Site review

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »
John Doe

John Doe

26/05/2010 12:02:15
Anchor link
Ik zou graag de meningen over een site willen horen waar ik mee bezig ben. Als je bugs, opmerkingen of leuke ideeën hebt post ze dan even.
Link

In IE is de site niet op zijn best omdat ik HTML5 en CSS3 heb gebruikt.

Bij voorbaat dank.
Gewijzigd op 26/05/2010 12:10:42 door John Doe

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 02:00:10

Erik Rijk

Erik Rijk

26/05/2010 12:02:58
Anchor link
De link krijgen we nog?

- SanThe -

- SanThe -

26/05/2010 12:04:57
Anchor link
Time out: Niet te bereiken.

John Doe

John Doe

26/05/2010 12:09:24
Anchor link
<gênant>Sorry net voordat ik postte resette mijn router vandaar de timeout ik fix het nu even.</gênant>

Edit: gefixed.
Gewijzigd op 26/05/2010 12:09:55 door John Doe

- SanThe -

- SanThe -

26/05/2010 12:15:10
Anchor link
Ik vind het er erg goed uitzien.
Goede naam ook trouwens.

John Doe

John Doe

26/05/2010 12:16:23
Anchor link
Dankje alleen de naam is niet door mij :). Ik geef het wel even door(altijd leuk om te horen xD)

Verder geen fouten gevonden?
Gewijzigd op 26/05/2010 12:17:54 door John Doe

Erik Rijk

Erik Rijk

26/05/2010 12:19:10
Anchor link
Heb je Internet Explorer 8?
Zo ja, bekijk je website daar even in en zet comp[..] mode ook eens aan.
Je mist de onderkant ( de wisselende afbeelding ).

John Doe

John Doe

26/05/2010 12:20:51
Anchor link
Inderdaad daar was ik ook achter gekomen heb alleen geen idee waar dat door komt

Btw weet iemand wat het voor zin heeft om xampp als windows service te laten runnen? Heb gegoogled als mensen daar aan twijfelen.

- Mark -

- Mark -

26/05/2010 12:23:21
Anchor link
Niet echt mooi naar mijn mening. " Smaken veschillen "

(*) Je laadt 2 keer je main css.
(*) Je laadt een hele hoop js en css maar het wordt niet gebruikt. " Nog gepland ?"
(*) Ik krijg een horizontale scrolbalk "leeg" maar mijn beeld is niet geheel gevuld.

Ik heb geen IE dus ik kan hem daar niet in bekijken maar het enige dat ik zie dat nog niet gaat werken is de border-radius in je css " Word wel eens tijd dat IE dat ook gaat ondersteunen "
Gewijzigd op 26/05/2010 12:28:09 door - Mark -

John Doe

John Doe

26/05/2010 12:28:04
Anchor link
Oke dankje voor je reactie

Je laadt 2 keer je main css aan.
Hier ga ik even naar kijken kom ik zometeen op terug

Je laadt een hele hoop js en css aan maar het wordt niet gebruikt. " Nog gepland ?"
Ze worden gebruikt op bepaalde pagina's maar omdat het een soort van CMS is laad ik gewoon alle css'en en js'en die op de site nodig zijn.

Ik krijg een horizontale scrolbalk "leeg" maar mijn beeld is niet geheel gevuld.
Als ik dit niet doe verspringt de pagina als hij wel groter dan het scherm word en ik vind dat lelijker. Heeft iemand hier een oplossing voor zeg het dan even.

Oja op de pagina Werk staan subpagina's.
Gewijzigd op 26/05/2010 12:29:36 door John Doe

- Mark -

- Mark -

26/05/2010 12:30:42
Anchor link
:p ah dat verklaart de overige css en js.

Wat bedoel je met " verspringt de pagina als hij wel groter dan het scherm word "

John Doe

John Doe

26/05/2010 12:34:40
Anchor link
Als er een scrollbalk is, is het midden van de pagina op een andere plek dan als de scrollbalk er niet is. Dus als je dan naar van een pagina met scrollbalk naar een pagina zonder scrollbalk gaat verspringt de pagina naar rechts en andersom.
Gewijzigd op 26/05/2010 12:36:19 door John Doe

- Mark -

- Mark -

26/05/2010 12:41:54
Anchor link
lol dat heb ik alleen maar op de profiel pagina en dat is omdat er niet al te veel tekst op staat. Persoonlijk vind ik je oplossing meer storen dan de oorspronkelijke kwaal. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van de scherm resolutie die iemand gebruikt.

