Te veel onnodige vragen.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

St.Chessere

St.Chessere

18/11/2004 00:06:00
Quote Anchor link
De laatste tijd kom ik het veel vaker tegen, vragen die totaal nergens opslaan.
Antwoorden trouwens ook, maar mensen zoek eerst iets zelf uit voordat je het gaat vragen, er is genoeg documentatie om te zoeken.

Wij vinden het helemaal niet erg dat er vragen woorden gesteld, maar er komen te vaak vragen voor die of onduidelijk zijn of waar totaal geen moeite is gedaan door de vragende partij.

hier komen een aantal tips:

1.Stel je vraag duidelijk.
2.Post alleen het gedeelte van de script waar wat mis mee is(dus geen script van 500 regels).
3.Denk eerst na wat het probleem zou kunnen zijn, en niet meteen bij het eerste probleem "Hij doet het niet"roepen.
4.Toon respect voor de mensen die je helpen.


Voor de mensen die een probleem hebben, heb ik een paar geweldige sites:

1.www.google.nl voor echt al je vragen.
2.http://nl2.php.net/manual/en/ bevat een hele duidelijke handleiding, over functies en exstensions binnen php(Er zijn zelfs comments geplaatst door andere gebruikers, er is zelfs een downloadbare manual.).

Ik hoop dat dit in de toekomst mensen aan het denken zet, want zeg nou zelf waar leer je meer van, zelf iets oplossen of laten oplossen.

Vriendelijke groeten,
Chessere

P.S.
bekijk deze ook effe http://www.phphulp.nl/php/tutorials/10/143
Gewijzigd op 18/11/2004 08:51:00 door St.Chessere
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 02:43:14
 
Winston Smith

Winston Smith

18/11/2004 00:09:00
Quote Anchor link
Ben ik helemaal met je eens chessere. En sommigen zouden ook hun berichten in de juiste fora moeten plaatsen! :P (Dit is niet php/mysql relevant...?)
 
Eris -

Eris -

18/11/2004 09:49:00
Quote Anchor link
Tevens maken wij GEEN complete scripts.
Wij geen bugs er uit vissen. Vaak is het mogelijk door gewoon goed te lezen uit proberen er nog meer proberen de fout te vinden.

PHP heeft een perfect fout melding systeem door duidelijk te lezen en een combinatie van Google/php.net kan je veel fouten er uit vissen.



In principe zal er naar de mensen die deze post plaatsen verschillende keren gewaarschuwed worden via PM of in de post. Voor dat er een ban wordt gegeven. Hellaas is het soms nodig...
 
John de Boer

John de Boer

19/11/2004 00:46:00
Quote Anchor link
Erg zinnig allemaal!!! :-D

Wat je zou kunnen doen is het zo plaatsen dat een gebruiker het al direkt kan zien als die inlogt ofzo
en misschien een 'sticky gesloten' topic van maken bijvoorbeeld :-)
Gewijzigd op 19/11/2004 01:09:00 door John de Boer
 
Alfred -

Alfred -

24/11/2004 23:06:00
Quote Anchor link
Top 5:
- Tutors hier
- Scripts hier
- Forum hier
- Google.be
- PHP.net

All you need :)
Dus start géén topics voor je deze allemaal hebt doorgenomen :P
 
Thijs -

Thijs -

24/11/2004 23:27:00
Quote Anchor link
Eigenlijk zou dit forum alleen actief moeten zijn in de koffie hoek want over is uit te komen met google.com en logisch nadenken. Of denk ik nu helemaal overdreven
 
Arend a

Arend a

25/11/2004 04:36:00
Quote Anchor link
Het aantal onnodige vragen is vrijwel atlijd het zelfde.. dat er meer over geklaagt wordt betekend alleen dat er meer ervaren mensen hier rondwandelen..

Mijn advies is eerder gewoon *niet* reageren aan berichten waar je je aan ergert, mensen die net komen kijken en simpele vragen stellen zullen er altijd zijn. Maar mijn ervaring is redelijk positief, na een paar vragen waarin ze gewezen worden op de opzoek mogelijkheden zijn de meeste newbees (doorgewinterde) googleaars.

Ik denk dat de meer ervaren scripters iets minder moeten zeuren over het lage niveau van beginnelingen; en iets meer interessantere onderwerpen aansnijden.
 
Ro-G :o)

Ro-G :o)

25/11/2004 09:17:00
Quote Anchor link
Arend:
Ik denk dat de meer ervaren scripters iets minder moeten zeuren over het lage niveau van beginnelingen; en iets meer interessantere onderwerpen aansnijden.


Arend slaat de nagel weer op de kop! :o)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.