SPF-record [strato]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Systeembeheerder Productiesystemen

Op korte termijn zijn wij voor de afdeling IT op zoek naar een: Systeembeheerder Productiesystemen WAT GA JE DOEN: Als systeembeheerder ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie van computersystemen en netwerken op de productievloer. Je voert preventief en correctief onderhoud uit aan de systemen, zorgt ervoor dat de (systeem) documentatie up-to-date is en je werkt mee aan de verdere professionalisering van onze productiefaciliteiten en- processen. Je werkt samen met je collega’s aan onze IT infrastructuur en beheert de benodigde applicaties die onze productiesystemen nodig hebben. Daarbij ondersteun je de verdere automatisering en robotisering van onze productieprocessen. Je zorgt voor

Bekijk vacature »

Junior Software Developer / C#

Functieomschrijving Heb jij al enige ervaring op het gebied van software development en bij voorkeur een afgeronde ICT opleiding? Heb je al enige ervaring met C# / .NET en ben je op zoek naar je eerste of tweede baan? Lees dan deze vacature! Je werkt als Software Developer aan industriële software / software gericht op machine besturing en maakt gebruik van C# en C; Je denkt mee over de architectuur en het design; Je weet requirements te vertalen naar de technische oplossing; Je onderzoekt issues en lost storingen op waar nodig; Je denkt mee over de doorontwikkeling van de software

Bekijk vacature »

PLC / SCADA Programmeur

Ben jij leergierig, gemotiveerd, nieuwsgierig en analytisch sterk? Heb je een afgeronde MBO opleiding in de richting Elektrotechniek of Mechatronica? Lees dan snel verder! Magion is voor de vestiging Den Haag op zoek naar een PLC / SCADA Programmeur (Met doorgroeimogelijkheden) Functieomschrijving: Sta jij klaar om een bijdrage te leveren aan de verbetering van het productieproces? Dan is dit een uitdagende en veelzijdige functie die bij je past! Als PLC / SCADA Programmeur voer je zowel zelfstandig als in teamverband industriële automatiseringsprojecten uit. Je zorgt ervoor dat het productieproces zo goed mogelijk verloopt door het onderhoud en het oplossen van

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Frontend Developer - Product development - Amsterdam - Full time We are currently looking for a Frontend developer who is looking to work in a problem solving environment developing a scalable tool keeping up with the advancements in current technologies. Working for an established business with a multi product platform disrupting the education industry and reaching millions of active users every day. The Role itself: As a Frontend Developer you will be joining and already established team to scale out their existing products, and help develop new MVPs, following through with the full development cycles. They need someone who has

Bekijk vacature »

.NET Lead Developer / High Security en Availabilit

Functieomschrijving Ben jij een .NET Lead Developer met veel ervaring in complexe high-availability omgevingen? Coach jij graag andere .NET ontwikkelaars? Zorg jij ervoor dat je samen met je team het uiterste haalt uit de techniek? Solliciteer dan direct! Coachen van andere ontwikkelaars; Begeleiden van het team, Product Owner en Stakeholders; Waarborgen van de SCRUM principes; Wegnemen van impediments voor het team; Programmeren van high-availability en high-security applicaties in C#; Samen met je teamgenoten nieuwe applicaties/diensten ontwikkelen in .NET; Overleggen met de informatie analisten en testers; Ontwikkelen van webservices (WCF); 20 % van je tijd besteden aan innovatie; Deelnemen aan projecten

Bekijk vacature »

Cloud Developer

I am working with a company that focuses on utilizing all development and maintenance aspects of the public cloud optimally so that the cloud does all the heavy lifting needed. By leveraging innovative cloud services, building cloud-native applications and creating a culture of experimentation, they help organizations to become more agile. Their developers and engineers grow towards one common goal, to truly operate DevOps in the cloud. Applying traditional ways of working in the cloud won’t work because the cloud is fundamentally different. A dynamic and rapidly changing ecosystem of managed services has created a paradigm shift. Companies have to

Bekijk vacature »

Progress Developer / Internationale markt

Functieomschrijving Wil jij in een toonaangevende organisatie werken met de ambitie om de (inter-)nationale markt te bewerken? Reageer dan nu! Uitvoeren van analyses ter bevordering van de betrouwbaarheid en performance van de applicatie; Implementeren van functionaliteiten in eigen Back Office pakket; Meedenken over de architectuur en tevens waarborgen van de architectuur; Programmeren van functionele en technische wijzigingen; Bijwerken van documentatie; Troubleshooten van complexe incidenten; Aanroepen van webservices, message handling; Functie-eisen Minimaal HBO werk en denkniveau; 6+ jaar ervaring in software ontwikkeling; Ruime ervaring met Progress / OpenEdge; Zeer sterk analytisch vermogen; Je bent communicatief en je gaat proactief te werk;

Bekijk vacature »

