Sollicitatie brief (wordpress)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Advanced Mendix Developer Logistic Solutions (NL)

Advanced Mendix Developer Logistic Solutions (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Advanced Mendix Developer impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software en onze kritieke logistieke keten. Je doet dit door ontwikkeling en uitbreiding van onze Mendix Cloud omgeving, waarbij je complexe business processen vertaalt naar kritieke Mendix applicaties." Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company. Je komt te werken binnen PostNL Logistic Solutions. Daar gaan we net wat verder dan een standaardpakket of brief. Het gaat bijvoorbeeld om gekoeld vervoer van medicijnen (Health), Warehousing (Fulfilment), het leveren binnen hele strakke tijdvakken

Bekijk vacature »

Frontend Developer

De vacature Als front-end developer bij Synerg-e is je primaire taak het onderhouden en uitbreiden van de bestaande webapplicaties en ontwerpen, het implementeren van technische interfaces, het aandragen van initiatieven en opzetten van en meewerken in multimedia projecten. We zoeken een enthousiaste vakman of -vrouw. Je bent gedreven, voelt je betrokken en je hebt een gezonde interesse in vooruitstrevende internettechnieken. Je bent geïnteresseerd in het front-end vak en dus verknocht aan JavaScript, HTML, CSS, en moderne front-end frameworks. Je bent een programmeur en houdt van het elegant oplossen van problemen. Functie eisen Beheersing van front-end-technieken als jQuery, Javascript, XML, JSON,

Bekijk vacature »

Java Developer

De vacature Wij begrijpen dat je als Java Developer wil werken aan uitdagende en innovatieve opdrachten bij interessante opdrachtgevers. Je wil afwisselde projecten waarbij je kunt blijven leren en kennis kunt maken met nieuwe technieken. Dat is ook precies wat detachering zo leuk maakt! Wij zetten je graag in bij een van onze opdrachtgevers in Nederland. De ene keer voor een kort project en de andere keer wat langer maar hoe dan ook een project wat bij je past en op een reisafstand van max. 1 uur (enkele reistijd). Functie eisen Onze ideale collega Heeft minimaal 3 jaar ervaring met

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Senior Java developer Als senior Java developer in Apeldoorn ben je verantwoordelijk voor het tijdig en correct realiseren van de gevraagde functionaliteit. In je agile/DevOps-team lever je niet alleen een proactieve bijdrage aan de verschillende agile-events, maar zorg je er samen met de andere teamleden ook voor dat sprintdoelen worden gehaald. Dit doe je bij de Belastingdienst In nauw overleg met je teamgenoten kom je tot overwogen technische keuzes. Je wordt, als het nodig is of gewenst, gevraagd multidisciplinair inzetbaar te zijn. Dit betekent dat je, naast je ontwikkelwerkzaamheden, andere teamleden ondersteunt in de ontwerp- en testfase. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Fullstack PHP Developer

De vacature Als back-end developer ben jij verantwoordelijk voor de achterkant, back-end, van een website, applicatie of systeem. Als back-end developer beschik je over een heel breed scala aan vaardigheden. Behalve coderen behoren ook diverse taken zoals functioneel specificeren, het schatten van benodigde inspanning voor realisatie, technisch ontwerpen, technisch en functioneel testen en installeren tot jouw takenpakket. Dagelijks zul je bezig zijn, op ons kantoor of bij de klant op locatie, om de processen van de klant te leren. Samen met jouw team bedenk je hoe het slimmer kan en vertaal jij dat naar een systeem. Dit varieert van het

Bekijk vacature »

PHP Backend Developer

De vacature Je bouwt nieuwe webapplicaties, (uitgebreide) features, en neemt nieuwe projecten aan, let op, het is uitdagend en zeer divers! Het is dus geen omgeving waar je wekenlang over een stuk code kan doen zodat het onverwoestbaar draait; er moet doorgepakt worden. Hoofdzakelijk ga je je bezighouden met het ontwikkelen van maatwerkoplossingen. Bij het ontwikkelen van deze omgevingen worden verschillende kwaliteiten verwacht. Je bent goed in het technisch voorbereiden van een project, bij acceptatie van het voortraject kun je samen met een team dit project tot een succes brengen. Tijdens deze projecten heb je nauw contact met de klant,

Bekijk vacature »

