Site Check [customsilver]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

The Beeding Clown

The Beeding Clown

29/03/2008 01:51:00
Quote Anchor link
Hey mensen, ik ben bezig met een nieuw design te ontwerpen voor een klant.
Het gaat over een webshop die Handgemaakte Sieraden verkoopt.

* Het iedee achter de layout is dat op elke link van de page een andere achtergrond komt.

* Op de voorbeeld page zie je in de header 4 (tijdelijke) nav links naar de verschillende layouts (achtergrond foto's ben ik nog niet zeker over)

Graag jullie mening (opbouwende kritiek is welkom)

Grtz, Nano

WebSite: http://www.niele.nl/_projects/custom-silver/layout/index.php?prev=1

Edit: Voor de gene die de links naar de verschillende layouts niet konden vinden:
Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
Voorbeeld 3
Voorbeeld 4

PS: Layout is nog niet af... er moet nog het een en ander bij komen (product info, add to cart etc..)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Beeding Clown

PHP hulp

PHP hulp

01/10/2022 19:14:40

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

29/03/2008 10:01:00
Quote Anchor link
Even iets: sla je jpg's op met kwaliteit 100%..

Crispijn -

Crispijn -

29/03/2008 10:45:00
Quote Anchor link
Dit is een layout review, kan me voorstellen dat je dan toch wat meer voor snelheid gaat dan voor kwaliteit van je plaatjes. Straks wordt immers alles toch omgebouwd...

ohja, de kritiek:

Ik snap niet goed waarom ik plaatjes te zien krijg bij die achtergrond die totaal niets, maar dan ook echt helemaal niets te maken hebben met custom silver... Het zijn wel mooie plaatjes, maar ik mis de bonding met het onderwerp.

Verder vind ik dat er heel veel hokken zijn. Eerst die loze grijze balk links, dan je menu, dan content, dan producten en daarna weer een loze balk. Dit is niet zo overzichtelijk of had je nog wat in deplanning voor deze vakken?

Ik denk dat wanneer je de buitenste hokken weg haalt ik er al een stuk meer over te spreken ben.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Crispijn -

Dimi o

dimi o

29/03/2008 10:47:00
Quote Anchor link
voor mij voorbeeld 2, de kleuren passen daar het beste bij elkaar, het gele naar het zwarte toe..

The Beeding Clown

The Beeding Clown

29/03/2008 10:47:00
Quote Anchor link
Quote:
Dit is een layout review, kan me voorstellen dat je dan toch wat meer voor snelheid gaat dan voor kwaliteit van je plaatjes. Straks wordt immers alles toch omgebouwd...
Haha Idd, ik wou ook net zeggen :)

Iemand nog een mening toevallig? Misschien wat advies?

Quote:
Ik snap niet goed waarom ik plaatjes te zien krijg bij die achtergrond die totaal niets, maar dan ook echt helemaal niets te maken hebben met custom silver... Het zijn wel mooie plaatjes, maar ik mis de bonding met het onderwerp.

Verder vind ik dat er heel veel hokken zijn. Eerst die loze grijze balk links, dan je menu, dan content, dan producten en daarna weer een loze balk. Dit is niet zo overzichtelijk of had je nog wat in deplanning voor deze vakken?

Ik denk dat wanneer je de buitenste hokken weg haalt ik er al een stuk meer over te spreken ben.

Het is idd lastig, de klant wil een publiek zoals Motorrijders aanspreken. Zelf ben ik geen Motorrijder, dus wat zijn plaatjes die je aanspreekt. Mijn gedachte hierover was dat het de site "mooi af en compleet" moest maken met een leuke uitstraling, Die plaatjes hoeven verder naar mijn idee niets te zeggen, als het maar mooi staat..

Over die vlakken heb ik gister nog na zitten denken idd.. Op een res van 1024x786 ziet ie er wat rommelig uit, misschien dat ik hem iets breder gaat maken dat je op die res de buitenste grijze vlakken niet ziet.. (ik moet ze er wel inhouden in oog op breedbeeld resoluties (anders word het achtergrond plaatje te extreem groot)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Beeding Clown

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.