support knop maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developers gezocht die van complexe online vra

Vacature Omschrijving Een grote klant is opzoek naar enthousiaste PHP developers (junior/medior/senior). De organisatie waar jij komt te werken ontwikkelt en bouwt succesvolle oplossingen voor complexe online vraagstukken zoals performance, usability en conversion. Daarnaast zorgen zij voor externe systemen ingericht voor productbeheer, point-of-sales en voorraadbeheer koppelt de organisatie probleemloos aan op eigen Magento gebaseerde webshops. Het is een informele organisatie waar de communicatielijnen kort zijn. Functieomschrijving Met drupal 8 of ShopWare realiseert de organisatie prachtige frond-ends op dynamische data uit allerlei systemen. Je houdt je in deze organisatie bezig met het ontwerpen, ontwikkelen en beheren van functionaliteiten van de applicaties

Bekijk vacature »

Jan R

Jan R

15/03/2019 08:40:27
Quote Anchor link
Hi,

Kan iemand me op weg helpen hoe ik een support knop kan maken?
wat ik al vond is Usabilla, maar daar kan je geen info doorgeven. enkel 1 code/niveau van wat je er van vind.

Ik hoop om een selectie te kunnen maken en een tekstje. Eventueel een e-mailadres om te antwoorden.

Jan

PHP hulp

PHP hulp

16/07/2019 07:10:22

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

15/03/2019 09:24:16
Quote Anchor link
Zeker weten? Ik geloof dat Usabilla wel de mogelijkheid biedt voor vrije texten. Anders is Hotjar ook een optie, hoewel het meer voor opinies is.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.