source code informatie.Hoeveel info?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Mit

mit

30/08/2007 19:20:00
Quote Anchor link
Hi
ik zit met een vraagje.


ik wil graag videocodezone.com klonen..

Mijn vraag is of het mogelijk is om via zijn broncode via view--> source zijn site te klonen en aan te passen.


In die broncode zitten er dan ook scripts in die de hele site laten werken of is het echt alleen maar html?

zit hier alle informatie in om zo een site precies te klonen?

Hoe kan ik het bewerken?
Via dreamweaver?

Laat me maar weten

grtjs
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 11:57:08
 
Jimmy Arts

jimmy Arts

30/08/2007 19:25:00
Quote Anchor link
zover ik weet kan je alleen html zien dus de uiteindelijke versie zonder php dus.
in firefox kan je dit zien met crtl + u
of je download de hele pagina: bestand; pagina opslaan als...
 
GaMer B

GaMer B

30/08/2007 19:27:00
Quote Anchor link
PHP is server-side; dit betekent dat de PHP code geparsed wordt, zodat er HTML output uit komt. Deze HTML output wordt aan de gebruiker weergegeven. De gebruiker krijgt NOOIT en kan NOOIT de PHP te zien krijgen via de browser.

Dit is alleen mogelijk als de gebruiker FTP toegang kan verkrijgen.
 
Jimmy Arts

jimmy Arts

30/08/2007 19:31:00
Quote Anchor link
Je kan natuurlijk wel de layout en css jatten en er dan een script in te bouwen.
maar dat is niet aan te raden (copyright)
 
Mit

mit

30/08/2007 19:36:00
Quote Anchor link
het zit zo...ik heb een keer een webpagina opgeslagen en ik vond er een link naar een paar css sheets en er zaten ook js scripts in.

Kan dit?

Of zit dit de scripts voor de layout?
 
Jimmy Arts

jimmy Arts

30/08/2007 19:39:00
Quote Anchor link
css en javascript kan je wel zien ja
meestal als je een webpagina download zit er een mapjes met images en javascripts en css sheets bij.
 
Frank -

Frank -

30/08/2007 19:41:00
Quote Anchor link
Wat er op de server gebeurt, daar heb jij geen enkel inzicht in. Jij kunt niet bij de PHP, .NET of wat voor code dan ook komen en de database is al helemaal onbekend terrein.

Het enige wat jij kunt zien, is de informatie die naar de browser wordt gestuurd. En laat dan nou ook net de bedoeling zijn... Beetje rottig voor de bezoekers wanneer hun browser niet met deze informatie overweg zou kunnen.

Kortom, er valt verdraaid weinig te kopieeren.

Oplossing: Steek zelf de handen uit de mouwen.
 
GaMer B

GaMer B

30/08/2007 19:45:00
Quote Anchor link
Het enige wat ter beschikking is voor de gebruiker is:
*HTML
*Javascript
*VBscript
*CSS
*Plaatjes
Verder kan ik niet bedenken...
 
Jimmy Arts

jimmy Arts

30/08/2007 19:51:00
Quote Anchor link
waarom zou je dat ook willen kopieren???
dat is hetzelfde als stelen maar nu licht het gewoon voor het oprapen
erg onnodig dat stelen. steek je eigen dingen in elkaar en je leert veel meer
 
Mit

mit

31/08/2007 15:52:00
Quote Anchor link
het was alleen maar een vraag om te weten hoeveel informatie er in zo'n een source code zit.

Bedankt voor de info heren.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.