Frontend Developer

De vacature Ben jij op zoek naar een uitdagende baan als Frontend VueJs Developer. Dan zijn wij een match. DT.Co is de overkoepelende organisatie voor verschillende auto gerelateerde organisaties waaronder Vaartland.nl, Caramba24.nl, Autovoordeelshop.nl en Inruilmanager.nl. Van deze organisaties is Vaartland.nl de bekendste. Als Vuejs frontend developer realiseer je samen met het team, nieuwe functionaliteiten en applicaties welke onze organisaties beter maakt. Functie eisen Ruime kennis van VueJS of soort gelijke frameworks zoals React, Angular Tools zoals Git, Yarn, NPM, Docker zijn jou niet onbekend . Je hebt ervaring met API’s, Rest & SOAP. Je bent probleemoplossend en creatief. Je volgt

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Amsterdam

De vacature Als Front-end Developer bij onze locatie in Amsterdam, ben je écht een onderdeel van het geheel. Binnen deze rol ben je namens PanCompany werkzaam in vernieuwende langetermijnprojecten bij onze TOP 200 klanten in Nederland. We kijken naar jouw voorkeuren en interesses om ervoor te zorgen dat je goed op je plek zit bij een van deze klanten. Binnen deze rol ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de Front-End van web based applicaties. Jij bent iemand met een passie voor hetgeen wat je doet en in nauwe samenwerking met andere ontwerpers, Back-End ontwikkelaars en testers werk je aan

Bekijk vacature »

Frontend Developer

De vacature Als front-end ontwikkelaar ben je een echte JavaScript/HTML/CSS guru en heb je de afgelopen jaren gewerkt met frameworks zoals AngularJs, ReactJs en/of Vue.js. In deze functie ben je verantwoordelijke voor de innovatie, realisatie en het beheer van de complexe informatiesystemen voor onze leuke klanten. Hierbij ligt de focus op front-end ontwikkeling werk, daarnaast beschik je over voldoende kennis van back-end systemen om een full-stack oplossing neer te zetten. Als developer achterhaal je proactief de behoeften en wensen van de gebruikers binnen de organisatie. Deze vertaal je naar functionele en technische ontwerpen, afhankelijk van de omvang van het project.

Bekijk vacature »

PHP Developer

De vacature We bouwen met het Eyecons team aan een OTT platform dat zowel Live als on demand sport content aanbiedt. Er liggen een aantal mooie uitdagingen in het verschiet, zoals het realiseren van een interactieve player experience waarbij de user zelf regie kan voeren over de livestream en bijvoorbeeld een samenvatting, livestreaming rechtstreeks vanaf het veld o.b.v. 6-9 AI-driven camera’s, het automatische genereren van clips en samenvattingen welke vervolgens ook weer naar de juiste kanalen worden gedistribueerd. Ook voor de langere termijn hebben we een ambitieuze backlog. Als Developer werk je aan de techniek die dit allemaal mogelijk gaat

Bekijk vacature »

PHP functie in de gezondheidszorg met top voorwaar

Bedrijfsomschrijving Mijn klant maakt in PHP applicaties waarmee ze wereldwijd medicijnen en vaccins in afgelegen gebieden kunnen laten afleveren door hulporganisaties zoals bijvoorbeeld het Rode Kruis. Het bedrijf is onderdeel van een sterke organisatie die al meer dan 100 jaar bestaat en met de applicaties die hier in PHP gemaakt worden helpen ze dus letterlijk mensen over de hele wereld om beter te worden en gezonde te blijven. Als PHP developer kun je hier zo echt bijdragen aan de gezondheid van mensen over de hele wereld! De arbeidsvoorwaarden zijn hier tevens erg goed en het is een heel prettig en

Bekijk vacature »

PHP Developer

De vacature Als Senior PHP Developer krijg je uitdagende opdrachten bij onze klanten. Deze kunnen variëren van het bouwen en optimaliseren van websites, tot het ontwikkelen van web applicaties, tot het leiden van een (scrum)team. Er wordt gewerkt aan complexe raamwerken en optimalisatie van Websites. Bij Alteza krijg je als je wilt veel vrijheid en veel verantwoordelijkheid en is er ruimte voor zowel persoonlijke als professionele groei. Functie eisen HBO werk- en denkniveau Minimaal 5 jaar werkervaring als programmeur Uitstekende kennis van PHP 5 en OO programmeren Ervaring met MVC based programmeren (X)HTML CSS MySQL XML Ajax Javascript jQuery eventueel

