Stage opdracht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developers gezocht die van complexe online vra

Vacature Omschrijving Een grote klant is opzoek naar enthousiaste PHP developers (junior/medior/senior). De organisatie waar jij komt te werken ontwikkelt en bouwt succesvolle oplossingen voor complexe online vraagstukken zoals performance, usability en conversion. Daarnaast zorgen zij voor externe systemen ingericht voor productbeheer, point-of-sales en voorraadbeheer koppelt de organisatie probleemloos aan op eigen Magento gebaseerde webshops. Het is een informele organisatie waar de communicatielijnen kort zijn. Functieomschrijving Met drupal 8 of ShopWare realiseert de organisatie prachtige frond-ends op dynamische data uit allerlei systemen. Je houdt je in deze organisatie bezig met het ontwerpen, ontwikkelen en beheren van functionaliteiten van de applicaties

Bekijk vacature »

Mikey Van den Berghe

Mikey Van den Berghe

15/02/2012 10:38:31
Quote Anchor link
Hallo iedereen.

Ik weet niet of dit het juiste gedeelte is, zo niet: mijn excuses. Ik heb voor stage een opdracht gekregen en het is me een raadsel hoe ik dit zou moeten doen. Ik hoop dat er hier iemand is die me een beetje wegwijs kan maken.

Op mijn stage doen ze multimedia technieken zoals het regelen van de content op de televisie-schermen op roc-scholen. Hiervoor willen ze de mp4-bestanden van de nu.nl feed (Klik hier) automatisch te downloaden en op de server te zetten (in een speciaal hiervoor aangemaakt mapje). Daarbij moet het oude bestand verwijderd worden.

Door deze techniek worden de nu.nl filmpjes telkens automatisch gedownload, zodat ze op de schermen komen, zodat dat niet meer handmatig hoeft te gebeuren.

Is er iemand die me hierbij kan helpen?

PHP hulp

PHP hulp

19/10/2019 18:07:48

Obelix Idefix

Obelix Idefix

15/02/2012 11:51:27
Quote Anchor link
Het is jouw stage. Als je iets niet kent, kun je toch vragen hoe e.e.a. zou moeten omdat je dat op school nog niet geleerd hebt? Of je vraagt op school aan een docent hoe het zou moeten.

Mikey Van den Berghe

Mikey Van den Berghe

15/02/2012 11:53:27
Quote Anchor link
Het probleem is dat dit volgens mij niet helemaal in mijn opleiding valt. Ik doe de opleiding web development (het maken van websites), dit is meer een klusje die ik tussendoor kan doen. De leraren op school hebben er zelf ook weinig verstand van (geen grap), dus daar kan ik niet bij terecht en ik ben de enige persoon op deze stageplek die verstand heeft van webdevelopment. Met andere woorden: ik heb enkel het internet te gebruiken.

Jacco Engel

Jacco Engel

15/02/2012 12:25:10
Quote Anchor link
http://nl.php.net/manual/en/book.curl.php
http://www.php.net/manual/en/function.unlink.php

Daarmee zou je genoeg geholpen moeten zijn. Succes met je opdracht,

Mvg

Jacco

Mikey Van den Berghe

Mikey Van den Berghe

15/02/2012 12:25:35
Quote Anchor link
Zal er naar kijken, dankjewel :).

Jacco Brandt

Jacco Brandt

15/02/2012 12:52:28
Quote Anchor link
Kijk ook eventjes naar cronjobs voor het periodeel uitvoeren van een script.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.