Slechte topictitels

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/10/2006 10:37:00
Quote Anchor link
Ik weet het. We hebben het er al vaak over gehad. En we blijven het er over hebben; Topictitels als help, hulp nodig, vraag, weet niet, snap het niet, vraag zijn slecht. Ter illustratie de volgende screendump:

Afbeelding

Please, denk na over je topictitels!

Happy PHPing.

Edit:
Jan toch, zomaar in het verkeerde forum gepost :o
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 06:16:32
 
Robin Albers

Robin Albers

23/10/2006 10:45:00
Quote Anchor link
Ik heb ook wel is zon dag dat ik me er aan erger zelf kan ik ook geen topic titels bedenkt dus gebruik het onderwerp.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/10/2006 10:56:00
Quote Anchor link
@ Robin: nog zo'n favoriet onderwerp van mij. Waarom niet een beetje je best doen om correct Nederlands te schrijven? Hier en daar eens een punt of komma, om de leesbaarheid te vergroten?

Als je het nu alvast een beetje oefent, staat het later des te beter op je CV.
 
Benny Lava

Benny Lava

23/10/2006 11:01:00
Quote Anchor link
Ja, je hebt daar inderdaad gelijk in. Maar gelukig zijn er genoeg goeie topic titels bij ;)
 
ArendJan

ArendJan

23/10/2006 11:01:00
Quote Anchor link
Ik ben het helemaal met je eens Jan, ik bedoel, als je al geen correct Nederlands kan schrijven, dan kun je al helemaal niet een stukje PHP scripten!
 
- -

- -

23/10/2006 11:02:00
Quote Anchor link
@Jan:
Ik erger me ook vreselijk aan die titels. Ik vind dat er een nieuwe regel moet komen: "Slechte topictitel is slotje!" (Is misschien iets te overdreven, maarja.)
Ook vind ik dat sommigen onder ons wel íets beter Nederlands mogen (leren) schrijven. Want als je PHP kunt kan je nog geen Nederlands!
 
Robin Albers

Robin Albers

23/10/2006 11:15:00
Quote Anchor link
Ik kan er niks aan doen aan mijn spelling dan he ik heb namelijk dislectie.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/10/2006 11:20:00
Quote Anchor link
@ robin: als je dyslectie hebt kun je daar inderdaad niets aan doen. Vooral als je wat langer op het forum rondloopt, weten de leden het wel. Toch ben ik dan benieuwd of je dyslectie je niet in de weg zit als je PHP scripts schrijft?
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

23/10/2006 11:21:00
Quote Anchor link
robin schreef op 23.10.2006 11:15:
Ik kan er niks aan doen aan mijn spelling dan he ik heb namelijk dislectie.


Dan loop je toch de zelfde zin 10 keer na?:S dan moet ie denk wel goed zijn...

En dan nog mensen die geen dislectie hebben die weten toch ook niet altijd goede topictitels?:S reken mij daar mee bij...

En jonathan een slotje op zo een topic die een slechte topic titel heeft vind ik gewoon belachelijk vraag dan gewoon of ie hem wil veranderen of verzin een betere voor diegene als je dat al kan;)

GR. mebus!!!!
 
Robert Deiman

Robert Deiman

23/10/2006 11:22:00
Quote Anchor link
Ik sluit me aan bij de meningen in dit topic, al vind ik de titel van de Helptool nog wel redelijk, het geeft wel echt aan waar het over gaat. (alleen is die een beetje te kort om echt duidelijk te zijn)
Het typen van de berichten in de Nederlandse taal blijft een moeilijk punt voor sommigen van ons. (komt ook door msn en dergelijke, omdat daar vaak zonder leestekens wordt getypt)
Ikzelf lees berichten zonder leestekens en enters al helemaal niet meer, omdat het "te veel moeite" kost om ze te lezen. Je moet zelf de leestekens erbij denken.

@Jonathan
Misschien wel een beetje overdreven inderdaad, slechte topictitel is ook moeilijk om over te oordelen, maar als je een topictitel als "HELP!" ofzo hebt, daar kan je niets mee en weet je niet waar het over gaat.
Met de mogelijkheid om topictitels te wijzigen, kan er eerst een waarschuwing gegeven worden hoor, dan moet gewoon de topictitel worden aangepast. Zo niet (maar dan moet de topicstarter wel opnieuw posten in het topic, anders weet je niet of hij/ zij de kans heeft gehad om het aan te passen) dan kan er alsnog een slotje worden gegeven.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/10/2006 11:25:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
<?php
    ini_set ('display_errors', 1);
    error_reporting (E_ALL);
    
