S_SESSION variabele krijg ik niet tevoorschijn

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Bas de jong

Bas de jong

27/12/2012 13:32:14
Quote Anchor link
hallo allemaal,

vraagje
ik heb in mijn rootmap diverse scripts in submappen staan
in de scripts in de submappen maak ik gebruik van $_SESSION['variabele']
nu heb ik een script in mijn rootmap gemaakt waarik die $_SESSION['variabele']
wil gebruiken maar ik krijg hem niet tevoorschijn.
ik include wel gewoon de bestanden uit de submappen waarin de $_SESSION['variabele'] wordt aangemaakt en voorzien van gegevens.

weet iemand missch wat ik over het hoofd zie
alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 13:52:19
 
Moose -

Moose -

27/12/2012 13:35:06
Quote Anchor link
Kun je eens error_reporting(E_ALL); aazetten als eerste regel in je script. Het kan zijn dat je session_start() bent vergeten
 
Erwin H

Erwin H

27/12/2012 13:39:22
Quote Anchor link
Waar de bestanden fysiek staan doet niet ter zake bij gebruik van een sessie. Wat wel ter zake doet is of je session_start() al hebt aangeroepen voor je de sessie probeert aan te spreken.
 
Bas de jong

Bas de jong

27/12/2012 13:46:54
Quote Anchor link
ik heb voor de zekerheid bovenaan elk script session_start() aangeroepen maar nog steeds niks
error_reporting(E_ALL); resulteerd ook in niks .



Toevoeging op 27/12/2012 13:56:09:

opgelost !
ik heb mijn browser afgesloten/opnieuw opgestart en opnieuw ingelogd

soms ben je een uur aan het rotzooien terwijl het zo simpel kan zijn!! aargh
bedankt voor de snelle reactie's
 
Donny Wie weet

Donny Wie weet

27/12/2012 14:09:52
Quote Anchor link
Wat ik heb, is dat ik bij het inloggen een een sessie aanmaak met username, authentication level... Toen was ik lekker aan het scripten, en kwam ik erachter dat ik ook het email adres mee wil nemen in een sessie... Dit heb ik erin zitten proppen, maar kreeg mijn email niet te zien... Dit kwam doordat bij het inloggen de sessie al gemaakt was voor username en auth level... Ik moest opnieuw inloggen om de sessie voor email mee te nemen...

Hoop dat je hieruit een beetje kan opmaken wat ik bedoel.
 
Bas de jong

Bas de jong

27/12/2012 14:11:35
Quote Anchor link
zeer herkenbaar op dit moment ja ........
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.