SQL Rating systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Lex

Lex

29/09/2009 15:29:00
Quote Anchor link
Beste PHPHulp,

Ik heb jullie kennis nodig. Ik heb een archief met 32000 items in sql tabel staan. Deze 32000 items kunnen beoordeeld worden. Hiervoor wil ik een 5 star ratings-systeem schrijven. Echter vraag ik mij af wat de beste manier is om deze ratings te verwerken in een sql database, waarbij de database zo min mogelijk wordt belast. Deze ratings worden per item of meerdere items opgehaald en verwerkt. Verder worden deze ratings gecontroleerd via het ip-adres van de gebruiker.

Alvast bedankt
Lex

Gr,
Lex
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 21:51:50
 
GaMer B

GaMer B

29/09/2009 15:35:00
Quote Anchor link
table: stemmen
==========
id INT AUTO_INCREMENT
ip VARCHAR(255)
item_id INT
waardering INT

bijvoorbeeld
 
Lex

Lex

29/09/2009 15:38:00
Quote Anchor link
maar als ik per item 100 stemmen krijg. Dat betekend dat ik 3200000 ratings heb in mijn sql. Wordt mijn database dan niet overbelast?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/09/2009 15:42:00
Quote Anchor link
Nee, Database kunnen (mist god geconfigureerd) makkelijk zulke hoeveelheden data ana.
Het gebruik van Indexes op de juiste tabellen is wel aan te raden.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.