[SOLVED] Foutmelding bind_param, kan het niet vinden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marvin H

Marvin H

22/08/2013 11:29:58
Quote Anchor link
Ik zoek nu al een antal uur naar de fout, maar kan het niet vinden. Ik gebruik onderstaande query met een prepare statement en krijg de foutmelding: Fatal error: Call to a member function bind_param() on a non-object in /var/www/voiplog.btcict.nl/admin/cron/cron_check.php on line 75

Wat kan het zijn. De veldnamen kloppen allemaal en de bind_param is ook goed....

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
$stmt
= $mysqli->prepare("SELECT id, subscriptionId, Enterpriseid, subscriberId, targetIdType, targetGrpParentId, targetId, event, uri, applicationId, klantnaam
                          FROM subscription
                          WHERE id = ? "
);
$stmt->bind_param("i", $id);                          
$stmt->execute();
$stmt->bind_result($id, $subscriptionId, $Enterpriseid, $subscriberId, $targetIdType, $targetGrpParentId, $targetId, $event, $uri, $applicationId, $klantnaam);
$stmt->store_result();
$stmt->fetch();
?>


Toevoeging op 22/08/2013 15:16:56:

Never mind, probleem gevonden. Ik draaide bovenstaande query in een fetch while loop van een andere MYSQLI execute(), dit blijkt niet te kunnen zolang deze connectie nog open staat.
Ik heb het script zo aangepast dat de query buiten de while loop loopt.
Gewijzigd op 22/08/2013 15:15:38 door Marvin H
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.