SMTP authenticatie toevoegen voor 4 website formulieren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Anton Willem

Anton Willem

31/03/2017 17:12:38
Quote Anchor link
Geachte lezer,

Gaarne ontvang ik van u een vrijblijvende offerte voor het geïmplementeerd (daar vraagt de webhost nu om), van SMTP authenticatie voor 4 website formulieren.
3 van de 4 pagina’s waar de formulieren op staan is in html maar daar waar de nieuwe code in moet is wel overal in php

Ik heb hier een topic geopend, maar we kwamen er niet uit
https://www.phphulp.nl/php/forum/topic/smtpauthenticatie-toevoegen-formulieren/101071/

Telefonisch contact is niet mogelijk, alleen e-mail gebruiken. a n t o n 2 6 e @live.nl < geen spaties gebruiken

In afwachting van uw offerte.

Met vriendelijke groeten,

Anton
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 12:32:06
 
Joakim Broden

Joakim Broden

01/04/2017 11:57:53
Quote Anchor link
Ik wil wel even voor je kijken, 50 euro excl BTW, want via PHPMailer moet dit gewoon gemakkelijk kunnen tenzij je host iets blokkeert maar daar komen we dan snel genoeg achter. Dan heb ik de FTP en de SMTP gegevens. Mocht je interesse hebben kun je me hier gewoon bereiken via PM en ik stuur je zo mijn e-mailadres toe.

PS Ik ga vanmiddag op vakantie naar Val Thorens (wintersport) maar ivm werk heb ik gewoon mijn MacBook bij de hand, maar het kan zijn dat ik wat trager reageer.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.