Task-Commander.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »
Lorre Mertens

Lorre Mertens

14/07/2016 22:30:24
Quote Anchor link
Ik heb net mijn website task-commander.com gelanceerd.

Het is een website om mensen te motiveren, de afbeelding op de startpagina geeft goed weer hoe het in zijn werk gaat.

Zouden jullie hem aub eens willen testen en wat feedback geven?

Internationalisering (inclusief NL) volgt later.

Hartelijk dank!
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 03:02:52
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

14/07/2016 22:45:11
Quote Anchor link
Ziet er leuk uit, ik heb wel meteen in het registratieproces een internal server error weten te veroorzaken. Niet heel verrassend dat dit waarschijnlijk door mijn poging tot SQL injection kwam. Misschien daar eerst eens naar kijken voor je reclame gaat maken?
 
Lorre Mertens

Lorre Mertens

14/07/2016 23:10:50
Quote Anchor link
Bedankt Ben, ik gebruik de FOS User bundle van Symfony voor de registratie. Vreemd dat dat niet 'out of the box' werkt.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

15/07/2016 00:13:17
Quote Anchor link
Het zou out of the box moeten werken. Wat gebruik je voor je database? Gewoon Doctrine? Het kan ook iets zijn met mod_security of een andere module die de input probeert te "beveiligen", al heb ik dat nooit meegemaakt met apostrofs in de username. Het kan ook zijn dat registratie in het geheel weigert, ik heb geen correcte registratie geprobeerd en eerlijk gezegd ben ik dat ook niet van plan. Immers: leuk idee, maar niets voor mij.
 
Ivo P

Ivo P

15/07/2016 09:14:39
Quote Anchor link
Met een username die puur uit ''''' bestaat, gaat het mis.
Maar ook zonder ' in de username volgt een error 500.

Wel wordt een mail verstuurd. Die bevat een link die naar een witte pagina met error 404 leidt.

Toevoeging op 15/07/2016 09:28:20:

en een username van 1 teken wordt niet geaccepteerd.

Je dient "het opgegeven formaat" aan te houden. Alleen: wat is dat formaat dan?
 
Tim Wolf

Tim Wolf

15/07/2016 09:38:23
Quote Anchor link
Ook bij Unicode geeft ie 500 error met link in e-mail en leidt naar 404 error. Ik had me geregistreerd onder ????????.
Bijlage komt later.

Toevoeging op 15/07/2016 09:45:10:

Geen unicode geacepteerd in PHPHulp?
Afbeelding
Gewijzigd op 15/07/2016 10:30:05 door Tim Wolf
 
Lorre Mertens

Lorre Mertens

15/07/2016 10:15:09
Quote Anchor link
Het zou nu wel moeten werken, ook met injection attacks. Bedankt!

Toevoeging op 15/07/2016 10:33:13:

Bedankt voor die bijlage nog Tim, het probleem was een kolom die geen NULL accepteerde. Een vinkje in PHPMyAdmin heeft dit opgelost.
 
Ivo P

Ivo P

15/07/2016 11:00:05
Quote Anchor link
als je een username van 1 letter invult (en de rest)

dan klik je op submit button.

Volgt onduidelijke melding over username formaat. Vooruit: een letter extra.

Maar daarna is de submit button geblokkeerd...

Toevoeging op 15/07/2016 11:01:43:

en hoe hef ik mijn account(s) weer op?
 
Lorre Mertens

Lorre Mertens

15/07/2016 11:05:11
Quote Anchor link
Dat is vreemd, ik krijg specifieke meldingen als ik overal 'a' invul.

The username is too short
The email is too short
The email is not valid
The password is too short
 
Ivo P

Ivo P

15/07/2016 11:11:16
Quote Anchor link
mogelijk browser afhankelijk?

Ik krijg in Firefox de standaard meldingen van de browser.

Password lijkt in de html geen minimale lengte te hebben? (waar bij de username nog een pattern=".{2,}" bevat)

Toevoeging op 15/07/2016 11:13:44:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
    <script>
        $('#form_save').on('click', function ()
        {
            if ($('#fos_user_registration_form_plainPassword_second').val()) {
                $(this).val('Please wait ...')
                        .attr('disabled', 'disabled');
                $('#theform').submit();
            }
        });
    </script>


wordt de button ook weer ergens ontdaan van het attribute "disabled"?

Toevoeging op 15/07/2016 11:16:42:

als je namelijk op de button klikt, dan poog je bij ingevuld 2e password om de button een val() te geven. IS echter een button, geen input, dus daar merk je niets van.

Wel echter wordt de button gedisabled.

Daarna wordt form gesubmit, echter de browser grijpt nog in om de html5-validatie uit te voeren. Dan klaagt hij over een te korte (fout formaat) username.

Dat kun je aanpassen, echter de button blijft disabled en form kan niet meer gesubmit worden.

In welke browsers test jij dit?

Toevoeging op 15/07/2016 11:19:07:

Gedrag is trouwens anders in Chrome, maar daarbij afhankelijk van het wel ingevuld zijn van 2e password veld.
 
Lorre Mertens

Lorre Mertens

15/07/2016 11:44:07
Quote Anchor link
Ik heb dit getest in Chrome, maar in firefox krijg ik die standaard meldingen ook idd.

Ik heb dat scriptje geschreven omdat ik merkte dat je 2 keer werd geregistreerd (één keer foutief) als je dubbelklikte op submit.

Misschien moet ik die button gewoon een 2 seconden disablen. En natuurlijk eens kijken naar die browser specifieke meldingen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.