Sitecheck

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior of medior .NET C# (web) ontwikkelaar, inhou

Ben je een junior of medior .NET C# ontwikkelaar en op zoek naar een nieuwe baan in Rotterdam? Een inhouse baan waar je werkt aan maatwerkapplicaties, direct contact hebt met klanten en samenwerkt met een leuk team van ontwikkelaars? Een baan waar je plezier haalt door de beste oplossing voor de klant te vinden? Wellicht dat deze organisatie dan iets voor jou is. Voor een software bedrijf in Rotterdam zijn we op zoek naar een .NET C# ontwikkelaar. Het bedrijf bestaat al meer dan 20 jaar en richt zich op het ontwikkelen van unieke software op maat (web, apps, desktop

Bekijk vacature »

C# developer gezocht (distributed systems, SOA, NS

Ben je een C# developer met een oplossingsgerichte mentaliteit en op zoek naar een veelzijdige baan binnen een kleinschalig dynamisch bedrijf, waar je mee kunt denken in het groter geheel? Waar je met mensen komt te werken die betrokken zijn en een gemeenschappelijk gevoel van verantwoordelijkheid hebben? En waar je werkt aan schaalbaarheidsuitdagingen zodat jouw software grote hoeveelheden data kan verwerken? Nieuwsgierig? Lees dan verder! Voor een Rotterdams bedrijf zijn we op zoek naar een enthousiaste, en met name leergierige, full stack developer of een web developer die graag full stack wil worden. Het bedrijf biedt geavanceerde technische oplossingen die

Bekijk vacature »

SAP FS-PM Developer DevOps

Bedrijfsomschrijving For our client in Rotterdam, we are looking for a SAP developer with experience in FS-PM (Financial Services – Policy Management). Within the Pensions department, you get to work in one of ten SAP teams. This department is responsible for all of the pension administration services, including general and client-related processes. Increasing customer satisfaction is one of the most important goals of the organization. Together with your team, you ensure that the pension administration service runs as smoothly and as automated as possible. Functieomschrijving Are you a SAP developer with experience in an Insurance company? Do you have experience

Bekijk vacature »

C# backend developer, Rotterdam

Ben je een ervaren .NET C# web developer en op zoek naar een leuke baan in het zuiden van Zuid-Holland? Een inhouse functie maar met de afwisseling van verschillende projecten en klanten? Projecten die uitdagend zijn door de complexiteit van de systemen? Lees dan verder! Voor een bedrijf in Goeree-Overflakkee zijn we momenteel op zoek naar een ervaren .NET C# web developer. Het bedrijf bestaat uit iets meer dan 20 werknemers en verschillende ervaren software developers. De software projecten zijn uiteenlopend, maar altijd maatwerk oplossingen en veelal complex en bedrijfskritisch van karakter. De bedrijven waarvoor je software ontwikkeld kunnen variëren

Bekijk vacature »

Lead Developer

Do you want to work as a Lead Developer? Are you ready for a new challenge with variety and independence in a self-managing team that is responsible for the control apps for the climate in buildings and in greenhouses? The customer has no shortage of ambition and wants to be pioneering within their segment. How do they want to do this? I would like to tell you more about this in a personal conversation. As an experienced Lead Developer you work with your team on web applications for laptop, tablet and smartphone. You write robust, readable and reusable code and

Bekijk vacature »

Cobol Programmeur Ontwerper

Bedrijfsomschrijving Voor een bekende overheidsinstelling in regio Den Haag zijn wij opzoek naar een tijdelijke Cobol programmeur. Je zal verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de Cobol applicatie omgeving. Maar ook het ontwikkelen en bouwen van applicaties in de web-omgeving behoort tot jouw taken en verantwoordelijkheden. Je denkt mee met de organisatie en achterhaald bij de gebruikers welke wensen er nog zijn. Functieomschrijving Ben jij een Cobol programmeur en zoek je een toffe vaste baan? Wil je werken bij een hele bekende overheidsinstelling in Den Haag? Heb je naast ontwikkelen ervaring met ontwerpen en verbeteren van Cobol omgevingen?