    $bad = array ('help', 'hulp nodig', 'error', 'foutje', 'doet het niet', 'snap het niet');
    $titel = (isset ($_POST['titel'])) ? (trim ($_POST['titel'])) : ('');
    if (strlen ($titel) == 0) {
        $msg = '<p>Geen titel is wel een hele slechte titel</p>';
    }

    elseif (in_array ($titel, $bad)) {
        $msg = '<p>Deze hoort in het rijtje slechte titels: </p>';
        $msg .= '<ul>';
        foreach ($bad as $value) {
            $msg .= '<li>' . $value . '</li>';
        }

        $msg .= '</ul>';
    }

    else {
        $msg = '<p>Waarschijnlijk kan deze er mee door, maar zeker weten doe je het nooit :-)</p>';
    }

?>



<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">


<html>
<head>
    <title>Topictitel checker</title>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
    <script type="text/javascript">
    
    </script>
    <style type="text/css">
        * {
            font: 12px verdana;
        }
        h1 {
            font-size: 14px;
            font-weight: bold;
        }
        .large {
            width: 400px;
        }
    </style>
</head>

<body>
    <h1>Vul een topictitel in</h1>
    <form method="post" action="#">
        <p>
            <label for="titel">titel:</label>
            <input id="titel" name="titel" type="text" class="large" value="<?php echo $titel; ?>">
            <input type="submit" value="check titel">
        </p>
    </form>
    <?php
        if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST') {
            echo $msg;
        }

    ?>

</body>
</html>
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

23/10/2006 11:26:00
Quote Anchor link
En wat nouw als het een vraag over php is maar hij weet niet een preciese topic titel daarvoor kan diegene daar toch ook niks aan doen:S

Ik vind dit gewoon een zwakke discusie over niks...

Zometeen gaan we elkaar nog allemaal vergelijken met o die topic titel is beter als die haha ik ben beter in nederlands

Pfffff

GR. mebus
 
Robert Deiman

Robert Deiman

23/10/2006 11:27:00
Quote Anchor link
mebus schreef op 23.10.2006 11:21:
robin schreef op 23.10.2006 11:15:
Ik kan er niks aan doen aan mijn spelling dan he ik heb namelijk dislectie.


Dan loop je toch de zelfde zin 10 keer na?:S dan moet ie denk wel goed zijn...

En dan nog mensen die geen dislectie hebben die weten toch ook niet altijd goede topictitels?:S reken mij daar mee bij...

En jonathan een slotje op zo een topic die een slechte topic titel heeft vind ik gewoon belachelijk vraag dan gewoon of ie hem wil veranderen of verzin een betere voor diegene als je dat al kan;)

GR. mebus!!!!

@Mebus
Het ging ook niet over de topictitel in dit geval, maar ik snap je punt. Het probleem voor mensen met dyslectie, is vooral het schrijven van woorden, waarin vaak fouten worden gemaakt.
Ook als je het 10 keer opnieuw leest zie je het dan niet, voor hun idee of gevoel is het dan wel goed geschreven.

@robin
Het gaat ook niet om foutloos Nederlands, iedereen maakt wel eens fouten, dus dat is echt geen probleem. Alleen in je vorige bericht in dit topic, had je geen leestekens staan, terwijl er daar zeker 3 hadden moeten staan.
Ik denk niet dat dit met je dyslectie heeft te maken (ik heb nog nooit gehoord dat je dan zonder leestekens typt/ schrijft), dus probeer wel leestekens te gebruiken. Als je woorden verkeerd schrijft wordt het vaak wel geaccepteerd, en soms zelfs aangegeven hoe het geschreven had moeten worden.
 
Robin Albers

Robin Albers

23/10/2006 11:32:00
Quote Anchor link
Ik zal me best gaan doen het zo goed mogelijk te schrijven.

Ik heb soms wel is problemen met het schrijven van php scripts. En dan komt er een error dan lees ik het script nog is na en controleer het. Als ik het dan nog niet zie komt het script in een forum te recht en zo kom ik er altijd uit.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

23/10/2006 11:33:00
Quote Anchor link
Deze discussie heb ik op andere fora ook al vaker gevoerd, en in principe sluit ik me wat de topictitels betreft helemaal aan bij Jan. Een duidelijke topictitel is belangrijk en nodigt ook sneller uit om gelezen te worden dan onduidelijke titels.

Wat betreft het correcte gebruik van de nederlandse taal en de daartoe behorende leestekens, is mijn standpunt altijd het volgende: 'Iedereen maakt fouten. Maar zolang een tekst op een duidelijke manier overbrengt wat er bedoeld wordt, is het geen proleem als er spel- of grammatica fouten in staan. Belangrijk is echter wel dat een tekst leesbaar blijft!'

