Software dat samenwerkt met PHP
Ik wil een programma voor iemand ontwikkelen dat samenwerkt met PHP.
Het moet gewoon een programma worden dat je kan installeren, en wanneer je het opstart heb je een soort van interface. Met vacatures aanpassen etc....... Het is voor een website waarvan de eigenaar alles makkelijk zelf zou kunnen aanpassen
Het moet gewoon een programma worden dat je kan installeren, en wanneer je het opstart heb je een soort van interface. Met vacatures aanpassen etc....... Het is voor een website waarvan de eigenaar alles makkelijk zelf zou kunnen aanpassen
Je zou er dan voor kunnen kiezen om PHP slechts een middle-layer te laten zijn. In PHP5 kun je heel mooi webservices opzetten, bijna iedere modernere programmeertaal ondersteund dit wel (SOAP).
In welke taal wil je gaan ontwikkelen?
In ieder geval is een Service Oriented Architecture (SOA) precies wat je nodig hebt.
In welke taal wil je gaan ontwikkelen?
In ieder geval is een Service Oriented Architecture (SOA) precies wat je nodig hebt.
PHP-GTk, daarmee kan je dmv PHP grafische applicaties ontwikkelen. Maar persoonlijk zou ik een andere taal pakken en gewoon rechtstreeks verbinding maken met de databaserver. Dan heb je dus niks met PHP te maken. (of je maakt gewoon een normale admin pagina, net zo makkelijk, heb je ook geen aparte applicaties nodig).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn
Een Access applicatie, zou dat geen oplossing zijn?
VB.NET en dan verbinding maken met je server...?
Nou kijk, ik wil dat die persoon zeg maar Internet Explorer op zou moeten starten. Gewoon op het bureaublad staat een icoontje met ''Site aanpassen'' bijvoorbeeld. En dan start zich een applicatie op met een duidelijk overzicht wat ik het liefst zelf zou willen vormgeven.
Ik denk niet dat je hiervoor een andere applicatie moet maken maar dat je gewoon een goed CMS moet gebruiken. Bijvoorbeeld: Typo3.
'Arne55:
Nou kijk, ik wil dat die persoon zeg maar Internet Explorer op zou moeten starten. Gewoon op het bureaublad staat een icoontje met ''Site aanpassen'' bijvoorbeeld. En dan start zich een applicatie op met een duidelijk overzicht wat ik het liefst zelf zou willen vormgeven.
Gewoon zelfs een CMS bouwen dus, stukje HTML+CSS en vervolgens een snelkoppeling naar de site op zijn bureaublad.