Template Frontend Custom Product Type

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jop B

Jop B

10/04/2020 01:37:17
Quote Anchor link
Hallo,


Ik heb een product type aangemaakt voor Woocommerce. Alles werkt maar Woocommerce pakt standaard de frontend template van een Simple product.
Op het internet ben ik wat dingen tegen gekomen en heb deze code gecreëerd.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
if ( ! function_exists( 'woocommerce_exploded_add_to_cart' ) ) {
    function
woocommerce_exploded_add_to_cart() {
        global $product;
        wc_get_template(
            dirname( __FILE__ ) . '/add-to-cart/exploded.php',
            array(
                'quantites_required' => false,
                )
        );
    }
}


add_action( 'woocommerce_exploded_add_to_cart', 'woocommerce_exploded_add_to_cart', 30 );
?>


Maar helaas word de template niet geladen. Wie o wie kan mij helpen?
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 23:42:21
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/04/2020 07:51:20
Quote Anchor link
- Wordt die functie ingeladen? Gooi er eens een echo in?
- Klopt het pad naar dirname( __FILE__ ) . '/add-to-cart/exploded.php' wel? Echo dit ook eens.
 
Jop B

Jop B

11/04/2020 01:40:14
Quote Anchor link
Hi Ariën,


Ik heb het aan de praat gekregen maar is toch niet niet helemaal wat ik zocht.
De {product-type}-add-to-cart daarmee verander je alleen de winkelwagen button even snel gezegd.

Ik zoek eigenlijk een hook filter of iets dergelijks waarmee ik de complete product pagina zelf kan samenstellen bij een bepaalde product type.
Dit product type heb ik zelf aangemaakt d.m.v. een plugin te schrijven. Woocommerce moet dus checken of het product-type matched is dit waar dan moet de eigen template geladen worden is het onwaar dan de standaard template van Woocommerce laden.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.