Sms form

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Max van den Bosch

Max van den Bosch

26/10/2010 20:16:41
Quote Anchor link
Hallo!
Ik zoek voor mijn website een sms script, en ik heb al heel veel gezocht, op google en sourceforge.com

Heeft iemand een tip voor een script of website?

Dank je!
:)
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 11:20:03
 
Jules Kreutzer

Jules Kreutzer

26/10/2010 20:27:50
Quote Anchor link
Een site ervoor zou mollie.nl kunnen zijn -> linkje
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/10/2010 20:47:04
Quote Anchor link
Zorg eerst maar dat je een goede SMS provider hiervoor hebt.
Mollie is o.a al genoemd. Menig provider biedt ook een API of documentatie aan over hoe men SMS-acties kan implementeren in je site.

Dus als je ergens op vast loopt, laat maar weten dan.
 
Max van den Bosch

Max van den Bosch

26/10/2010 21:20:02
Quote Anchor link
Jaah...
Het nederlandse toverwoord... "Kan het ook gratis"

Met advertenties ofzo.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/10/2010 21:35:36
Quote Anchor link
Vertel eerst eens wat je precies wilt.

Een SMS-script kan veel betekenissen hebben. Wil je mensen laten SMSén, of wil je zelf SM'jes kunnen versturen bij een bepaalde actie op je site of...?

Vertel ons eens wat meer wat je precies wilt. Dan kunnen we je ook vertellen of er gratis mogelijkheden zijn.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

26/10/2010 21:35:41
Quote Anchor link
Ik zou zeggen neem contact op met Vodafone als je gratis wilt. Of bouw zelf een SMS server....
 

26/10/2010 21:38:47
Quote Anchor link
Oetzie en mijn achternaam op 26/10/2010 21:35:41:
Ik zou zeggen neem contact op met Vodafone als je gratis wilt. Of bouw zelf een SMS server....


Ist auch nicht gratis...


Voor niks gaat de zon op.
Ga maar eerst geld verdienen met advertenties, dan kan je die mollie betalen.
 
Max van den Bosch

Max van den Bosch

26/10/2010 21:51:16
Quote Anchor link
Aar anoniem op 26/10/2010 21:35:36:
Vertel eerst eens wat je precies wilt.

Een SMS-script kan veel betekenissen hebben. Wil je mensen laten SMSén, of wil je zelf SM'jes kunnen versturen bij een bepaalde actie op je site of...?

Vertel ons eens wat meer wat je precies wilt. Dan kunnen we je ook vertellen of er gratis mogelijkheden zijn.


Ik wil een service aanbieden op mijn website zodat gebruikers gratis smsjes kunnen verzenden vanaf mijn website, en dat ik er ook niets voor hoef te betalen. Er mag van mij betreft wel reclame bij de form staan.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/10/2010 21:52:08
Quote Anchor link
Of als je een SMS-dienst bedoelt, met een keyword (SMS nu: 'MOP AAN' aan naar 1337; fictief voorbeeld) dan hoeft het je niet per se geld te kosten.
Bij mobilemoney.biz kan je gratis een sub-keyword ('order.mop' bijv.) aanvragen.

Jij moet zelf de juiste afhandeling regelen en ervoor zorgen dat diegene een betaald SMS'je terug krijgt (lees: documentatie lezen) samen met zijn gevraagde informatie/dienst.

Zit wat werk in, maar okee, dit kan wel weer gratis. ZO heb ik een SMS shoutbox gebouwd (http://multishout.clayweb.nl). Geen idee meer of het werkt.
 
Max van den Bosch

Max van den Bosch

26/10/2010 21:58:57
Quote Anchor link
Afbeelding
Dit is wat ik bedoel
Gewijzigd op 26/10/2010 22:02:54 door Max van den Bosch
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/10/2010 22:09:18
Quote Anchor link
Max vd Bosch op 26/10/2010 21:51:16:
Ik wil een service aanbieden op mijn website zodat gebruikers gratis smsjes kunnen verzenden vanaf mijn website, en dat ik er ook niets voor hoef te betalen. Er mag van mij betreft wel reclame bij de form staan.

Dat kan, de gebruikers zouden het gratis kunnen doen, maar jij moet de SMS'jes dan wel inkopen. Ik ken verder geen bedrijf die die volledig gratis aanbiedt in ruil voor reklame, en dan alsnog zou ik dat bedrijf dan op deze manier geen lang leven geven.

