Site review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

As a Senior Front-end Developer you maintain the balance between creativity and functionality for our webshop, and you coach your fellow developers. How do I become a Senior Front-End Developer at Coolblue? As a Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. Would you also like to become a Senior Front-End Developer at Coolblue?

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »
MagicP

magicP

03/08/2005 13:20:00
Quote Anchor link
http://www.spartakruiseke.be


Wil aub commentaar geven over de opbouw

Hun hoofdkleur is groen, de hoofdkleur van de site ook dus...

De opbouw is nu nog gemaakt met <table>, maar ik ben nu positionering aan het leren met css, dus voor ik de overgang doe, wil ik graag wat commentaar/tips van jullie

Het is eigenlijk een simpele site, de gebruikers kunnen niet inloggen
De scripting zit hem vooral in het admin gedeelte (om de links/nieuws/matchen/scores) in te vullen,

http://www.spartakruiseke.be

Dank voor alle commentaar

P.
Gewijzigd op 08/08/2005 16:13:00 door MagicP
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 20:43:58
 
Alfred -

Alfred -

03/08/2005 13:25:00
Quote Anchor link
Voor de klikkers ;)

Quote:
Deze site ziet er beter uit met Firefox dan met InternetExplorer


Hm :) Gewoon zorgen dat ze er in beiden goed uitzien, en deze vermelding weglaten ... (Heb niet gekeken met IE)

Voor de rest vind ik het groen té overheersend..
En mss een mooier lettertype kiezen? Ik denk aan "Verdana" of dergelijk, komt strakker over :)
 
Jelmer -

Jelmer -

03/08/2005 15:18:00
Quote Anchor link
Ik vind het heel irritant dat als ik over een link ga dat de tekstgrote groter wordt.

Daarnaast staat dat van mij al hierboven vermeld ^^,

PS: ik keek met Safari
 
MagicP

magicP

08/08/2005 16:15:00
Quote Anchor link
Jelmer:
Ik vind het heel irritant dat als ik over een link ga dat de tekstgrote groter wordt.


ik vind dat juist wel leuk, het komt precies zo een beetje naar voren

thanks voor de opinies!

P.

-----------
Sparta Kruiseke
Gewijzigd op 08/08/2005 16:17:00 door magicP
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

08/08/2005 16:27:00
Quote Anchor link
magicP:
http://www.spartakruiseke.be


Wil aub commentaar geven over de opbouw

Hun hoofdkleur is groen, de hoofdkleur van de site ook dus...


Leuke site die zeer eenvoudig te navigeren is.
Gezien de doelgroep (jonge kinderen) denk ik dat dit een PERFECTE site is voor deze doelgroep voor gebruik van deze kinderen.

Heb hem bekeken met IE en was er over te spreken danwel dat ik niet weet of de scrollbar ook in kleur mee moet gaan en dit thans met IE niet het geval was.

Suc6 met alles!!!
Groet, lissy
 
Onbekend onbekend

onbekend onbekend

08/08/2005 16:29:00
 
MagicP

magicP

08/08/2005 18:19:00
Quote Anchor link
ja, die "paar foutjes" had ik ook al opgemerkt
het waren er eerst nog een "paar" meer

maar er zitten ook zogezegde fouten op een link die ik van de voetbalbond gekregen heb => "Lang" dat em problemen mee heeft

en hoe die <topic> en <nieuws> errors, dat zijn tags die ik gedefineerd had in css, wegmoeten weet ik ook nog niet... => misschien dan beter met classes werken ?

P.


---------
Gewijzigd op 09/08/2005 09:00:00 door magicP
 

08/08/2005 19:01:00
Quote Anchor link
@lissy
In Moz/Firefox kunnen scroll balken gelukkig geen kleur krijgen


Mijn punten, te veel groen, je moet kiezen tekst groen of achtergrond groen.
Ander lettertype
Links mogen groter worden alleen dan moet niet de hele content verschuiven.
De shout moet anders, nu is het geen echt onderdeel van de site.
Ik vind de achtergrond (groen-wit) gestreept er goed uitzien en zal dit zo laten.
Dat SPARTA staat niet echt mooi
 
Donster

Donster

08/08/2005 19:16:00
Quote Anchor link
mm het punt is dat het "te groen" is , ik zou dat "donkere" groen van de nieuwsboxjes/navigatie/shout /text etc, veranderen door een anderre kleur : licht oranje ofzo : groen/light oranje is een vrij goede combinatie over algemeen :D

anyway: Ziet er verder netjes uit ' aleen iets "te" groen wat mij betreft..
 
Jelmer -

Jelmer -

08/08/2005 19:37:00
Quote Anchor link
Quote:
Warning Line 51 column 90: cannot generate system identifier for general entity "LANG".
...liek/kalender.do?referentie=clubsite&LANG=N&matricule=08114" >Kalender Sparta

Oplossing: vervang in je links alle '&' door '&amp;'.

En je mag geen eigen tags maken. Als je iets een eigen opmaak wilt geven, doe je dat met een div of een span die je een class geeft. Als je eigen tags wil maken, maak dan een pagina in XML.

En wat je met <noscript/> aan moet, weet ik zo even niet ^^,)
 
MagicP

magicP

08/08/2005 21:44:00
Quote Anchor link
ok ! thanks allemaal

er zal de komende dagen aan gewerkt worden !
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.