spaties bij text input

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Michiel

Michiel

25/03/2008 12:54:00
Quote Anchor link
dag,

ben bezig met formuliertjes te maken voor een site aan te passen

probleem: ik wil uit een mysql tabel de titel halen, en dit zetten in een text field om dan het boeltje te kunnen aanpassen via een form

echo "<tr><td>Titel:</td><td><input name='edit_titel' type='text' size='60' maxlength='100' value= ".$h_titel." /></td></tr>";

als in de mysql col h_titel bijvoorbeeld "bla bla" zit gaat hij alleen "bla" tonen.. alles na een spatie laat hij weg

hoe komt dit? kdenk dat mijn quotes niet goed staan, maar heb al vanalles geprobeerd en niets werkt

Dank
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 18:37:22
 
Joren de Wit

Joren de Wit

25/03/2008 12:56:00
Quote Anchor link
Je mist inderdaad de quotes bij je value attribuut:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo "<tr><td>Titel:</td><td><input name='edit_titel' type='text' size='60' maxlength='100' value='".$h_titel."' /></td></tr>";
?>
 
Michiel

Michiel

25/03/2008 13:03:00
Quote Anchor link
ja dat dacht ik ook

na dit aan te passen leek het terug niet te werken, maar nu zie ik dat dit komt omdat er ergens anders nog een foutje in zit, waardoor het testen gewoon niet correct verloopt

Dank voor de hulp
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.