Verder heb ikzelf wel eens een SMS systeem gebouwd die via MultiSMS werkte, waarbij als men credits op je useraccount ging opwaarderen (SMS, IVR) dat die ingewisseld werden voor SMS-credits. Maar helaas is MultiSMS nu overgegaan in DiMicro die de dienst op andere wijze levert.
Gewijzigd op 26/10/2010 22:13:00 door - Ariën -
 
Max van den Bosch

Max van den Bosch

26/10/2010 22:18:58
Quote Anchor link
Ik heb iets gevonden...
Bij het plaatje van mijn bericht zat een website.
Nu gebruik ik een mobieltje voor deze site, en heb geen computer beschikbaar. Op die site staat een zipje, maar die moet je met opslaan als downloaden, maar dat ondersteund mijn mobieltje niet. Wil iemand even het zipje op zijn website zetten?
(ik kan mijn site wel hosten via mobiel)
Groetjes Max
HIERONDER STAAT DE LINK
Website
 

26/10/2010 22:30:09
Quote Anchor link
Max vd Bosch op 26/10/2010 22:18:58:
Ik heb iets gevonden...
Bij het plaatje van mijn bericht zat een website.
Nu gebruik ik een mobieltje voor deze site, en heb geen computer beschikbaar. Op die site staat een zipje, maar die moet je met opslaan als downloaden, maar dat ondersteund mijn mobieltje niet. Wil iemand even het zipje op zijn website zetten?
(ik kan mijn site wel hosten via mobiel)
Groetjes Max
HIERONDER STAAT DE LINK
Website


Euh wat bedoel je?
En je weet dat die rotzooi al weg is?
 
Max van den Bosch

Max van den Bosch

26/10/2010 22:31:00
Quote Anchor link
Aar anoniem op 26/10/2010 21:52:08:
Of als je een SMS-dienst bedoelt, met een keyword (SMS nu: 'MOP AAN' aan naar 1337; fictief voorbeeld) dan hoeft het je niet per se geld te kosten.
Bij mobilemoney.biz kan je gratis een sub-keyword ('order.mop' bijv.) aanvragen.

Jij moet zelf de juiste afhandeling regelen en ervoor zorgen dat diegene een betaald SMS'je terug krijgt (lees: documentatie lezen) samen met zijn gevraagde informatie/dienst.

Zit wat werk in, maar okee, dit kan wel weer gratis. ZO heb ik een SMS shoutbox gebouwd (http://multishout.clayweb.nl). Geen idee meer of het werkt.


Bedankt voor die url, Die ga ik zeker gebruiken, maar het is niet wat ik bedoel
Gewijzigd op 26/10/2010 22:46:44 door Max van den Bosch
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/10/2010 23:23:09
Quote Anchor link
Onze berichten kruisten elkaar.
Vandaar die hele lap tekst waar je niks aan hebt.

maar goed, het komt er gewoon op neer dat je SMSjes in zal moeten kopen. Een gratis oplossing is er gewoon niet. Tenzij je gratis SMSjes kan versturen met je GSM als actie van je provider ofzo, en dat je die aan je PC hangt, en met wat software dat ding uitleest....
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

27/10/2010 10:33:14
Quote Anchor link
Als het gratis kon, dan had iedereen dit al wel aangeboden, en was er nu een simpele mobiele site en app geweest om dit gratis te doen.
Dus dat zit er zowieso niet in.

Wat je wel kan doen is een 1000 smsjes voor 10 euro abonnement afsluiten, en dan betaal je 1 cent per sms.
Wel jammer dat deze aan het eind van de maand weer opnieuw begint met tellen, en dus niet opspaart.
Als je namelijk dan maar 10 smsjes verstuurt, kost het 1 euro per sms.

Misschien is het handig als je een redelijke schatting kan maken van hoeveel smsjes er per maand verstuurt gaan worden, hoeveel dat gaat kosten, en dergelijken.

De makkelijkste manier blijft mollie o.i.d. maar gratis bestaat niet.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

27/10/2010 12:06:51
Quote Anchor link
Waarom denken Nederlanders altijd dat alles gratis is.

Ik zou zeggen neem contact op met een telefoon provider en kijk of je ergens een leuke deal van los kan peuteren.
 
John D

John D

27/10/2010 12:24:09
Quote Anchor link
Nico Kaag op 27/10/2010 10:33:14:
Wat je wel kan doen is een 1000 smsjes voor 10 euro abonnement afsluiten, en dan betaal je 1 cent per sms. Wel jammer dat deze aan het eind van de maand weer opnieuw begint met tellen, en dus niet opspaart.
Wil je iets leuks aanbieden dan neem je zo'n abo van 10 euro. Bouw er snel een API bij en verkoop de 950 sms-jes die je toch niet verzend door voor 5 cent per sms. Biedt credits aan van 5 euro voor 100 sms. Is wel vraag naar denk ik.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.