Soort van "Live" return

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bart

Bart

23/01/2008 14:47:00
Quote Anchor link
Hey !

Ik ben een uploadscript aan het maken, maar om dat te doen is het de bedoeling dat er meerdere afbeeldingen tegelijk kunnen worden upgeload. Nugebeurt het nogal vaak dat er zo grote afbeeldingen worden upgload, dat het erg lang duurt. Daarom vroeg ik me af of ik iets kan doen dat dit doet :

Als de eerste afbeelding is upgeload, geef
Afbeelding 1 is succesvol upgeload...
weer, dan de tweede
Afbeelding 2 is succesvol upgeload...
Derde, vierde, en so on. Dat het er gewoon bij komt. Dus ik load de afbeelding up, hij geeft me dat weer dat het er altijd maar bij komt.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 13:06:03
 
Robert Deiman

Robert Deiman

23/01/2008 15:00:00
Quote Anchor link
Euh, je zou met AJAX iets kunnen maken, wat (tijdens het uploaden) controleert of een bestand (de tmp file bijvoorbeeld) al bestaat.
Zo ja, toon dan de naam van die file met de melding dat die klaar is, zo nee, laat dan niets zien.
 
Wouter K

Wouter K

23/01/2008 15:01:00
Quote Anchor link
Sneller Host dat helpt :)
Je moet gaan kijken naar je traffic , !! als die te hoog is gaat het traag,
En wat wil je bereiken?
Een script?
Een Vacature ?

Heb je zelf een script en problemen post het dan hier !

grtz
 
Robert Deiman

Robert Deiman

23/01/2008 15:26:00
Quote Anchor link
@wouter

Hij geeft aan dat hij et aan het maken is, maar niet weet hoe verder, hij vraagt dus simpelweg om tips, hoe dat te bereiken.
Maar een snellere host is niet alles, als je bezoeker een groot bestand upload en niet zulk snel internet heeft zit je nog met dit probleem.

Wat die wil bereiken heeft hij dus wel uitgelegt, en het gaat niet om de traffic, stel mijn upload is 100kb per sec en ik upload een bestand van 4 Mb, dan duurt dat 40 seconden!! Dat is lang zat dacht ik zo.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.