Sluiten van topic, met spoed

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

31/08/2009 16:42:00
Quote Anchor link
http://phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=6&id=66940&lasttopic=1 (Open-tracker topic)

Lijkt me dat ik hier niet nog hoef uit te leggen WAAROM hij moet worden gesloten...
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 14:03:05
 

31/08/2009 17:09:00
Quote Anchor link
Lees Jelmer's reactie eens.
Beetje aandacht te kort?
 
Jelmer -

Jelmer -

31/08/2009 17:14:00
Quote Anchor link
Ik reageerde pas nadat hij dit topic gepost had.

Volgens mij zorgt dit topic trouwens alleen maar voor meer bekijks in dat andere topic. Het was dit topic dat mijn interesse wekte, anders had ik dat andere topic wss gewoon overgeslagen.
 
B a s
Beheerder

B a s

31/08/2009 18:31:00
Quote Anchor link
Hij is gewist!
 
Jelmer -

Jelmer -

31/08/2009 18:43:00
Quote Anchor link
nah, waarom dat nou? Ik was wel benieuwd wat voor kant dat topic op ging.

Het was niet zo dat er regels werden overtreden toch? De site zelf was niet bereikbaar, dus het argument dat er werd gelinkt naar illegale inhoud kan je niet hard maken. En de intenties van de TS waren mij ook nog niet duidelijk...

... ik zag alleen een stelletje snel-oordelende schreeuwers...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
 
Winston Smith

Winston Smith

31/08/2009 19:02:00
Quote Anchor link
En voor die mensen die niet weten waar het over ging: waar ging het over?
 

31/08/2009 19:04:00
Quote Anchor link
Was een review voor een Torrenttracker site. De kans dat daar legale dingen op worden gezet, is nihiel. Om die reden vond ik (en ik ben blij dat Bas het met me eens is) dat dat topic moest worden gesloten.

Zoiezo zal het wel een standaard systeem zijn geweest met een aangepaste CSS.. De site was offline, dus ik heb hem zelf niet kunnen bekijken.

@Jelmer: Open een topic in koffiehoek / #phphulp (wat was IRC kanaal eigenlijk?) en discussier daar verder ;-)
 
B a s
Beheerder

B a s

31/08/2009 19:08:00
Quote Anchor link
Ik heb hem gewist omdat het niet gerelateerd was aan het forum waar hij in stond. Er werd niet gevraagd om een site review en de website stond vol met Google Ads (vaag dat Google Ads overigens toestaat om gebruik van hun programma te maken op zo'n site).
 
Winston Smith

Winston Smith

31/08/2009 19:13:00
Quote Anchor link
Aha. In dat geval zie ik ook niet in waarom er zoveel ophef is, of ben je tegenwoordig ook al aansprakelijk als je linkt naar een site die linkt naar mogelijk auteursrechtelijk beschermd materiaal?

Laat dat soort werk toch over aan BREIN/BAF, die maken zich er al druk genoeg om.

Edit:
@Bas: dat maakt het al duidelijker. Had die site nochtans gewoon gesloten kunnen worden (evt. met verwijderen van de link), in plaats van compleet te wissen? Wat Google Ads betreft: zou nog een interessante discussie kunnen opleveren. :) Vaak wordt bij torrentsites immers een vergelijking getrokken met Google, die ook enkel links aanbiedt. Daarnaast zouden ze dan inkomsten mislopen. :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith
 
Jelmer -

Jelmer -

31/08/2009 19:16:00
Quote Anchor link
Die google ads kwamen waarschijnlijk door de gratis host (de enige website die ik overigens tevoorschijn heb kunnen toveren. Ik heb op dat adres nog geen tracker gezien)

Ik vind de redenatie van Chris wat krom, om zo agressief te handelen op alleen maar vooroordelen.

@Kasper mirror >:)

edit: Ik denk dat Google zelf niet aangevallen wordt omdat google niet gemodereerd wordt zoals een torrent-site, google is grotendeels volledig automatisch. Google Ads worden idd wel gemodereerd. Ik denk dat je binnen ongeveer een week je account verliest als je daadwerkelijk illegale content aanbiedt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
 
Winston Smith

Winston Smith

31/08/2009 19:55:00
Quote Anchor link
@Jelmer: bedankt voor de mirror (uit je cache gehaald of sla je iedere pagina die je bezoekt op?). Wel jammer dat er zo snel met vingertjes gewezen moet worden op basis van aannames.

Dus als we een torrentsite oprichten die niet gemodereerd wordt, mag het wel? >:)
 
Jelmer -

Jelmer -

31/08/2009 21:47:00
Quote Anchor link
Ja, als ik zo las wat Brein als argument tegen mininova had, dan zou dat inderdaad wel mogen.

En wat betreft dat pdfje... ik ben enorm slordig met het sluiten van tabbladen :P
 
Mitchell

Mitchell

31/08/2009 21:49:00
Quote Anchor link
Kasper schreef op 31.08.2009 19:55:
Dus als we een torrentsite oprichten die niet gemodereerd wordt, mag het wel?
Wow, zo leer je iedere dag wat nieuws. Maar hoe kan je het aantonen dat je niet degelijk hebt gemodereerd?
 
Jelmer -

Jelmer -

31/08/2009 22:00:00
Quote Anchor link
Ik denk eerder dat de tegenpartij moet aantonen dat je wel in staat bent tot modereren. Dat deed Brein tegen Mininova, waardoor Mininova's argument dat ze niet al hun torrents konden filteren bestwel in het water viel.
 
Winston Smith

Winston Smith

01/09/2009 15:32:00
Quote Anchor link
Aah, dus Mininova was eigenlijk nog te klein? En als je Supernova zou oprichten (of bestaat dit al?) zit je safe, want dan wordt modereren toch echt moeilijk. ;)
 
John Cena

John Cena

01/09/2009 15:37:00
Quote Anchor link
Hoppekee, wie doet er mee SUPERNOVA maken? :P
 

01/09/2009 15:59:00
Quote Anchor link
even ter verduidelijking:

ik heb er geen illegaal materiaal op staan

geen google ads(ik weet niet hoe jullie eer bij komen)
 

01/09/2009 17:48:00
Quote Anchor link
Omdat je host dat er opplakt omdat je een gratis host hebt.
 
Mar cel

Mar cel

01/09/2009 18:47:00
Quote Anchor link
Zeer kinderachtig van je, Chris. Wat boeit jou het nou of iets illegaal is (wat het ws geeneens was) of niet en om er dan gelijk een topic over te maken...

:(
 
Zero XT

Zero XT

01/09/2009 19:18:00
Quote Anchor link
Daar ben ik het mee eens. Om nou een nieuw topic te openen met de vraag of een ander topic gesloten moet worden.. Ik heb die topic gelezen en moet zeggen dat ik het onzin vind dat hij gesloten is. Waar ben je bang voor? Dat Brein ook langs komt om heel phphulp af te sluiten omdat er zo een grote illegale gemene topic in staat?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zero XT
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.