SAP HANA ARCHITECT

SAP HANA ARCHITECT 13th month pay & Holiday allowance Bonus Program 26 holidays Training & Learning opportunities Laptop & Smartphone 32-40 hours p.w. As a SAP HANA Architect you are completely up-to-speed with all the latest technological innovations and developments. You play an important role in determining the design and delivery of HANA solutions at our clients. You work in projects with a variety of teams for our clients within different industries. You can advise the client about technology roadmaps within the domain of Analytics. You are familiar with terminology and concepts related to HANA Studio, HANA Enterprise Cloud, HANA

Bekijk vacature »

INTERNSHIP - EVENT MANAGEMENT

Internship - Event Management What is the Blue Tulip Awards? The Blue Tulip Awards is a year-round program with multiple events that aims to connect innovators and to drive innovation together. This year-round program will ultimately culminate in the finals at the Accenture Innovation Summit. The Blue Tulip Awards team consists of a Central Team and 8 Theme Teams. The Central Team interns are responsible for program management, partnerships, event management and marketing & communications. The theme interns are responsible for defining the theme strategy and executing the theme specific tasks, such as innovation scouting and guiding the theme’s jury

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Senior Front-end Developer bij Capgemini Bij Capgemini bouwen we niet zomaar webapplicaties en mobiele apps waar onze opdrachtgevers en hun klanten mee overweg kunnen. Nee, we ontwikkelen applicaties voor miljoenen gebruikers en dan ook nog apps waar men écht gelukkig van wordt. Van de medewerkers in de organisatie zelf tot aan de eindgebruikers. En als Senior Front-end Developer ben jij hierbij onmisbaar! De rol Van het bouwen van nieuwe functionaliteiten, het behouden, bewaken en verbeteren van de huidige infrastructuur en applicaties tot aan het ontwikkelen van nieuwe innovaties. Als Front-end Developer ben je de lead developer binnen jouw scrumteam en

Bekijk vacature »

Senior Java Developer / High-tech ingenieursbureau

Functieomschrijving Klaar voor een nieuwe uitdaging bij een Agile team waarbij jij als Senior Java Developer klaar bent voor de stap naar Lead Java Developer? Met de ontwikkeling van een innovatieve applicatie die gericht is op het gebied van mobiliteit en infrastructuur kan jij hier zeker groeien! Naast jouw functie als Senior Java Developer, ben je ook de lead van het team. Daarom heb jij vandaag de grote lijnen ingevuld van het nieuwe project waar jullie aan werken. De ontwikkelingen van jullie eigen innovatieve systeem dat zich focust op ''slimme verkeerssystemen'' loopt op rolletjes. De doorstroom binnen het verkeersnetwerk is

Bekijk vacature »

Senior Java Developer vacature

Jij volgt ontwikkelingen op de voet. Sterker nog: jij bent er onderdeel van. Jij loopt voorop. Jij denkt met klanten mee en helpt hen innoveren. Zo kun jij een bijdrage leveren aan de Rabobank-app, de beveiliging van treinen voor Pro-rail verbeteren of de website van ING een boost geven. Vergaderen? Liever gewoon zorgen dat het werkt! Hoe omschrijft men een Sogetist? Gedreven, resultaatgericht en niet snel tevreden. Wat niet wil zeggen dat je nooit met hem of haar kunt lachen. Integendeel. Plezier hoort wat ons betreft net zo goed bij werken. Maar we gaan op de eerste plaats voor de

Bekijk vacature »

Local IT support / Werkplekbeheerder - Nike EHQ

Local IT support / Werkplekbeheerder - Nike EHQ Role The position will require an individual to solve customer support issues in a mixed mode by either; visiting the end-user’s desk location, working “remotely” from the IT department office, or at the client’s Performance Bar location(s) serving customers face to face in real time. This role is wholly office-based at Nike’s European Headquarters (EHQ) in Hilversum, Netherlands. However, some travel and flexibility is required. The role is part of a team of dedicated Deskside Technicians at Nike EHQ, and will report to the local Team Lead based onsite. The role requires

Bekijk vacature »

C++ / Developer / Complex / Architectuur

Functieomschrijving Wil jij als C++ Developer meebouwen aan complexe systemen die levensreddende operaties ondersteunen? Ben jij de C++ Developer die zijn hand niet omdraait voor de meest uitdagende C++ vraagstukken? Dan is deze C++ rol jou op het lijf geschreven! Je wordt verantwoordelijk voor de codegeneratie en de onderliggende architectuur; Je zorgt ervoor dat de frameworks en architectuur continue doorontwikkeld wordt en dat nieuwe technologieën zoals Big Data en machine learning in de architectuur opgenomen worden; Creëren van robuuste, betrouwbare en veilige omgeving; Maken, onderhouden en doorontwikkelen van onze in C++ ontwikkelde architectuur in een Linux omgeving. Functie-eisen Hbo-gediplomeerd; Minimaal

