Telemarketiers geschikte antwoordeboek voor phphulp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Milo S

Milo S

04/11/2010 13:41:20
Quote Anchor link
Ja ja, ik kreeg zojuist toch een idee, beste idee van Nederland weet ik zeker!

Worden jullie ook zo moet van de standaard antwoorden als:
- Verander titel, hulp heeft iedereen nodig.
- SQL injectie mogelijk, gebruik mysql_real_escape_string
- ob_start onnodig
- Geen foutafhandeling
etc. etc.

Telemarketiers hebben zo'n boekje met antwoorden als jij niet wil wat hun verkopen... Nu kunnen wij toch ook zo'n boekje maken, in drop down formulier vorm?
Scheelt weer wat type werk :D. Ben van nature een lui persoon, maar een paar klikjes wil ik nog wel doen, voor de nog luiere onder ons die het zelf niet opzoeken.

Vind je het een goed idee, maar mist er wat? Post hem hier!

Het idee komt trouwens dankzij het volgende topic:
Klikerdeklik
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 22:20:38
 
Teun Hesseling

Teun Hesseling

04/11/2010 13:53:06
Quote Anchor link
opzich wel een goed idee maar zonder een uitleg hoe je een topic precies in elkaar moet gaan zetten kunne de mensen er opzich ook weinig aan doen .ik meende dat ik dat hier ergens gelezen had op de site maar ik kan het zelfs niet eens meer terug vinden.
Gewijzigd op 04/11/2010 13:54:45 door Teun Hesseling
 
TJVB tvb

TJVB tvb

04/11/2010 14:08:05
Quote Anchor link
Ik ben alleen bang dat het een lang lijstje wordt.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

04/11/2010 14:21:54
Quote Anchor link
TJVB tvb op 04/11/2010 14:08:05:
Ik ben alleen bang dat het een lang lijstje wordt.


Denk het niet hoor, enigste wat er in komt te staan is... GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE want dat is het favoriete zinnetje hier
 
TJVB tvb

TJVB tvb

04/11/2010 14:23:10
Quote Anchor link
Oetzie en mijn achternaam op 04/11/2010 14:21:54:
Denk het niet hoor, enigste wat er in komt te staan is... GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE want dat is het favoriete zinnetje hier


Dan wil ik de mogelijkheid om zelf de lijst aan te passen.
 
Chris -

Chris -

04/11/2010 14:26:08
Quote Anchor link
Oetzie en mijn achternaam op 04/11/2010 14:21:54:
TJVB tvb op 04/11/2010 14:08:05:
Ik ben alleen bang dat het een lang lijstje wordt.


Denk het niet hoor, enigste wat er in komt te staan is... GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE want dat is het favoriete zinnetje hier


En is nou net niet de bedoeling van dit forum. Ondanks dat er veelal dezelfde vragen zijn, een linkje naar google "doesn't do the trick".. Plaats een link met de directe oplossing, daar hebben ze allemaal wat aan.

Komt namelijk nog wel eens voor dat als je via google zoekt, je in een topic terecht komt waar wordt verwezen naar; 3 keer raden; google..
 
Milo S

Milo S

04/11/2010 16:56:00
Quote Anchor link
Oetzie, neemt het gewoon niet serieus negeer hem maar.

Ik zie liever dat mensen helpen brainstormen zodat we z ometeen een serious reguest kunnen indienen waar veel mensen achter staan...
 
Teun Hesseling

Teun Hesseling

18/11/2010 11:36:32
Quote Anchor link
ik denk dat het veel makkelijker is om net als bij vacatures een topic aan te maken waar alle hoofdlijnen in staan waar je topic aan moet voldoen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.