Tag Cloud of niet?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Stef ter Braak

Stef ter Braak

11/09/2010 13:49:11
Quote Anchor link
Beste mensen,

Heb een voor mij belangrijke vraag.. ik heb een startpagina website en vind hem zelf erg handig en vol potentie alleen is deze nieuw en nog maar 780 links. waarvan de meeste daisycon links zijn (om de boel te vullen).
Maar hierdoor ben ik slecht te vinden door google omdat deze links niet gelezen worden. Er staan ook reguliere links in.
Maar is het handig om een Tag Cloud te gebruiken? met h1 en h2 enz. tags van meest gezochte zoekwoorden..
Met de tekst: "anderen zijn op deze pagina gekomen met de volgende zoekopdrachten.."
en kan ik dit nog wel plaatsen onder elke pagina van de links? mijn website is:

http://iturl.nl/snGze0

en is deze tag cloud dan wel op elke pagina anders? (content gericht)
Zoja iemand tips welke ik moet gebruiken en hoe ik deze met een bepaalde php code op elke pagina kan plaatsen?

mijn pagina bestaat uit index.php gecombineerd met template.php en daar na zijn er subcat subsubcat subsubsubcat en die laatste zijn ook de pagina's waar de links staan in elke categorie. ook heb ik een bestand linkjes.php ik weet niet zo goed waar ik dan wat moet plaatsen..
is er iemand die wil/kan helpen?

Met vriendelijke groeten,

Stef ter Braak
Gewijzigd op 11/09/2010 13:57:49 door Stef ter Braak
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.