SSL: How to?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »
PHP Scripter

PHP Scripter

11/10/2011 20:10:06
Quote Anchor link
Op dit momenteel werk ik aan een applicatie waarbij veel gevoelige informatie beschermd moet worden tegen gebruikers die er geen toegang tot hebben. Op dit moment hoeft een gebruiker alleen nog een inlognaam met wachtwoord in te voeren en is daarna ingelogd.

Zoals ik hierboven ook al aangaf, is het van uiterst belang dat alleen de juiste mensen toegang krijgen tot de data. Nu heb ik zelf nog wat ideeën om de inlog wat beter te beveiligen, maar het moet wel gebruiksvriendelijk blijven.

Nu vraag ik mij dus ook af op welke mogelijkheden om te hacken ik moet letten? Ook gaat er een SSL certificaat worden aangeschafd bij COMODO. Maar nu vraag ik mij af, hoe configureer je dit, zonder nu nog eigen servers? Momenteel draait de website bij Versio op een hostingpakket. Of is dit geheel onmogelijk?

Graag ontvang ik wat tips over het beveiligen van een applicatie en het afhandelen van hack pogingen.
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 07:26:46
 
- SanThe -

- SanThe -

11/10/2011 20:20:27
Quote Anchor link
Kijk of ze ook https ondersteunen. Het inloggen zelf moet je dan ook onder https doen anders kan de man in the middle altijd nog je inloggegevens onderscheppen.
 
PHP Scripter

PHP Scripter

11/10/2011 20:49:15
Quote Anchor link
Ik heb informatie opgezocht bij Versio en het is inderdaad mogelijk een SSL verbinding te krijgen via een Dedicated IP adres. Zou ik zelf ook een IP adres voor de SSL verbinding kunnen bezorgen? Of hoe werkt dat precies?

@SanThe Ik wil de hele applicatie alleen benaderbaar maken via HTTPS.
Gewijzigd op 11/10/2011 20:49:38 door PHP Scripter
 
- SanThe -

- SanThe -

11/10/2011 21:19:41
Quote Anchor link
Overleg het allemaal met Versio. Die zullen precies weten wat wel en wat niet mogelijk is.
 
PHP Scripter

PHP Scripter

11/10/2011 21:22:58
Quote Anchor link
Ik heb al contact gezocht met hun. Verder vraag ik mij af of het wel veilig is om wachtwoorden op te slaan in sessies?
 
- SanThe -

- SanThe -

11/10/2011 21:25:25
Quote Anchor link
Niet echt slim en al helemaal nergens voor nodig.
 
Fabian M

Fabian M

12/10/2011 07:40:17
Quote Anchor link
PHP Scripter op 11/10/2011 21:22:58:
Ik heb al contact gezocht met hun. Verder vraag ik mij af of het wel veilig is om wachtwoorden op te slaan in sessies?


Sessie id's zijn opgeslagen in cookies. Session hijacking.
Gewijzigd op 12/10/2011 07:40:44 door Fabian M
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

12/10/2011 15:32:35
Quote Anchor link
sslCertificaten.nl is écht aan te raden, hun customer-support is echt geweldig. Antwoorden op mail in 1 minuut.
 
PHP Scripter

PHP Scripter

12/10/2011 16:11:18
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties! Zoals ik al aangaf wil ik een bedrijfscertificaat aanschaffen van COMODO bij SSLCertificaten (Xolphin). Iemand verder nog tips?
 
PHP Scripter

PHP Scripter

21/10/2011 13:28:43
Quote Anchor link
Inmiddels is het allemaal gelukt met het SSL certificaat! En inderdaad, de support van Xolphin is echt goed!
 
SSL Matrix

SSL Matrix

18/11/2011 08:38:23
Quote Anchor link
*spam*
Gewijzigd op 18/11/2011 14:07:12 door Chris -
 
Kees Schepers

kees Schepers

18/11/2011 09:25:59
Quote Anchor link
SPAM!!

Maar sslcertificaten.nl is goedkoop en wel goed maar met hun klantenservice heb ik andere ervaringen helaas :(
 
Aad B

Aad B

18/11/2011 10:19:43
Quote Anchor link
Wij werken al jaren met VeriSign tot grote tevredenheid. 24x7 klantenservice. Ik vind dat je met dit soort activiteiten niet aan goedkoop moet denken. Vraag je ook altijd af of de informatie van dien aard is dat SSL echt nodig is en je het niet aanschaft omdat anderen het ook hebben en met name wanneer je nog in de fase verkeert van of wel veilig is om wachtwoorden op te slaan in sessies.
Gewijzigd op 18/11/2011 10:22:58 door Aad B
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.