Tafeladvies voor webshop met gebruik van PHP met Mollie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Donald Boers

Donald Boers

03/02/2020 12:08:27
Quote Anchor link
Hoi allen. Ik zou graag wat advies krijgen voor het integreren van een webshop met Mollie als betaal methode. Bezoekers moeten de mogelijkheid hebben om meerdere producten te bestellen. Ik heb het een jaar of 8 geleden al een gebruikt maar de harde schijf waar dat voorbeeld op staat heeft de geest gegeven. Dus wat advies of een goede tutorial zou meer dan welkom zijn.

Alvast bedankt
Gewijzigd op 03/02/2020 12:09:19 door Donald Boers
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 00:31:35
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/02/2020 12:16:38
Quote Anchor link
Een jaar of 8 geleden was de iDeal implementatie vast anders dan nu.
Maar heb je al gekeken naar hun documentatie? Ik kom een hoop uitleg en scripts op Github tegen.
Gewijzigd op 03/02/2020 12:17:29 door - Ariën -
 
Donald Boers

Donald Boers

03/02/2020 14:39:49
Quote Anchor link
Hoi - Ariën -. Die had ik gezien inderdaad, maar laat nu net het mapje met Database voorbeelden leeg zijn :(
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/02/2020 14:43:08
Quote Anchor link
Waar staan die dan?
heb je Mollie al een bericht gestuurd? Uit ervaring weet ik dat ze zeker helpen.
 
Donald Boers

Donald Boers

03/02/2020 19:59:34
Quote Anchor link
Hoi - Ariën -. Di folder staat in de folder examples.

Nee ik heb nog geen contact gehad met Mollie maar dat ga ik zeer zeker doen. Bedankt voor de tip

Toevoeging op 04/02/2020 11:06:04:

Ik heb dus gedaan wat @- Ariën - me heeft aangeraden en bij Mollie naar de files in database folder gevraagd. Nu dus maar even afwachten. Mijn eigenlijke vraag blijft echter bestaan. Hebben jullie wellicht tips wat de table structuur moet zijn met de volgende wensen: (shopping cart/basket, klanten gegevens) waarbij de gegevens naar de shopeigenaar worden ge-e-mailed wanneer de bestelling wordt afgerond en worden verwijderd wanneer dit niet het geval is.

Alvast bedankt
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.