Bekijk vacature »

ETL Developer Datawarehouse

Wil jij je ETL-ontwikkelexpertise inzetten binnen de zorg? Dan is dit jouw baan! Je werkt vanuit de Crystal Tower in Amsterdam met de nieuwste Microsoft-technieken aan slimme oplossingen die zorgorganisaties helder inzicht geven in hun verbeterpunten. Jouw baan Onze datamodellen geven ziekenhuizen meer inzicht in hun huidige activiteiten en verwachte ontwikkelingen. Jij gaat deze complexe modellen verder uitbouwen én ontwikkelt en verbetert daarbij proactief de ETL in C# en SQL. Hierbij heb je alle ruimte om te sparren met (ervaren) collega-ETL-ontwikkelaars en werk je samen met onze BI-ontwikkelaars, software developers en consultants technische implementatie. Jouw team Je versterkt een gemotiveerd

Bekijk vacature »

Software Developer- C++

Software Developer- C++ EXCITING NEW OPPORTUNITY FOR A LEADING CLIENT DESIGNING AND DEPLOYING SOFTWARE! Must be fluent in Dutch and English Zeist based client Software Developer- C++, GIS Competitive Salary To apply please call 020 800 4990 or email widdowson@searchability.com We are a highly respected and professional software house who create bespoke software solutions for a niche sector. Due to a period of growth we’re looking for a talented C++ Developer to join the team in Zeist. Sourced by: @SearchabilityEU– your 24/7 twitter feed of latest IT vacancies across Europe WHO ARE WE? With a passion for software for over

Bekijk vacature »

Web Developer (m/w/d)

Web Developer Location: Heidelberg, Germany Staff category: Staff Member Job type: IT and Infrastructure Contract duration: 3 years (renewable) Grading: 6, 7 or 8; depending on experience (monthly salary starting from 3.7k€ up to 4.8k€ after tax, plus other benefits) Closing date: 1 February 2021 Reference number: HD01905 IT Services operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. In collaboration with the EMBL-EBI in Cambridge our team is creating and implementing a new web infrastructure for all EMBL websites. We are looking to recruit an enthusiastic

Bekijk vacature »

Ervaren .NET C# ontwikkelaar, inhouse, complex maa

Ben je als ervaren ontwikkelaar op zoek naar een analytische omgeving? Waar hoogopgeleiden en ervaren collega’s jouw kennis naar een hoger niveau kunnen tillen? Waar je met een leuk team samen aan innovatieve producten werkt? Dan zou de deze organisatie wel eens goed bij je kunnen passen. Voor een organisatie in Delft zoeken we momenteel een ervaren .NET C# ontwikkelaar. De organisatie richt zich op innovatieve en complexe maatwerk systemen met een maatschappelijke raakvlak. Hierbij moet je (afhankelijk van je niveau) mee kunnen denken met functionele en architectonische vraagstukken. De projecten kunnen uiteenlopend zijn en het is maar net wat

Bekijk vacature »

.NET Developer en werken voor nieuwe, frisse detac

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken voor een nieuwe detacheerder, die van plan is om de wereld van IT detachering te gaan veranderen? Dan is dit een mooie kans! Deze nieuwe organisatie is ontstaan uit een samenwerking tussen twee zeer ervaren managers uit de wereld van IT detachering. Zij werkten allebei voor een grote detacheerder en liepen hier regelmatig tegen punten aan die zij graag anders wilden zien. Het belangrijkste punt dat hen elke keer weer opviel was dat zij té vaak niet de ruimte kregen om te luisteren naar wat de Developers die zij in dienst hadden nou echt wilden. De

Bekijk vacature »

Software Developer / full-stack

Bedrijfsomschrijving Voor een organisatie binnen de zakelijke dienstverlening zijn wij op zoek naar een Software Developer met goede kennis van zowel Java als front-end technieken als Angular. Het betreft een organisatie bestaande uit ongeveer 100 mensen die klaar staan voor ruim twee duizend klanten. De organisatie staat bekend om het feit dat zij met hun kwalitatief goede dienst een van de snelste zijn. Dit valt op in de markt en dit bewerkstelligen zij door alles zoveel mogelijk te automatiseren. IT, en software development in het bijzonder, wordt als erg belangrijk gezien. Het complexe applicatie landschap is geheel maatwerk en geschreven

Bekijk vacature »

