spoiler wilt niet openen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »
Jyy An

Jyy An

23/01/2012 18:18:58
Quote Anchor link
Hallo allemaal (:

Hieronder een voorbeeldcode uit mijn spoiler-BBCode (zie ook hier), hij werkt alleen niet. Ik wil dat de spoilers die tot die spoilergroup behoren sluiten als ik de volgende open, zodat er altijd maar 1tje van die group geopend is.

Nu gaat hij zelf niet meer open ;s

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<div style="text-transform: uppercase; border-bottom: 1px solid #CCCCCC; margin-bottom: 3px; font-size: 0.8em; font-weight: bold; display: block;">
<span onclick="if (document.getElementById('spoiler0').style.display == 'none') {
document.getElementsByName('spgroup1').style.display = 'none';
document.getElementById('spoiler0').style.display = 'block';
} else {
document.getElementsByName('spgroup1').style.display = 'none';
}" /><a href="#" onclick="return false;">Lees meer...</a></span></div><div id="spoiler0" name="spgroup1" style="display: none;">Blabla voorbeeldtekst.</div>


Ik vermoed dat de document.getElementsByName('spgroup1').style.display = 'none'; nog niet klaar is als hij begint met document.getElementById('spoiler0').style.display = 'block'; en dat hij daarom altijd op none blijft staan...

Iemand? Thanks in advance!
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 04:57:38
 
Jens erd

Jens erd

23/01/2012 18:34:52
Quote Anchor link
Quote:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
document.getElementsByName('spgroup1').style.display = 'none';
document.getElementById('spoiler0').style.display = 'block';


Je gooit hem eerst op none, om vervolgens dezelfde div weer op block te gooien? wat is daar de logica achter?
 
Jyy An

Jyy An

23/01/2012 20:53:21
Quote Anchor link
Dat er ook andere spoilers zijn met de naam spgroup1 maar de id uniek is. Ik wil dat elke spoiler met naam "spgroup1" op none staat, op die ene (met id spoiler0) na.
 
Wouter J

Wouter J

23/01/2012 21:57:55
Quote Anchor link
Haal als je blieft eerst even die inline JS en CSS weg, de code wordt dan iets als:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
<!doctype html>
<html lang="nl">
<head>
  <meta charset="utf-8">
  <title>Hello World</title>
  <style>
    #een-id
    {
      text-transform: uppercase;
      border-bottom: 1px solid #CCCCCC;
      margin-bottom: 3px;
      font-size: 0.8em;
      font-weight: bold;
      display: block;
    }
    .hide { display: none;  }
    .show { display: block; }
  </style>
</head>
<body>
  <!-- andere html code -->
  <div id="een-id">
    <a href="#" onclick="onclick="toggleSpoiler(); return false;">Lees meer...</a>
  </div>
  <div id="spoiler0" name="spgroup1" class="hide">Blabla voorbeeldtekst.</div>

  <script>
    function toggleSpoiler() {
      var spoiler0 = document.getElementById('spoiler0'),
          spgroup1 = document.getElementsByName('spgroup1');
      if ( spoiler0.className.match(/hide/) ) {
        spgroup1.className += spgroup1.className.replace(/hide/, show);
        spoiler0.className += spoiler0.className.replace(/show/, hide);
      } else {
        spgroup1.className += spgroup1.className.replace(/show/, hide);
      }
    }
  </script>
</body>
</html>


Meteen de code even verbeterd, ik kan niet garanderen dat het werkt maar is in elk geval een stuk beter.
 
Jyy An

Jyy An

23/01/2012 22:04:54
Quote Anchor link
Dat gaat helaas niet gezien mijn php-code die dit construeert... Daarnaast ben ik sowieso eerder benieuwd naar wat er fout is, dan naar een kloppende code te krijgen..
 
Wouter J

Wouter J

24/01/2012 08:51:01
Quote Anchor link
Ook dit kun je met PHP genereren...

Dan even over je script:
- Je haalt meerdere keren document.getElementById('spoiler0') op of document.getElementsByName('spgroup1'). Dat kost allemaal tijd, beter is het om dit 1 keer op te halen en dat het element in een variabele te stoppen en die variabele te gebruiken.
- Je haalt alle elementen op met name="spgroup0" (name attribute is oud, je kan beter class attribuut gebruiken). Je krijgt dan een array met al deze elementen terug. Je moet dus met een for loop door de array lopen en elk element style="display: none;" meegeven:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
var elems = document.getElementsByName('spgroup0');
for( i=0, len = elems.length; i < len; i++ ) {
  elems[i].style.display = 'none';
}
 
Jyy An

Jyy An

24/01/2012 17:34:50
Quote Anchor link
Wouter, sorry, maar volgens mij begrijp je mijn vraag niet zo goed.Ik ben hier niet voor les in PHP of javascript, ik wil alleen weten wat er mis is met mijn code, waarom hij niet werkt.
Verder werkt de getElementsByClass niet op elke browser, en werkt mijn code prima op dat ene block foutje na, en ik wil graag weten hoe ik dit opgelost krijg. Ik he ook al verschillende dingen geprobeerd (zelfs met een var t=setTimeOut()) maar ik weet niet hoe ik dit op moet lossen, ook omdat ik niet weet wat het probleem is.
 
Wouter J

Wouter J

24/01/2012 17:39:52
Quote Anchor link
@Jyy An, volgens mij beantwoord ik ook telkens je vraag. Wat is fout is is dit:
Quote:
- Je haalt alle elementen op met name="spgroup0" (name attribute is oud, je kan beter class attribuut gebruiken). Je krijgt dan een array met al deze elementen terug. Je moet dus met een for loop door de array lopen en elk element style="display: none;" meegeven:
Gewijzigd op 24/01/2012 17:40:27 door Wouter J
 
Jyy An

Jyy An

24/01/2012 18:03:32
Quote Anchor link
Ahh, of course, thanks, daar had ik even overheen gelezen. Thanks, weer wat geleerd!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.