Anchor link
Dit zou zomaar te maken kunnen hebben met de instellingen van de printer. Vaak is het printen van background-images namelijk standaard uitgeschakeld om zo inkt te besparen. Kijk dus eerst eens even bij je printer (configuratie-)instellingen.

Allard Keij

Allard Keij

05/01/2011 11:49:39
Quote Anchor link
Aha Thanks! Ik zie het nu.

Is er toevallig een manier om je web-browser via een Print button automatisch de achtergronden en afbeeldingen wel af te drukken?

Dus dat het niet handmatig ingesteld hoeft te worden?

Ook heb ik nog even een vraagje, is het mogelijk om de link + Pagina 1 van 1 e.d. info niet mee te laten printen?

Cheers!

Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2011 11:54:00
Quote Anchor link
Volgens mij kun je beide opties niet aanpassen, maar 100% zeker weet ik dat niet.

TJVB tvb

TJVB tvb

05/01/2011 12:13:27
Quote Anchor link
Dan moet je geen achtergrond gebruiken maar een div die over de gehele pagina gaat en de afbeelding bevat.

Maar je moet je wel afvragen hoe blij de mensen zijn als je inkt verspild. Een achtergrond afbeelding is niet voor niks een achtergrond afbeelding.

Mitchel V

Mitchel V

06/01/2011 11:02:24
Quote Anchor link
wat ik nou niet snap, waarom is dat print gedoe zo lastig?
stel je wilt alleeeen maar 1 div uit printen gaat dat niet, dan moet je eerst alle andere divs weg halen en dan printen en dan heb je ook nog eens de url en datum?? en de tijd.... -.-

waarom gaat dat zo moeilijk...

Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/01/2011 11:06:52
Quote Anchor link
Mitchel V op 06/01/2011 11:02:24:
stel je wilt alleeeen maar 1 div uit printen gaat dat niet, dan moet je eerst alle andere divs weg halen en dan printen
wat bedoel je?

Mitchel V

Mitchel V

06/01/2011 11:25:58
Quote Anchor link
nou dat er nog niets simpels is bedacht...
zo als: PrintTarget('div.print');

want toen ik iets uit wilde printen moest ik de eene div hidden, en de printknop ook enz..

TJVB tvb

TJVB tvb

06/01/2011 11:28:07
Quote Anchor link
je hebt daar print stylesheets voor.

Allard Keij

Allard Keij

07/01/2011 13:49:10
Quote Anchor link
Hallo,

Bedankt voor alle reacties.

Het zit zo.

Het is één div waar overige divs instaan. Deze divs moeten ook gewoon afgedrukt worden.

Het gaat me nu eigenlijk alleen om de URL , Datum en de rest die er bij komt.

Nu kun je dit bij de instellingen gewoon weghalen, maar het is eigenlijk de bedoeling dat dit vanuit een knopje via de site kan.

Eigenlijk moet ik de margins in kunnen stellen, de link weg, de datum weg, de sitetitel weg. De pagina 1 van .. mag blijven staan.

Is dit op één of andere manier mogelijk om dit via een knop op de website te laten printen onder die instellingen?

Cheers!

TJVB tvb

TJVB tvb

07/01/2011 13:50:23
Quote Anchor link
Nee, dit is een browser instelling en browser instellingen kun je niet wijzigen vanuit de website (behalve iets als de startpagina).

Allard Keij

Allard Keij

07/01/2011 13:57:49
Quote Anchor link
Hmm,

Dat word allemaal een stuk lastiger dan. Het moet een gevuld A4tje worden..

Misschien toch aan gaan denken om vanuit de website alles te laten exporteren naar een PDF.

Hoe dit moet kom ik wel achter maar mijn vraag hierbij, is dit ingewikkeld? Of gaat het lang duren? Dus een knopje die de webpagina omzet naar een pdf?

Cheers!

Mitchel V

Mitchel V

08/01/2011 13:54:06
Quote Anchor link
TJVB tvb op 07/01/2011 13:50:23:
Nee, dit is een browser instelling en browser instellingen kun je niet wijzigen vanuit de website (behalve iets als de startpagina).

zie je dat het allemaal zo lastig moet :P
ik vindt dat dit via de print functie moet kunnen :)

Allard Keij op 07/01/2011 13:57:49:
Hmm,

Dat word allemaal een stuk lastiger dan. Het moet een gevuld A4tje worden..

Misschien toch aan gaan denken om vanuit de website alles te laten exporteren naar een PDF.

Hoe dit moet kom ik wel achter maar mijn vraag hierbij, is dit ingewikkeld? Of gaat het lang duren? Dus een knopje die de webpagina omzet naar een pdf?

Cheers!

Heb hier ook wel eens aan gedacht, maar dat is ook weer echt een hele klus!
zeker als je een tabel wilt zal dat met veel moeite gaan :(
Gewijzigd op 08/01/2011 13:55:23 door Mitchel V

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.