Team Lead PHP

Als Tech Lead zorg voor een glimlach op het gezicht van onze klanten door geweldige software af te leveren. Hoe word ik Team Lead PHP bij Coolblue? Als Team Lead PHP bouw en leid je een team dat uitblinkt in het leveren van hoogwaardige en kostenefficiënte software. Je ondersteunt teamleden bij het afbakenen van hun doelen en met de aanpak om ze te behalen. Als Tech Lead zorg voor een glimlach op het gezicht van onze klanten door geweldige software af te leveren en een effectief team op te bouwen. ‘’Ook Team Lead PHP worden bij Coolblue? Else de Boer

Bekijk vacature »

IAM developer

Functieomschrijving IAM, voor jou hoeven we dat niet te vertalen toch? Want jij weet exact waar wij het over hebben bij het benoemen van Identity Access Management. Ben je toe aan een informele, mensgerichte omgeving met vrijheid, ondernemerschap, creativiteit en focus op innovatie? Dat zijn wij! En laten wij nou op zoek zijn naar jou, een IAM developer die ons team helpt Randstad naar een veilige toekomst te helpen. Als IAM developer bij ons ben jij samen met de overige teamleden aanspreekpunt binnen de organisatie ten behoeve van functionele en technische vragen omtrent Identity & Access Management. Samen met andere

Bekijk vacature »

Front-end Developer WPF

Heb jij kennis en ervaring met WPF en C#? Ben je technisch en heb je goed gevoel voor design? Wil jij met jouw kennis de zorg verbeteren? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw baan Als Front-end Developer bij Zorgplatform ga je werken aan de interface voor zorgprofessionals. Zorgplatform is een platform waarmee medische gegevens op een veilige manier uitgewisseld worden met andere instanties binnen de zorgsector. Zorgplatform ondersteunt onder andere het verwijzen van patiënten, het overdragen van patiënten en de gezamenlijke behandeling (shared care). Dit is hét nieuwe werken in de zorg. Met jouw oog voor design ga

Bekijk vacature »
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

14/10/2011 20:08:27
Quote Anchor link
Hierbij mijn website die ik graag wil laten keuren: www.overdatum.nl

Ik heb altijd wel wat gehad aan jullie mening over mijn website en heb hierdoor vaak veel aanpassingen verricht en uiteindelijk ben ik na lang kijken toch weer verder gegaan met een nieuw ontwerp.

Na een paar weken alles op een rijtje te hebben gezet waar alles het beste zou moeten staan heb ik de website een ander jasje gegeven en heb wat lichte aanpassingen onder de motorkap verricht.

Ik hoop dat hij goed bevalt :)
En wil graag ook een cijfer.
Gewijzigd op 14/10/2011 20:09:16 door Www JdeRuijterNL

PHP hulp

PHP hulp

28/01/2021 03:51:40

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

22/10/2011 11:58:02
Quote Anchor link
niemand?

Bas IJzelendoorn
Beheerder

Bas IJzelendoorn

22/10/2011 13:39:03
Quote Anchor link
De website zegt mij niet veel.

- Je begint gelijk met een blog. Er staat nergens wat de website inhoudt. Ik heb als onbekende gebruiker op je website geen idee wat jou website is doet/kan of ik er mag.
- De achtergrond helpt hierbij niet echt mee.
- Ik vindt het nogal simpel ogen.

- bij video staat 'video opties', maar zit geen link onder evenals blog opties

Ik heb volgens mij betere websites van jou gezien van daar een magere 5 van 10. I think u can do better!

Edit:

i'm sure you can! bron: http://www.jderuijter.nl/, tenzij je foutief iemand zijn naam gebruikt.
Gewijzigd op 22/10/2011 13:41:26 door Bas IJzelendoorn

Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/10/2011 15:53:59
Quote Anchor link
Ik ben het met Bas eens. Mij wordt ook niet duidelijk waar de site over gaat. Ik zou beginnen met het creëren van een header, waarin je een soort slogan zet die duidelijk maakt waar de site over gaat, bijv. "alles over eten" of "de geheimen over voedsel". En dan een sprekende foto erbij.

P.S. De foto die je nu als achtergrond gebruikt: het resultaat van iemand die in de keuken de hand aan zichzelf heeft geslagen????

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.