Sitecheck Vivr

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Rune Laenen

Rune Laenen

05/11/2011 11:14:31
Quote Anchor link
Dit is weer zo'n website van 'Haters gonna hate' :p
De url is www.vivr.be
Doelgroep is eerder jeugd (zo 12 - 16 jaar), je kan er gemakkelijk adhv een sleepeditor een eigen website maken. Je kan ook de 'moeilijke tour opgaan en je site met HTML bewerken. Er is een forum, gamezone, videozone, creditssysteem, ...
Ik zou graag opbouwende kritiek hebben, negatief of positief, alles wat me kan helpen Vivr te verbeteren.

Mvg,
Rune
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 13:13:10
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

05/11/2011 11:40:16
Quote Anchor link
Ik heb nu geen tijd om uitgebreid alles te bekijken maar zo als eerste kritiek:
- De achtergrond loopt niet door, hij is te klein voor mijn scherm
- Het logo is in slechte kwaliteit
- De wit ruimte rondom 'Waar wacht je nog op?' is niet goed verdeeld
- Op bijvoorbeeld: http://www.vivr.be/index.php?p=termsofservice loopt de site niet mooi door.

Ik heb dus geen tijd om een acount aan te maken nu maar het ziet er goed uit!
 
Rune Laenen

Rune Laenen

05/11/2011 13:49:39
Quote Anchor link
Joris van Rijn op 05/11/2011 11:40:16:
Ik heb nu geen tijd om uitgebreid alles te bekijken maar zo als eerste kritiek:
- De achtergrond loopt niet door, hij is te klein voor mijn scherm
- Het logo is in slechte kwaliteit
- De wit ruimte rondom 'Waar wacht je nog op?' is niet goed verdeeld
- Op bijvoorbeeld: http://www.vivr.be/index.php?p=termsofservice loopt de site niet mooi door.

Ik heb dus geen tijd om een acount aan te maken nu maar het ziet er goed uit!

Achtergrond: fixed
Logo: Fixed
Witruimte: Begrijp ik niet echt. Bij mij staat dat gewoon in het midden...
Footer: Fixed
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

05/11/2011 14:16:20
Quote Anchor link
Volgens mij heb je je doelgroep nog niet helemaal begrepen.
Je doelgroep is kinderen van 12-16 jaar, pubers dus. En dan ga je schaapjes in de header zetten!

Verder kan een extra witregel boven de facebook/hyves/twitter-knoppen geen kwaad.
 
Rune Laenen

Rune Laenen

05/11/2011 14:23:22
Quote Anchor link
Jacco Brandt op 05/11/2011 14:16:20:
Volgens mij heb je je doelgroep nog niet helemaal begrepen.
Je doelgroep is kinderen van 12-16 jaar, pubers dus. En dan ga je schaapjes in de header zetten!

Verder kan een extra witregel boven de facebook/hyves/twitter-knoppen geen kwaad.

- Ik moest er iets in zetten dat kon zeggen dat je een nieuwe privebericht had ofzo dusjah...
- Witregel toegevoegd (niet echt toegevoegd maar eerder een foutje in de html gefixt zodat het er nu wel goed uitziet)
 
Piet Jansen

Piet Jansen

05/11/2011 16:00:48
Quote Anchor link
Het is een leuk concept en erg leuk gedaan, maar ik moet nageven, ik wordt geen lid van een site met schaapjes, kinderachtig lucht en gras. Het staat gewoon niet. Ik bedoel het niet gemeen, maar als je zo'n idee hebt en je wilt hem uitwerken, dan moet je op z'n minst met een veel beter design komen, iets zakelijker en serieuzer.

Kijk bijv. naar Facebook, Google, Twitter, etc. Deze sites hebben toch ook geen schaapjes, en toch zien ze er best wel netjes uit en worden veel gebruikt.

Ik zou dus toch nog proberen om een serieuzer ontwerp te maken en deze te realiseren.

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Het is natuurlijk je eigen keuze, maar ik stel mezelf niet zo'n site met gras, lucht en schaapjes voor als ik aan een site van jouw soort denk. Maar ja, het is en blijft een .be(lgen):-)

Oh: validator zegt 54 Errors! http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.vivr.be%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&outline=0&group=0&user-agent=W3C_Validator%2F1.2#outlineresult

BTW, je hele site is opgemaakt met tabellen. Waarom gebruik je niet gewoon divjes en positioneer je deze niet met CSS? Je hele site is zo opgemaakt met tabellen. Ik meen ergens gelezen te hebben hier op het forum dat het overmatig gebruiken van tabellen fout is.

Mvg,
Piet
Gewijzigd op 05/11/2011 16:09:34 door Piet Jansen
 
Rune Laenen

Rune Laenen

05/11/2011 16:53:47
Quote Anchor link
Piet Jansen op 05/11/2011 16:00:48:
Het is een leuk concept en erg leuk gedaan, maar ik moet nageven, ik wordt geen lid van een site met schaapjes, kinderachtig lucht en gras. Het staat gewoon niet. Ik bedoel het niet gemeen, maar als je zo'n idee hebt en je wilt hem uitwerken, dan moet je op z'n minst met een veel beter design komen, iets zakelijker en serieuzer.