Heb net nog even naar je sub pagina's gekeken op werk. Je navigatie is erg gebruikers onvriendelijk vind ik. Je hebt geen hele lange lijst dus ik zou de links erbij houden zodat je niet iedere keer terug moet gaan naar de werk pagina om een nieuwe sub pagina te kiezen.

John Doe

John Doe

26/05/2010 12:45:36
Anchor link
Je kan als het goed is klikken op "Terug naar ..."

Ik weet niet of je msn hebt maar ik pb je mijn msn even. snap namelijk niet helemaal wat de kwaal is.

Aron K

Aron K

26/05/2010 12:48:36
Anchor link
Ziet er leuk uit. Het logo is alleen een beetje teveel ingekrompen waardoor kwaliteit verloren gaat. Verder zeer leuk.

- Mark -

- Mark -

26/05/2010 12:49:36
Anchor link
Sorry ik gebruik geen msn. Met de kwaal bedoelde ik het verspringen van de pagina.

Het klopt dat er een terug naar link is maar dat is een handeling die niet nodig is. Des te minder handelingen des te beter de gebruikers vriendelijkheid is. " Over het algemeen dan, Je moet wel niet in functie gaan inboeten of het onoverzichtelijk maken. "

Joakim Broden

Joakim Broden

26/05/2010 12:53:48
Anchor link
Wat mij gelijk opvalt is, waarom gebruik je zo'n groot logo (de afbeelding zelf) en word die verkleind in de html? Dit vind ik beetje raar, verklein de afbeelding zelf dan word de kwaliteit ook beter. Dit geld ook voor de http://82.169.187.28/Web/Werk/Artikelen/ waarom maak je van die voorbeelden geen thumbs? Scheelt laat tijd, als iemand beetje sloom internet heeft ziet die afbeeldingen gewoon heel erg laden.

En het ontwerp pakt me ook niet echt, het is te kaal, te grijs na mijn mening.

Jelmer -

Jelmer -

26/05/2010 13:01:03
Anchor link
Als je zo'n diepe structuur hanteert, zijn breadcrumbs dan niet een beter idee? Ik zou ze dan ook niet linksboven in de hoek plaatsen, maar dichter bij die content. (daar hoort het immers bij, en daar ligt de aandacht van de bezoeker op dat moment)

Misschien is het beter om helemaal niet alles in submenuutjes op te delen. Gewoon één grote pagina met daarop alle werken. Scrollen kunnen alle gebruikers, en is makkelijker dan klikken op links en constant wachten. Ik denk dat het een betere indruk achter laat dan veel pagina's met 2 of 3 plaatjes.

John Doe

John Doe

26/05/2010 13:01:53
Anchor link
Dankje voor de reactie.
Het logo ga ik kleiner maken en het ik ga werken met thumbs.

Het was de bedoeling om de layout strak en zakelijk te houden. Maar er mag inderdaad wat meer kleur in vandaar ook dat ik die images onder de pagina gebruik. Als iemand een idee heeft om meer kleur toe te voegen zeg het dan even.

Tom Beuckelaere

Tom Beuckelaere

27/05/2010 21:51:19
Anchor link
Op dit moment krijg ik de volgende melding te zien wanneer ik de url bezoek:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
This site is running TeamViewer.

Wellicht een probleempje met uw website, software?
Zou het mogelijk zijn om dit alsnog op te lossen zodat alle bezoekers mee kunnen genieten van uw creatie?
Gewijzigd op 28/05/2010 15:34:00 door Tom Beuckelaere

Tom Beuckelaere

Tom Beuckelaere

28/05/2010 15:34:08
Anchor link
Deze topic wordt gesloten omdat de opgegeven link van de topicstarter niet meer werkt. Indien er een nieuwe link beschikbaar is, gelieve dan een pm te sturen met daarbij een werkende url en de url naar deze post.

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.