Bekijk vacature »

Full Stack Developer / .NET @ Zwolle

2021-03-25 iSense Full Stack Developer / .NET Ben je een gedreven .NET Developer, ontwikkel je graag in C# of VB.NET en wil je graag inspraak hebben in het gehele ontwikkeltraject, waarbij je veel verantwoordelijkheden krijgt? Werk je graag bij een informele organisatie die een hoge kwaliteit nastreeft? Reageer dan nu! ISPE49358 Organisatie Deze organisatie is gesitueerd in de omgeving van Zwolle en is actief binnen de financiële dienstverlening voor klanten. Ze is actief op twee locaties, één in de Randstad en één in het Noordoosten van het land. Voor de locatie in de regio Zwolle, waar ongeveer 35 collega's werken,

Bekijk vacature »

.Net Developer

De vacature Vind jij het leuk om toekomstgerichte frameworks in .NET te bouwen en klanten te adviseren? Yes! Kom dan bij ons werken als medior .NET developer ?. Als medior .NET developer ben je al bekend met een aantal tools en frameworks, maar er valt ook nog genoeg te leren. Je vindt het leuk om problemen van de klant op te lossen en ze te adviseren. Functie eisen Je schudt zo wat design patterns uit je mouw en weet wanneer en waarom je die toepast. Maar dat is niet het enige, we vragen ook nog het volgende aan je: minimaal

Bekijk vacature »

BI Developer / Oracle / Internationaal @ Utrecht

2021-08-16 iSense BI Developer Oracle Internationaal Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving om als BI Developer aan de slag te gaan? Heb jij goede kennis van Oracle BI, Datawarehouses en Oracle Data Integrator (ODI)? En pas jij dit graag toe in een innovatieve omgeving waar je voldoende uitdaging zult vinden? Reageer dan nu! ISKL48194-2 Organisatie Deze organisatie is internationaal actief binnen de zakelijke dienstverlening en heeft de kwaliteit van de IT afdeling hoog in het vaandel staan. Al vanaf de oprichting, meer dan 30 jaar geleden, heeft de IT afdeling alle systemen in eigen beheer en worden de

Bekijk vacature »
Vincent Post

Vincent Post

15/07/2014 11:24:46
Quote Anchor link
Hallo allemaal

Ik gebruik een Wordpress omgeving en daarin is het de bedoeling dat ik een formulier ontwikkel voor sollicitatie's overigens moet de ingezonden sollicitatie goed gekeurd worden of verwijderd.

Ik weet hoe ik dit eventueel apart bij Wordpress kan ontwikkelen maar nou is de vraag..

Hoe kan ik dit alles binnen Wordpress houden zonder een extra inlog systeem aan te moeten maken en een extra database en dat hij binnen het menu van Wordpress komt (admin)

Alvast bedankt!

Titel specifiek gemaakt.[/modedit]
Gewijzigd op 15/07/2014 15:00:28 door Bas IJzelendoorn

PHP hulp

PHP hulp

06/12/2021 20:53:49

TJVB tvb

TJVB tvb

15/07/2014 11:33:16
Quote Anchor link
Als je een WordPress plugin maakt kun je alle functionaliteit gebruiken waaronder bijvoorbeeld het gebruikers gedeelte.
Zie: http://codex.wordpress.org/Writing_a_Plugin

Vincent Post

Vincent Post

15/07/2014 11:42:38
Quote Anchor link
TJVB tvb op 15/07/2014 11:33:16:
Als je een WordPress plugin maakt kun je alle functionaliteit gebruiken waaronder bijvoorbeeld het gebruikers gedeelte.
Zie: http://codex.wordpress.org/Writing_a_Plugin

Ik had begrepen van een collega dat het veel tijd kost om alleen al de plugin te ontwerpen laat staan het gehele systeem, Het hoeft niet uitgebreid te zijn gewoon simpel. OOP ben ik overigens niet bekend mee zou ik dan alsnog een apart systeem moeten ontwerpen ?

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

15/07/2014 11:48:45
Quote Anchor link
Vincent Post op 15/07/2014 11:42:38:
Ik had begrepen van een collega dat het veel tijd kost om alleen al de plugin te ontwerpen laat staan het gehele systeem, Het hoeft niet uitgebreid te zijn gewoon simpel. OOP ben ik overigens niet bekend mee zou ik dan alsnog een apart systeem moeten ontwerpen ?