Kijk bijv. naar Facebook, Google, Twitter, etc. Deze sites hebben toch ook geen schaapjes, en toch zien ze er best wel netjes uit en worden veel gebruikt.

Ik zou dus toch nog proberen om een serieuzer ontwerp te maken en deze te realiseren.

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Het is natuurlijk je eigen keuze, maar ik stel mezelf niet zo'n site met gras, lucht en schaapjes voor als ik aan een site van jouw soort denk. Maar ja, het is en blijft een .be(lgen):-)

Oh: validator zegt 54 Errors! http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.vivr.be%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&outline=0&group=0&user-agent=W3C_Validator%2F1.2#outlineresult

BTW, je hele site is opgemaakt met tabellen. Waarom gebruik je niet gewoon divjes en positioneer je deze niet met CSS? Je hele site is zo opgemaakt met tabellen. Ik meen ergens gelezen te hebben hier op het forum dat het overmatig gebruiken van tabellen fout is.

Mvg,
Piet

Vivr.nl bestaat ook ;)

Maarjah, de layout zal ik dan aanpassen (iig die schapen eruit en de wolkjes weg).
En met de tabellen was ik ook al bezig. Sommige delen van de site zijn al tabelloos dus...

De Validator heb ik daarstraks ook gezien en ik heb al een aantal errors weggewerkt, het waren er 62 daarstraks dusjah... Daar werk ik ook nog aan.
 
Jasper DS

Jasper DS

05/11/2011 18:05:23
Quote Anchor link
Misschien was het beter de hele site zelf al eens na te zien voordat je hem laat reviewen want nu is het van ja met dat was ik nog bezig en oei ja, met dat ook. De error's enzoverder had ik er persoonlijk toch al uitgehaald voor het plaatsen van een review. Voor de rest ben ik het eens met bovenstaande punten + vind ik de site nogal smal (of dat ligt dan aan mijn 17" scherm? Maar ik denk van niet)
 
Rune Laenen

Rune Laenen

05/11/2011 18:27:57
Quote Anchor link
PHP Jasper op 05/11/2011 18:05:23:
Misschien was het beter de hele site zelf al eens na te zien voordat je hem laat reviewen want nu is het van ja met dat was ik nog bezig en oei ja, met dat ook. De error's enzoverder had ik er persoonlijk toch al uitgehaald voor het plaatsen van een review. Voor de rest ben ik het eens met bovenstaande punten + vind ik de site nogal smal (of dat ligt dan aan mijn 17" scherm? Maar ik denk van niet)


Errors??
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

05/11/2011 18:37:47
Quote Anchor link
Ik vind het idee teveel afgeleid van "zikle" . Dat vind ik jammer.

Waarom is jou site beter / anders als de andere sites?
 
Chris -

Chris -

05/11/2011 20:06:37
Quote Anchor link
Die validation hoef je echt niet naar te kijken... Heb je een demo-account trouwens?
 

05/11/2011 21:55:50
Quote Anchor link
Waarom heeft iedereen eigenlijk iets tegen tabellen? Dan is het toch mooi uitgelijnd of gaat die functie verdwijnen?

Maar zoals al gezegd, die schaapjes en wolkjes. En zoals Chris Horeweg zegt, maak ik ervan, als het werkt is het het beste, maar als je tijd hebt, verander dat dan wel. Want ik denk als je naar grotere sites kijkt dat je daar ook wel fouten in zal vinen (CSS en HTML...) :p.
Gewijzigd op 05/11/2011 21:56:42 door
 
Rune Laenen

Rune Laenen

05/11/2011 21:57:56
Quote Anchor link
Chris Horeweg op 05/11/2011 20:06:37:
Die validation hoef je echt niet naar te kijken... Heb je een demo-account trouwens?

Naam: phphulp
wachtwoord: phphulp

Toevoeging op 05/11/2011 21:59:10:

Aaron - op 05/11/2011 21:55:50:
Waarom heeft iedereen eigenlijk iets tegen tabellen? Dan is het toch mooi uitgelijnd of gaat die functie verdwijnen?

Maar zoals al gezegd, die schaapjes en wolkjes. En zoals Chris Horeweg zegt, maak ik ervan, als het werkt is het het beste, maar als je tijd hebt, verander dat dan wel. Want ik denk als je naar grotere sites kijkt dat je daar ook wel fouten in zal vinen (CSS en HTML...) :p.

Check google ;)
http://validator.w3.org/check?uri=google.com&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0
 
Php knipper

php knipper

05/11/2011 23:00:15
Quote Anchor link
is dit niet zoiets als webklik.nl


Toevoeging op 05/11/2011 23:02:12:

ps. http://www.vivr.be/index.php?p=games&g=bladsteenschaar
is het wel eerlijk dat je steeds kan klikken
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

05/11/2011 23:03:24
Quote Anchor link
Quote:
Je hebt niet genoeg vivs! Je hebt er 5 maar je hebt er 5 nodig... Koop vivs!
 
