switch probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »
Xander

Xander

30/07/2007 10:39:00
Quote Anchor link
Laat ik even eerst wat uitleg geven waar ik mee bezig ben, en wat ik precies wil.

Ik ben bezig met een CMS, nu heb ik de inlog pagina die naar index3.php verwijst.
Op de index3.php wordt deze code geinclude:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<div content>

if(!isset($_GET['pagina'])){
        include('files/index.php');
    }elseif(isset($_GET['pagina'])){
           switch($_GET['pagina']){
               case $_GET['pagina']:
               if(file_exists('files/'.$_GET['pagina'].'.php')){
                   include('files/'.$_GET['pagina'].'.php');
                    }else{
                        echo 'Deze pagina bestaat niet (meer).';
                    }
            }
    }

}

Nu heb ik ook een menu geinclude:
Code (php)
1
2
3
4

<div menu>

Include_once 'navigation/menu.php';

In menu.php staat dezelfde switch, hiervan is de bedoeling dat het menu weer 2 andere bestanden opend genaamd menu1 en menu2.php.
Het menu heb ik in php gedaan omdat ik maar weinig kennis heb van java.

Probleem, die 2 switches hebben effect op elkaar, als ik op een link in het menu click laad hij het menu ook in de content DIV. En dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Enig idee hoe ik dit het beste kan oplossen? en dan buiten de kennis van java :P

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 00:49:37

Josh

Josh

30/07/2007 11:07:00
Quote Anchor link
'Xander:
In menu.php staat dezelfde switch

Geef je hier zelf al het antwoord niet?

PS.
Java != Javascript

Xander

Xander

30/07/2007 12:27:00
Quote Anchor link
klopt :P
Maar als een switch op een individuele pagina staat en geladen wordt in een andere div zou deze het toch moeten doen lijkt mij?

Of zit ik verkeerd? Ben slechts een beginnende php-er :P

Anyway's, de switch werkt nu met het menu. alleen de links van het menu worden nu in een nieuwe pagina geopend i.p.v in de content DIV. Als ik er ni uit kom dan post ik hier wel weer wat :P

Mjah, javascript voor een menu is altijd beter.
miss. wordt het dan toch wel tijd om wat javascript te leren ;o. :P

Xander

Xander

30/07/2007 12:30:00
Quote Anchor link
Nog een vraagje, is dit bijv. mogelijk?

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<?php

$naam
= 'ho';
$naam2 = 'he';
$namen = $naam, $naam2;

?>

M Ypma

M Ypma

30/07/2007 12:34:00
Quote Anchor link
ja dat is mogelijk, maar dat had je ook gemerkt als je het had uitgeprobeerd?...

- wes  -

- wes -

30/07/2007 12:36:00
Quote Anchor link
@michel....

niet mogelijk

iig niet zo

Josh

Josh

30/07/2007 12:42:00
Quote Anchor link
'Xander:
Mjah, javascript voor een menu is altijd beter.

Dat is dus beslist NIET waar

Xander

Xander

30/07/2007 12:50:00
Quote Anchor link
Niet?
Is een DHTML of php menu beter? ;o

Xander

Xander

30/07/2007 12:59:00
Quote Anchor link
@michel

Heb ik ook gedaan, alleen bij mij doet hij het niet.
Dus blijkbaar niet mogelijk?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.