Tabs inspringen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

ColdDoT

ColdDoT

28/12/2005 17:33:00
Quote Anchor link
Bij php heb je voor nieuwe regel \n
Maar bij een tab heb je tog ok zo iets \letter

Wie heeft toevallig een lijst waar alle soorten van die \enz in staan
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 09:01:27
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

28/12/2005 17:34:00
Quote Anchor link
\t dacht ik

edit:

deze pagina is wel uitgebreid hij refereert voornamelijk aan C, maar ik gok dat dat ongeveer overeenkomt met PHP
Gewijzigd op 28/12/2005 17:36:00 door Jan Koehoorn
 
Jelmer -

Jelmer -

28/12/2005 17:35:00
Quote Anchor link
\n -> newline
\r -> newrule (apple en linux-style)
\t -> new tab

Verder weet ik er zo even niet meer uit mijn hoofd, maar dit zijn bij mijn weten de enige gebruikten.
 
ColdDoT

ColdDoT

28/12/2005 17:37:00
Quote Anchor link
Ja nee dan had ik het tog echt goed thx

Want ben bezig met een soort kladblok voor css
(een wysiwyg) editor

Ik post hem wel als ik klaar ben is best handig vond ik

Maar thx
 
ColdDoT

ColdDoT

28/12/2005 17:40:00
Quote Anchor link
BTW hij is voor ff en ie
 
Kalle P

Kalle P

28/12/2005 17:41:00
Quote Anchor link
kladblok is geen wysisyg-editor
 
Robert Deiman

Robert Deiman

28/12/2005 17:42:00
Quote Anchor link
Lijkt me wel raar dat \a zou gaan werken (audio bel) Maar goed.. denk inderdaad dat we het maar moeten houden bij die 3 die Jelmer al noemde. :)
 
ColdDoT

ColdDoT

28/12/2005 17:42:00
Quote Anchor link
Ik zij tog een soort kladblok :D:S
 
Robert Deiman

Robert Deiman

28/12/2005 17:44:00
Quote Anchor link
"Want ben bezig met een soort kladblok voor css
(een wysiwyg) editor"


Dat is wat je zei.. maar het wordt meer een soort TopStyle (progje voor CSS, waarbij je meteen kan zien wat je .css met een pagina doet)

EDIT:

Maar ik doe .css zelf in dreamweaver, en dan opslaan en dan op f5 in FF en daarna in IE.. (vindt het belangrijker dat pagina in FF werkt, omdat ik daar zelf mee werk :P)
Gewijzigd op 28/12/2005 17:45:00 door Robert Deiman
 
ColdDoT

ColdDoT

28/12/2005 17:45:00
Quote Anchor link
Ag laat maar ik post vanaaf wel dan heb ik hem af het is voor een systeem waarmee je je helesite kan maken online

:D
 
Kalle P

Kalle P

28/12/2005 17:58:00
Quote Anchor link
Robert:
"Want ben bezig met een soort kladblok voor css
(een wysiwyg) editor"


Dat is wat je zei.. maar het wordt meer een soort TopStyle (progje voor CSS, waarbij je meteen kan zien wat je .css met een pagina doet)

EDIT:

Maar ik doe .css zelf in dreamweaver, en dan opslaan en dan op f5 in FF en daarna in IE.. (vindt het belangrijker dat pagina in FF werkt, omdat ik daar zelf mee werk :P)


Oh dus een soort dreamweaver die op design en scripting staat
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

28/12/2005 18:00:00
Quote Anchor link
Ik dacht even: 'Huh? Ik ken dit topic niet, heb ik dit gemaakt?'
Maar nee, gewoon iemand met dezelfde avatar :S
 
ColdDoT

ColdDoT

28/12/2005 18:02:00
Quote Anchor link
:D van jou gejat vond hem zo cool
Verander hem zo wel ff hoor
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

28/12/2005 18:03:00
Quote Anchor link
Tnx!

(Ik bedacht me net ook, dezelfde? Ik heb deze zelf aangepast van een groter plaatje, en dan precies hetzelfde uitgesneden, dat zou pas toeval zijn :D)
 
ColdDoT

ColdDoT

28/12/2005 18:05:00
Quote Anchor link
Das zou wel opzich best lol zijn :P :D
 
ColdDoT

ColdDoT

28/12/2005 18:10:00
Quote Anchor link
<--Mmm best ugly opzich verander nog wel een keer
 
ColdDoT

ColdDoT

28/12/2005 18:54:00
Quote Anchor link
<-- Is beter zo
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

28/12/2005 19:11:00
Quote Anchor link
Hele korte tutorial:
Afbeelding
Klik op dit knopje om je bericht te wijzigen, zodat je niet 3 posts met 1 zinnetje hebt. (Zag het in je andere topic ook al)
 
ColdDoT

ColdDoT

28/12/2005 19:13:00
Quote Anchor link
LOL sjonge weet ik ook wel.

Check de css editor nu
http://woe.colddot.nl/admin/kladbloktest.php?page=opGez9fWoe3R19fYz8XPn+jg55HS39c=

SORRY SOPRRY
Ja doet het
Gewijzigd op 28/12/2005 20:02:00 door ColdDoT
 
PurpleMadness -

PurpleMadness -

28/12/2005 19:14:00
Quote Anchor link
En het is ook helemaal niet boeiend welke avatar je nu hebt..
Ga nu maar verder aan die wysiwyg editor xD
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

28/12/2005 19:17:00
Quote Anchor link
Dan moet je wel een link geven die werkt(ff de beveiliging eraf dus...)
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.