Strip functie form input

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Steven Hack

Steven Hack

04/10/2008 12:32:00
Quote Anchor link
Goedenmiddag,

Ik zocht naar een goede functie om alle form input te checken op rare tekens en kijken of het veld wel minimaal 5 characters heeft.

Ook zocht ik naar een functie om uit de variable $msg alle enters te vervangen voor /n, zodat de enters er blijven.

Ik zou dit eigenlijk zelf moeten doen, ik weet dat dit wss met regex gebeurd, maar dat snap ik niet, en heb op dit moment geen zin/tijd om het te leren.

Hoop dat iemand mij kan helpen!
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 06:42:59
 
Noppes

Noppes

04/10/2008 12:42:00
Quote Anchor link
"en heb op dit moment geen zin/tijd om het te leren"
Dan hebben wij geen zin om je te helpen.

wat moet ik hier toch mee
wat moet ik hier toch mee
 
Steven Hack

Steven Hack

04/10/2008 12:57:00
Quote Anchor link
Tja, dit is toch echt de request sectie van phphulp, en aangezien ik het alleen gebruik om een functie te vragen, en niet voor een hele site/pagina wat 60% meestal doet.

Maar als je geen zin hebt om te helpen, waarom reageer je dan?

Strlen had ik zelf kunnen vinden idd, maar hoe weet ik bij preg_replace wat enter is? Want ik weet wel dat ik het in /n moet veranderen, maar WAT moet ik in /n veranderen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steven Hack
 
Rens nvt

Rens nvt

04/10/2008 13:00:00
Quote Anchor link
aapjuh: wat ben je bereid te betalen voor een cursus? Aangezien dit een request is?
 
Steven Hack

Steven Hack

04/10/2008 13:03:00
Quote Anchor link
hahaha, ik vroeg niet om een cursus, ik vroeg alleen of iemand die functie al had, en bereid was die hier te posten, aangezien ik hem nergens in laatste php scripts kan vinden. Als je het niet wil, doe je het toch niet?

Dit is meer een request tot het posten van een specifiek php script, al post je hem in Laatste php scripts, dat boeit me ook niets, dat is misschien nog wel handiger voor andere mensen.
 
Rens nvt

Rens nvt

04/10/2008 13:11:00
Quote Anchor link
de meest mensen hier vinden het niet zo moeilijk om te googlen... en zijn ook niet te lui om dingen uit te zoeken...

Maar ik zal je het typen van een paar woorden besparen: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=php+form+validation&btnG=Google+zoeken&meta=
 
Steven Hack

Steven Hack

04/10/2008 13:16:00
Quote Anchor link
Alleen omdat ik op dit moment geen zin en tijd heb, maakt mij dat lui?

maargoed, bedankt voor die google link, het woord validation was wat ik zocht.

Ik zal zeer energiek doen en de tekst overtypen in een eigen opgestarte google, anders ben ik ook weer zo lui hé.
 
Eddy E

Eddy E

04/10/2008 13:43:00
Quote Anchor link
Ik wil best wat voor je maken hoor.
PB me maar (klik op mijn naam, links van dit bericht).

Dan krijg je dit wel van me: kost me hooguit 15 minuten werk.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.