Site Werkt Niet Meer

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »
Tim Klein

Tim Klein

28/06/2013 20:34:07
Quote Anchor link
Beste,
Ik heb een site http://www.gratisos.vacau.com, en die werkte tot voorheen goed.
Nu heb ik geprobeerd om een 404 page te maken, maar daarna kon Safari (mijn browser) de site niet meer openen (/index.php niet, maar ook b.v. /login.php niet).
Ik heb de bestanden weer verwijdert, en hij doet het nu nog steeds niet.
Ik gebruik als hosting 000webhost.com
Kan iemand mij hier mee helpen?

Tim

PHP hulp

PHP hulp

01/03/2024 05:42:33

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/06/2013 20:43:00
Quote Anchor link
Ik denk eerder dat de server gewoon toevallig even plat ligt, wat hoogstwaarschijnlijk niet door jouw komt.

Tim Klein

Tim Klein

29/06/2013 11:06:48
Quote Anchor link
- Aar - op 28/06/2013 20:43:00:
Ik denk eerder dat de server gewoon toevallig even plat ligt, wat hoogstwaarschijnlijk niet door jouw komt.

Ik log net in op 000webost.com, en staat het volgende:
Quote:
Server #43 is under the DDOS attack (IP Nullrouted)
We have just received a HUGE (over 3GB/s incoming traffic) DDoS attack targeting the Server #43. Our CISCO guard firewall was unable to handle such attack, so one of the server IP address - 31.170.161.196 was disabled (all the rest websites on this server are working fine).

If your website is using this IP (due to unique IP rotation system only 3% websites are using this IP) it will be unavailable for the next 6 hours. As soon attack will subside, this IP address will be enabled and your website will start working again. We thank you for your patience and understanding.

nou kijk ik, en ik heb server43.000webhost.com.
Kan ik hier iets aan doen, of gewoon wachten?

Tim

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/06/2013 11:09:34
Quote Anchor link
Als ik zo lees is het een kwestie van koffie zetten, spelletje spelen, biertje drinken en afwachten ;-)
Gewijzigd op 29/06/2013 11:09:51 door - Ariën -

Jan R

Jan R

29/06/2013 11:35:13
Quote Anchor link
offtopic:
- Aar - op 29/06/2013 11:09:34:
koffie zetten, ..., biertje drinken ;-)

Direct het bier dan. Anders energieverspilling :)

Tim Klein

Tim Klein

29/06/2013 11:36:08
Quote Anchor link
Thanks voor de hulp. Zal wachten

- Diov  -

- Diov -

29/06/2013 11:53:13
Quote Anchor link
@Tim,

Ik heb ook een paar 'websites' bij 000webhost, en heb dat probleem ook vaak.
Wat je kan doen:

-> Backup nemen van al je bestanden en database.
-> Nieuw gratis subdomein nemen bij 000webhost, hopelijk is die dan op een andere server.

=> Je kan verder programmeren :]

Tim Klein

Tim Klein

29/06/2013 11:55:05
Quote Anchor link
- Diov - op 29/06/2013 11:53:13:
@Tim,

Ik heb ook een paar 'websites' bij 000webhost, en heb dat probleem ook vaak.
Wat je kan doen:

-> Backup nemen van al je bestanden en database.
-> Nieuw gratis subdomein nemen bij 000webhost, hopelijk is die dan op een andere server.

=> Je kan verder programmeren :]

THX voor de tip!
Hoe lang duurt het probleem bij jouw gemiddeld?

- Diov  -

- Diov -

29/06/2013 11:57:45
Quote Anchor link
Ah,
Dat varieert vaak. Soms een dag, soms een week.
Maar, telkens als ik dat probleem heb, verplaats ik hem.

Nu zit ik op een zeer goeie server, nog maar één keer offline geweest. Maar na 5 minuten kon ik er weer op.

Machiel K

Machiel K

29/06/2013 16:33:39
Quote Anchor link
Dit heeft 000webhost vaker, ik gebruikte het voorheen ook. Gewoon even wachten.
- Aar - op 29/06/2013 11:09:34:
koffie zetten, spelletje spelen, biertje drinken en afwachten ;-)
Gewijzigd op 29/06/2013 16:33:55 door Machiel K

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/06/2013 18:00:58
Quote Anchor link
Of neem een goede webhosting waarvoor je betaalt? Zo duur is dat tegenwoordig niet meer.....

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.