Spoed; systeembeheerder die snel wilt bijverdienen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/05/2008 18:46:00
Quote Anchor link
Wegens omstandigheden ben ik op de zeer korte termijn (lees, voor morgen) opzoek naar iemand die wilt helpen met het configureren/inrichten van een server. Iemand die dat morgen samen met mij wilt doen; verstand van zaken heeft en het niet erg vind om op zijn vrije dag goed bij te verdienen.

Werkzaamheden
* De server draait al alleen het VPN gebeuren loopt moeilijk, intern werkt het wel maar waarschijnlijk komt het niet goed door de Kerio firewall.
* De email accounts van de Kerio Mailserver overzetten naar de nieuwe Kerio mailserver. Het punt is voornamelijk dat het nu aan de activedirectory-gekoppelde accounts zijn.
* Het toepassen van de group policy's op de users, de policy's zelf zijn al aangemaakt.
* Misschien even helpen met de netwerkshares
* Het nalopen van allemaal instellingen (routing/dns/dhcp) zodat ik weet dat het goed & veilig is.

Functie eisen
* Weet wat je doet
* Als je niet weet wat je doet geef je dat aan

Wat jij biedt (contract / freelance)
* Freelance, maar als je een vaste baan wilt/onderhoudscontract valt daar prima over te praten.

In geval van freelance, noem een budget of richtprijs!
* Kom maar met een voorstel, wij begrijpen ook wel dat zoiets niet gaat voor 75 euro per uur.

Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)
* In Amersfoort en ik ben te bereiken op 06-19 24 25 24.

Ken je iemand die wij zoeken of denk je hem/haar te kennen; stuur dit bericht dan alstublieft even door.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 02:16:24
 
Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

11/05/2008 18:49:00
Quote Anchor link
webhostingtalk lopen veel mensen rond die je wel kunnen helpen verwacht ik.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/05/2008 18:50:00
Quote Anchor link
Goed plan...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.