Daarnaast moet een ieder het volgende ook goed beseffen: PHPhulp is een beginnersforum, je zult hier dus veel beginners aantreffen. Onder deze beginners is de groep die de Nederlandse taal minder goed beheerst relatief groot vergeleken met een groep gevorderde gebruikers. Accpeteer dus ook dat deze mensen hier om hulp vragen. Heb je geen zin om een stukje cryptisch Nederlands te ontcijferen, reageer dan óf normaal op zo'n post door te vragen of hij/zij het misschien wat duidelijker uit kan leggen óf reageer niet.

Tot slot, hang me niet op aan de spel-/stijlfouten die ongetwijfeld in dit stukje tekst zullen staan :P
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/10/2006 11:33:00
Quote Anchor link
mebus schreef op 23.10.2006 11:26:
Ik vind dit gewoon een zwakke discusie over niks...

Dat ben ik niet met je eens. Je bent op dit forum al heel vaak geholpen door mensen die verder zijn met PHP dan jij. Ze komen je dus een heel stuk tegemoet. Op jouw beurt kun jij de helpers tegemoet komen door een goede titel voor je topic te verzinnen. En dat is echt niet zo moeilijk, het is gewoon even nadenken wat voor probleem je precies hebt en dat in hoogstens vijf woorden vertellen.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

23/10/2006 11:36:00
Quote Anchor link
mebus schreef op 23.10.2006 11:26:
En wat nouw als het een vraag over php is maar hij weet niet een preciese topic titel daarvoor kan diegene daar toch ook niks aan doen:S

Ik vind dit gewoon een zwakke discusie over niks...

Zometeen gaan we elkaar nog allemaal vergelijken met o die topic titel is beter als die haha ik ben beter in nederlands

Pfffff

GR. mebus

Sommige topictitels kunnen/moeten/mogen wel degelijk beter, 2 voorbeelden die er nu staan zijn "Hulp gezocht" en "Hulp nodig.."
Ik ben het met je eens dat het niet altijd kan, maar dan is het in de gevallen waarin het kan veel beter en veel prettiger dat het ook gebeurt. Ik vind niet dat er harde consequenties aan verbonden moeten worden ofzo, maar de tip mag best worden gegeven in zo'n topic.

Offtopic:

quote: "Zometeen gaan we elkaar nog allemaal vergelijken met o die topic titel is beter als die haha ik ben beter in nederlands"
Het is beter DAN, en Nederlands is met een hoofdletter :P

quote: "En wat nouw als het een vraag over php is maar hij weet niet een preciese topic titel daarvoor kan diegene daar toch ook niks aan doen:S"
nouw is zonder w, en het is precieze.
 
Jelmer -

Jelmer -

23/10/2006 11:36:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 23.10.2006 11:20:
Toch ben ik dan benieuwd of je dyslectie je niet in de weg zit als je PHP scripts schrijft?

Dat valt verbazingwekkend mee. Althans, bij mij.

Mijn theorie: programmeren == logica en dyslexie == taal. Ik denk dat je PHP programmeren beter kan zien als wiskunde, maar dan met een veel vrijere syntax. De enige fouten die ik maak is met de door mijzelf verzonnen variabelenamen.

Maar ik heb dan weer het geluk van Mac OS X, die echt overal spellingscontrole in stopt (ja, ik kan hem zelfs aanzetten in mijn editor ;) )
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

23/10/2006 11:37:00
Quote Anchor link
@jan Ja srry je hebt gelijk ma aan sommige kanten vind ook wel zo dat die mensen der niks aan kunnen doen als ze niet precies weten wat voor titel ze moeten bedenken

Als we diegenen dan gewoon even helpen om een topic titel te verzinnen die er wel bij past of desnoods door een admin/mod de topic titel verandert komen we al een heel stuk verder en heeft diegene ook meer kans om geholpen te worden omdat mensen eerder zien wat voor probleem het is

GR. mebus
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/10/2006 11:37:00
Quote Anchor link
robin schreef op 23.10.2006 11:32:
Ik zal me best gaan doen het zo goed mogelijk te schrijven.

Ik heb soms wel is problemen met het schrijven van php scripts. En dan komt er een error dan lees ik het script nog is na en controleer het. Als ik het dan nog niet zie komt het script in een forum te recht en zo kom ik er altijd uit.


Dyslectie gaat natuurlijk vaak over het lezen van hele woorden en zinnen. Scripten gaat vaak teken voor teken, misschien dat dat het verschil uitmaakt?
Edit:

zie ook Jelmer's post
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
Robin Albers

Robin Albers

23/10/2006 11:42:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 23.10.2006 11:37:
Dyslectie gaat natuurlijk vaak over het lezen van hele woorden en zinnen. Scripten gaat vaak teken voor teken, misschien dat dat het verschil uitmaakt?


zou kunnen zon heel groot probleem heb ik niet met het schrijven van php scripts, maar goed er in ben ik ook niet.
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.