Bekijk vacature »

Java Developer bij Profit4Cloud

Voor na je vakantie: De 50 collega's bij Profit4Cloud hebben het druk en daarom zoeken wij extra Java Developers Medior/Senior. Voor projecten in de sectoren Banking & Finance, Industrie, Overheden, Zorg en Retail in West-, Midden- en Oost-Nederland. Wil jij ook het verschil maken in Java 8 en waar mogelijk ook AWS Cloud technologie gebruiken? Dan moeten we zeker eens een kop koffie drinken! Wij bieden jou als Java Developer: Profit4Cloud heeft hele goede arbeidsvoorwaarden. Zo doen wij altijd een op maat gemaakte aanbieding en bieden wij in ieder geval: - OCA & OCP certificering betaald door Profit4Cloud - Onbeperkt

Bekijk vacature »
Guido S

Guido S

15/01/2010 21:06:00
Quote Anchor link
Ik zit met een tamelijk irritant probleem. Wat volgens mij meer mensen hebben.
Mijn mails die ik verstuur met mij (gehuurde) server komen niet aan bij hotmail gebruikers. Eerst gebruikte ik en zelf gemaakt mail script, om mails wel aan te laten komen ben ik over gestapt op swiftmailer. Het leek even te werken. Maar uit eindelijk bleven de mails in de spambox belanden.

Na wat googlen las ik veel dat het aan het SPF-record lag. Mijn server als mijn domein heb ik bij strato geregistreerd/gehuurd. Ik kan het SPF-record volgens 2 manieren vast zetten. Via het domein beheer en dan SPF-record actief zetten of via het DNS-beheer in plash van de server.

Helaas werken beiden niet :\ Mails blijven in de spambox beladen :(
Als ik in het domein beheer de spf-record actief zet, word er een spf-record gevonden door microsoft (met de wizard).
Is dit een goede SPF-record? Volgens de wizard ieder geval niet.
Helaas kan je via het domein beheer geen eigen spf-record plaatsen, alleen die strato op geeft.
Dus ik heb het toen geprobeerd via het DNS-beheer van de server.
Dit heb ik toen toegevoegd:
Record type: TXT
TXT record: v=spf1 a mx ip4:85.214.112.188 mx:h1488143.stratoserver.net -all

Op die manier word er helaas geen spf-record gevonden door microsoft wizard... :(
Heeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Guido S

PHP hulp

PHP hulp

18/11/2019 05:17:14

TJVB tvb

TJVB tvb

15/01/2010 21:10:00
Quote Anchor link
Heb je al contact gehad met Strato? En wat voor script heb je gemaakt? Het kan ook zijn dat verder je headers niet kloppen waardoor het gemarkeerd wordt als spam.

Guido S

Guido S

15/01/2010 21:22:00
Quote Anchor link
Heb nog geen contact gehad met strato.
Wou eerst deze weg proberen...

Ik gebruik swiftmailer, deze voegt als het goed is automatisch headers toe waar nodig is. Dit is de code die ik gebruik voor het mailen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
require_once("lib/swift_required.php");

$transport = Swift_MailTransport::newInstance();

//Create the Transport
$transport = Swift_SmtpTransport::newInstance('localhost', 25)
    ->setUsername('adres@mail.nl')
    ->setPassword('*****');

//Create the Mailer using your created Transport
$mailer = Swift_Mailer::newInstance($transport);

//Create a message
$message = Swift_Message::newInstance($onderwerp)
    ->setFrom(array('adres@mail.nl' => 'Mailnaam'))
    ->setReplyTo(array('adres2@mail.nl' => 'Mailnaam2'))
    ->setTo('adresnaar@mail.nl')
    ->setBody('Het bericht', 'text/html')
    ->addPart(strip_tags('Het bericht'), 'text/plain');

if($mailer->batchSend($message, $failures))
{
   // Succes
}
else{
  // Mislukt
}

Robin Kamphuis

Robin Kamphuis

01/03/2012 20:11:22
Quote Anchor link
Hoi Guido,

Ik heb hetzelfde probleem. Heb jij het inmiddels op kunnen lossen? Ik hoor graag even van je.

Alvast bedankt!

Robin

01/03/2012 22:53:22
Quote Anchor link
Mail die niet via smtp wordt verzonden wordt in 95% van die gevallen gezien als spam, zelf heb ik mij nooit verdiept in swiftmailer, maar ik neem aan dat daar ook de mogelijkheid inzit om gebruik te maken van de smtp server op jouw server?

Tevens moet de email verzonden worden bet bestaande mx records, om te kijken of je de mx records goed hebt ingesteld kan je hier kijken.
Gewijzigd op 01/03/2012 22:53:47 door

Pim -

Pim -

01/03/2012 22:57:37
Quote Anchor link
Lukt het je met GMail's SMTP server wel om mails te verzenden?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.