Tabel met uitslagen plus verslagen voetbal naar php/sql.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rob

Rob

25/12/2006 19:02:00
Quote Anchor link
hey mensen,

ik zou graag onderstaande tabel. Met uistlagen van voetbal team omzetten naar MySQL en php. Zodat mensen zelf wedstrijdverslagen kunnen toevoegen per wedstrijd en op deze verslagen kunnen reageren.
http://fozzie.phpnet.us/fozzie/tabel.html
Hoe kan ik dat het beste aanpakken. Vooral de ID's zeg maar. Moet ik iedere wedstrijd een appart een id geven of pak ik datum als id (vrees onmogelijk ivm meeste data niet van tevoren bekend).
Ook de mogelijkheid dat mensen bij het inleveren van een verslag niet de verkeerde kiezen dus dat wanneer ze een datum kiezen er meteen de gespeelde wedstrijd plus uitslag staat of andersom.

Graag hoor ik van jullie.

mvg Fozzie

ps resultaten van andere teams/stand boeit me niet. Verslagen is het belangrijkste
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 14:49:03
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/12/2006 19:14:00
Quote Anchor link
Weet je wel zeker dat die link klopt? Ik krijg wel een pagina in beeld, maar die heeft niets met voetbaluitslagen te maken.
 
Rob

Rob

25/12/2006 23:27:00
Quote Anchor link
jazeker;
dat is vreemd.

ik krijg tabel met: Resultaten EMMS 4 06/07.

?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.