Software om bestanden in pakketje te bundelen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Koen Bressers

Koen Bressers

26/03/2011 14:18:39
Quote Anchor link
Beste allen

Ik ben op zoek naar een bepaald programma, ik weet niet of het uberhaupt bestaat maar ik weet ook niet waarop ik moet zoeken om het te kunnen vinden. Vandaar dat ik hier even de vraag neerleg;

Ik heb een CMS systeem wat uit verschillende (beheer) pagina's bestaat. Afhankelijk van de wensen van de klant moeten er bepaalde mappen en bestanden gebundeld worden (als CMS) en over gekopieerd worden naar een te bepalen map.

Is er een programma dat zoiets doet? Let op; ik bedoel dus niet winzip o.i.d. - de bestanden die gebundeld moeten worden staan namelijk niet simpel bij elkaar en als het kan wil ik ook gewoon op het begin kunnen zeggen 'ik wil die, die en die module' en voila, daar is je mapje.

Alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 07:08:48
 
Koen Bressers

Koen Bressers

27/03/2011 20:08:55
Quote Anchor link
Niemand?
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

27/03/2011 20:17:08
Quote Anchor link
Ze bestaan wel, kijk maar naar de plugin install-pakkages van diverse grote CMS-en.
(je zult niet alles aantreffen wat je wenst)
 
Pim -

Pim -

27/03/2011 20:35:38
Quote Anchor link
Gewoon zippen toch?
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

27/03/2011 21:29:19
Quote Anchor link
Jup, gewoon winrar.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.