strotime en opgegeven tijd werkt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Cyber Defense Analyst

We are looking for a Senior Cyber Defense Analyst Responsibilities: Design, develop, test and support code providing detection and automation capabilities for cyber security toolsets; Creation of alert, report and search capabilities using advanced data analytic toolsets for cyber defense activities; Provide cyber defense related input to the design and participate in the implementation of cyber security capabilities for internal projects; Participate in complex investigations and threat hunting; Acquire knowledge of changing technologies and threats to provide recommendations for adaptation of technologies or policies; Design, create, organise and deliver staff training, update knowledge management databases and document procedures; Qualifications: Bachelor's

Bekijk vacature »

Junior Java developer met ondernemend karakter

Vacature Omschrijving Je komt te werken in een jong en creatief team waarin je écht onderdeel bent van de ontwikkelingen binnen de organisatie. Korte lijnen, weinig bureaucratie en een informele werksfeer. Iemand met een ondernemend karakter zal zich snel thuis voelen. Daarnaast bieden we een marktconform salaris, een gezamenlijke lunch én een 2-wekelijkse stoelmassage. Functieomschrijving Je ontwikkelt mee aan een uniek software platform vol componenten waarmee consultants (en klanten) zowel SaaS- als Enterprise oplossingen creëren op het gebied van ‘Kwaliteit & Veiligheid’, ‘Privacy & Informatiebeveiliging’ en ‘Governance, Risk & Compliance’. Vanuit een overtuigende passie voor het digitaal transformeren van werkprocessen

Bekijk vacature »

Lano heeren

Lano heeren

13/08/2019 09:50:26
Quote Anchor link
Beste forum lezers/helpers,
Ik wil een datum maken met strotime maar het lukt mij niet zo goed, wie kan mij helpen?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
$nazes = strtotime("Y-m-d 18:00:00");//deze werkt niet.

$nazes = strtotime("2019-08-13 18:00:00");// deze werkt wel, wat doe ik fout?

$beginnu = strtotime("now");

if($beginnu > $nazes){
echo 'het werkt';
}
Gewijzigd op 13/08/2019 09:51:01 door Lano heeren

PHP hulp

PHP hulp

14/10/2019 16:15:25

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

13/08/2019 09:54:32
Quote Anchor link
1 Is geen datum. Die bevatten geen letters. De function date() kan wel een format begrijpen, dus combineer het met elkaar.
Gewijzigd op 13/08/2019 09:58:01 door - Ariën -

Lano heeren

Lano heeren

13/08/2019 10:16:19
Quote Anchor link
Heb de oplossing gevonden.

$nazes = strtotime("now, 18:00:00");
Gewijzigd op 13/08/2019 10:16:43 door Lano heeren

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.