Student PHP programmeur gezocht voor bijbaan, thuiswerk

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Eveline

eveline

18/02/2009 13:29:00
Quote Anchor link
Voor een innovatief bedrijf dat werkt aan toepassingen van online video is Gong.nl op zoek naar ICT-studenten die zin hebben om aan de slag te gaan als PHP-programmeur. Je zult voornamelijk thuis werken en hebt dus veel vrijheid om je eigen uren in te delen. Eens in de twee weken wordt je verwacht op kantoor in Maarssen.

In deze bijbaan zal je als PHP programmeur minimaal 16 uur per week werken aan het bouwen van innovatieve toepassingen gerelateerd aan online video. Er wordt hiervoor gebruik gemaakt van een PHP-framework en Javascript elementen.

Wij zoeken een student PHP programmeur die:

* (Hobby)ervaring heeft met PHP, MySQL en Javascript(AJAX)
* bekend is met het werken met een framework
* Bij voorkeur kennis heeft van SVN of CVS
* Goede kennis heeft van OO programmeren in PHP
* Zelfstandig kan werken, maar ook een teamspeler kan zijn
* Gemotiveerd is om langere tijd als PHP-programmeur aan de slag te gaan

Vergoeding is marktconform en nader overeen te komen.
Heb je interesse in deze ICT bijbaan? Laat dan een bericht achter of schrijf je in op www.gong.nl.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eveline
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 23:46:43
 
Hipska BE

Hipska BE

18/02/2009 13:44:00
Quote Anchor link
Wat moet ik me voorstellen bij "een combinatie van een PHP-framework met Javascript elementen"??

Wat heeft javascript nou met php frameworks te maken? (clientside vs serverside)
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

18/02/2009 14:38:00
Quote Anchor link
Polling misschien,,
En ik vraag me echt af wat jullie een marktconform vergoeding vinden voor een ICT-student.
Op zich lijkt het me wel interessant,, alleen maarssen vind k nogal een end reizen, en dan moet k ook nog 16 uur in de week tijd maken,, of eigenlijk vinden.
Maar ik ga er nog even over nadenken.
Overigens wil ik ook wel weten over welk framework het gaat, en voor hoelang het contract geld,, want als ik er m'n hele studie aan vast zit, en daarna ook nog 4 jaar daar moet werken,, dan heb ik er eigenlijk al geen zin meer in =þ.
 
Eveline

eveline

18/02/2009 16:36:00
Quote Anchor link
@ Hipska: het gaat er om dat je ervaring hebt met php-frameworks en ook met het schrijven van javacript code (deze twee punten moet je dus los van elkaar lezen). Het staat er een beetje onduidelijk misschien ;)
 
Eveline

eveline

18/02/2009 17:22:00
Quote Anchor link
@nico: Wat marktconform is hangt van verschillende zaken af, zoals je werkervaring, leeftijd, opleidingsniveau etc. Als je even belt of je cv mailt kunnen we daar iets meer over zeggen.

Je zit niet jarenlang aan een contract vast hoor. Het hangt van de situatie af of je uberhaupt voor bepaalde tijd "vast zit" aan een contract. Meestal is het heel flexibel, maar we willen wel graag dat je de intentie hebt om een langere periode bij de opdrachtgever te werken, dus niet dat je vooraf al het idee hebt dat je binnen 6 weekjes weer opstapt.

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door eveline
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.