OOP heb je niet perse nodig. Je kunt beginnen met een standaard formulier te ontwerpen binnen wordpress. een nieuwe layout pagina binnen je gebruikte template kan hier een start zijn. Er zijn honderden tutorials op internet te vinden hoe dit te doen. En ja ook simpel (wat is simpel) kost gewoon nog behoorlijk wat tijd. Als je dat niet hebt zou ik overwegen om hier een professional of semi-professional voor in te huren. Je kunt op dit forum bij de vacatures een oproep doen.

Vincent Post

Vincent Post

15/07/2014 11:54:10
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 15/07/2014 11:48:45:
Vincent Post op 15/07/2014 11:42:38:

OOP heb je niet perse nodig. Je kunt beginnen met een standaard formulier te ontwerpen binnen wordpress. een nieuwe layout pagina binnen je gebruikte template kan hier een start zijn. Er zijn honderden tutorials op internet te vinden hoe dit te doen. En ja ook simpel (wat is simpel) kost gewoon nog behoorlijk wat tijd. Als je dat niet hebt zou ik overwegen om hier een professional of semi-professional voor in te huren. Je kunt op dit forum bij de vacatures een oproep doen.

Bedankt ik ga het maar eens proberen !
overigens zal ik het echt zelf moeten leren om ook zo in de toekomst custum formulieren te kunnen ontwikkelen.

TJVB tvb

TJVB tvb

15/07/2014 12:01:04
Quote Anchor link
Is het alleen een formulier of moeten de sollicitaties ook weergegeven worden?
Indien het alleen een formulier is waarvan jullie de ingevulde gegevens moeten zien kun je ook kijken of er een geschikte plugin bestaat om het formulier mee te maken.

Vincent Post

Vincent Post

15/07/2014 12:31:20
Quote Anchor link
TJVB tvb op 15/07/2014 12:01:04:
Is het alleen een formulier of moeten de sollicitaties ook weergegeven worden?
Indien het alleen een formulier is waarvan jullie de ingevulde gegevens moeten zien kun je ook kijken of er een geschikte plugin bestaat om het formulier mee te maken.

De sollicitaties die worden ingezonden die moet dan weergegeven worden ergens in admin menu van WP

Ik heb al een plugin gevonden die redelijk dichtbij het gene komt wat ik nodig ben alleen die is al z'n 2 jaar verouderd is het toegestaan om deze recent te maken zodat hij weer goed werkt? qua copyrights,

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

15/07/2014 14:26:35
Quote Anchor link
Vincent Post op 15/07/2014 12:31:20:
De sollicitaties die worden ingezonden die moet dan weergegeven worden ergens in admin menu van WP

Voor dat laatste heb je dan inderdaad een plugin nodig. Al lijkt dat misschien heel erg beladen, het valt wel mee. Ook hiervoor zijn duidelijke stap voor stap tuts te vinden.
Ik heb al een plugin gevonden die redelijk dichtbij het gene komt wat ik nodig ben alleen die is al z'n 2 jaar verouderd is het toegestaan om deze recent te maken zodat hij weer goed werkt? qua copyrights,

Indien je kunt uitvinden wie het gemaakt heeft zou ik het even netjes vragen. Negen van de tien keer vinden ze het prima. Anders zou ik hem als voorbeeld gebruiken en aan de hand daarvan mijn eigen plugin schrijven.

Vincent Post

Vincent Post

15/07/2014 14:53:17
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 15/07/2014 14:26:35:

Voor dat laatste heb je dan inderdaad een plugin nodig. Al lijkt dat misschien heel erg beladen, het valt wel mee. Ook hiervoor zijn duidelijke stap voor stap tuts te vinden.

Indien je kunt uitvinden wie het gemaakt heeft zou ik het even netjes vragen. Negen van de tien keer vinden ze het prima. Anders zou ik hem als voorbeeld gebruiken en aan de hand daarvan mijn eigen plugin schrijven.

Ik zal eens een bericht plaatsen bij de plugin support, en anders moet ik toch overwegen om mijn eerste eigen plugin te gaan schrijven.

Bedankt !

John De Zon

John De Zon

16/07/2014 10:23:08
Quote Anchor link
Je kan beter toch zelf wel een wordpress schrijven, dan kan je je eigen opties in de toekomst ook nog zelf toevoegen zonder al te veel moeite.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.