Spam probleem met PHP mail functie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marcel van Dijk

Marcel van Dijk

02/01/2013 01:36:13
Quote Anchor link
Beste PHP-ers,

Klein vraagje...

Voor een portal wat ik altijd op een directadmin machine had draaien heb ik sinds kort een VPS. Op deze VPS draait alleen Centos, Apache, Mysql en VSftp. Alles zo "light" mogelijk dus..

Nu werkt alles super alleen worden sommige emails vanuit het portal aangemerkt als spam...

Hierbij krijg ik de melding terug dat het IP-adres op een blacklist staat, dit is niet het geval maar in de mailheader wordt 127.0.0.1 getoond... Dat dat adres niet wordt toegestaan begrijp ik wel, maar volgens mij staan allen instellingen goed.

Iemand een idee waar ik dit moet zoeken?

Groet,

Marcel
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 17:06:58
 
No One

No One

02/01/2013 09:05:35
Quote Anchor link
ehm..welke portal gebruik je? die van je zelf? als je daar de mail functie van php zelf ontwikkeld zou ik je aan willen raden om te kijken naar phpmailer, die heeft alle headers al goed staan en grote kans dus dat die niet wordt aangemerkt als spam.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.