Php knipper

php knipper

05/11/2011 23:08:14
Quote Anchor link
Vincent Huisman op 05/11/2011 23:03:24:
Quote:
Je hebt niet genoeg vivs! Je hebt er 5 maar je hebt er 5 nodig... Koop vivs!


Volledig gratis
Wat misschien nog beter is, is dat Vivr volledig gratis is! Houd je geld dus maar in je zakken

Quote:
Waarom heeft iedereen eigenlijk iets tegen tabellen? Dan is het toch mooi uitgelijnd of gaat die functie verdwijnen?


css is simpeler te veranderen en het schopt je html niet in de war als je een tipfout maakt. tabbelen zijn soms een oplossing maar het best blijft css.
 
- Raoul -

- Raoul -

05/11/2011 23:10:52
Quote Anchor link
Leuke site, maar maak het minder kinderachtig.
Gewijzigd op 05/11/2011 23:14:43 door - Raoul -
 
Rune Laenen

Rune Laenen

05/11/2011 23:21:00
Quote Anchor link
Php knipper op 05/11/2011 23:08:14:
Vincent Huisman op 05/11/2011 23:03:24:
Quote:
Je hebt niet genoeg vivs! Je hebt er 5 maar je hebt er 5 nodig... Koop vivs!


Volledig gratis
Wat misschien nog beter is, is dat Vivr volledig gratis is! Houd je geld dus maar in je zakken

Quote:
Waarom heeft iedereen eigenlijk iets tegen tabellen? Dan is het toch mooi uitgelijnd of gaat die functie verdwijnen?


css is simpeler te veranderen en het schopt je html niet in de war als je een tipfout maakt. tabbelen zijn soms een oplossing maar het best blijft css.


1) Jah, het KAN gratis ;)
2) Soms vind ik tabellen handiger werken... (en een typfout is snel opgelost he ;))

Toevoeging op 05/11/2011 23:21:35:

Internet Verslaafde op 05/11/2011 23:10:52:
Leuke site, maar maak het minder kinderachtig.


Mee bezig ;)
 
Piet Jansen

Piet Jansen

06/11/2011 12:15:49
Quote Anchor link
Over de tabellen: http://www.stylesheets.nl/everything.html

Validation: Als je met XHTML een site hebt gemaakt, kunnen daar fouten inzitten. Gelukkig kunnen onze browsers met omwegen en veel zweten een site toch nog op de juiste manier in beeld brengen. Je denkt dat het goed is en denkt niet aan de errors, totdat je klachten binnenkrijgt van mensen die zeggen dat de site er heel raar uitziet. Dit gebeurt uiteraard als je meerdere leden hebt met verschillende systemen.

Dus, het probleem is, als je errors hebt zal er altijd een tijd komen dat je in gaat zien dat deze errors je site verpesten. Stel je eens voor, je programmeert een heel complexe OS, je laat de errors lekker hangen. In een mum van tijd beginnen mensen te zeuren over problemen, waarom? De maker van de OS zag de software netjes draaien, dat betekent nog niet dat het anderen geen problemen zal geven. Kijk naar Windows, als Microsoft al die errors zou laten zitten, en Apple ook en Google ook, wat voor problemen zou jij dan wel niet hebben met de pc of telefoon? Probeer dus altijd die errors eruit te gooien, niet voor jezelf, maar voor je gebruikers. Ik heb het in 2 dagen geleerd om error-loze sites te maken! Dus het is ook makkelijk. De problemen met tabellen kun je bij de link zien en dan gebruik je ook nooit meer tabellen, geloof me;)

Mvg,
Piet
 
Rune Laenen

Rune Laenen

06/11/2011 15:31:28
Quote Anchor link
Piet Jansen op 06/11/2011 12:15:49:
Over de tabellen: http://www.stylesheets.nl/everything.html

Validation: Als je met XHTML een site hebt gemaakt, kunnen daar fouten inzitten. Gelukkig kunnen onze browsers met omwegen en veel zweten een site toch nog op de juiste manier in beeld brengen. Je denkt dat het goed is en denkt niet aan de errors, totdat j.....t voor jezelf, maar voor je gebruikers. Ik heb het in 2 dagen geleerd om error-loze sites te maken! Dus het is ook makkelijk. De problemen met tabellen kun je bij de link zien en dan gebruik je ook nooit meer tabellen, geloof me;)

Mvg,
Piet

Zo, op jouw raad (en na je link, vooral) heb ik de homepage nu ook tabelloos gemaakt.
 
Piet Jansen

Piet Jansen

07/11/2011 17:59:42
Quote Anchor link
Notice: Undefined index: id in /home/hftmaeyc/domains/vivr.be/public_html/site.php on line 67
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.