Template includen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

As a Java developer you ensure that our back-end systems are a bit better every day! How do I become a Java Developer at Coolblue? Coolblue energy is an energy company for everybody who wants to save energy. Besides providing our customers with green energy we also give them insight in reducing energy. As a Java developer you work together with other development teams to make our back-end systems work as optimal as possible and give our customers the best insight and advice to reduce their energy consumption. In this way you contribute to the energy transition. Would you also

Bekijk vacature »

Lead iOS developer

We are looking for a senior iOS developer due to take the team under his/her wing tech lead. If that's you, give us a call (Dutch speaking). Our client is an agency that runs its own service. They are building two apps that already have quite a few users. The team consists of two Android developers and hopefully two more iOS developers soon.In the team, everyone speaks Dutch which is why we are also looking for a developer who speaks Dutch. The idea is that you will soon become the senior and also take the lead on IOS. It would

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Samengevat: Wij ontwikkelen software voor de kinderopvang. Ben jij een Full Stack Developer? Heb je ervaring met (een deel van) de volgende stack: Python, Node.JS, Vue, Javascript, TypeScript, Swift (apps), Vaste baan: Full Stack Developer Python NodeJS Vue JavaScript 3.500 - 5.000 Full Stack Developer In de kinderopvang draait alles om het kind, maar soms neemt het papierwerk helaas de overhand. Wij vinden dat het kind centraal moet staan en vanuit deze filosofie hebben wij een innovatieve digitale oplossing ontwikkeld die het papierwerk zo veel mogelijk uit handen neemt waardoor de aandacht weer bij het kind komt. Deze werkgever is

Bekijk vacature »

Vendor Manager IT

TenneT is growing fast to realize its strategic ambitions. We play a leading role in driving the energy transition. We are looking for a passionate Vendor Manager who will contribute to this and that might be you? Your contribution to TenneT In this role you are responsible for the utilization of the contracts with our strategic vendors and work towards a transparency and partnership. This will be a joined effort with the service managers and the leadership team of the unit Basic IT. Main activities are: End to end responsible for IT Services , both in the Netherlands and Germany,

Bekijk vacature »

Integration Developer / Architect

Dit ga je doen As an Integration Developer / Architect within this organization, you really get the chance to make an impact. The organization is growing but keeps a corporate culture outside the door. Do you have a good business case: make sure you have good arguments and go for it! No viscous decision making process that gets in the way of your ideas! Some of your tasks: You design and develop new integrations using internal tools (Boomi) or external partners; You translate functional specifications into technical solutions; You think along on strategic developments in the field of application integration;

Bekijk vacature »

Senior Java developer (backend)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Wat wij bieden Een contract voor onbepaalde tijd met een aantrekkelijk salaris passend bij de rol; Een ruim mobiliteitsbudget voor een keuze tussen een leaseauto of voor je eigen vervoer; Thuiswerkmogelijkheden, als het past voor onze klant; Een breed palet aan secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een thuiswerkplek, pensioenregeling, internetvergoeding, en collectieve ziektekostenverzekering; Een budget voor extra vakantiedagen dat je ook kunt laten uitbetalen als dat jou beter uitkomt; Je krijgt een goede laptop en een voucher voor een telefoon naar keuze; veel ruimte om jezelf te ontwikkelen met onbeperkte opleidingsmogelijkheden; uitdagende en innovatieve opdrachten in onze multidisciplinaire teams; teambuildinguitjes, social events,

Bekijk vacature »

IT Service Manager System Services

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven IT Service Manager System Services op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Waar ga je werken? Je komt terecht in het team van System Services dat valt binnen de afdeling IT and Facility management (ITF) van TenneT. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Samengevat: Wij ontwikkelen en implementeren configurator technologie (CPQ) voor Microsoft Dynamics. Ben jij een enthousiaste Full Stack developer? Heb je ervaring met Angular? Vaste baan: Sr Full Stack Developer Angular HBO 4.000 - 5.000 Senior Full Stack Developer Wij ontwikkelen software vanuit Microsoft Dynamics, waarbij administratieve processen bij klanten vergaand geautomatiseerd kunnen worden. Denk hierbij aan orderverwerking, offertes, calculaties, verkoop, projectbeheer en documentatie. En natuurlijk de totale integratie met het ERP systeem. Wij weten alles van Dynamics, AX, NAV, en CRM. Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering).

Bekijk vacature »

Senior Java developer (backend)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Android Developer

In this role as an Senior Android Developer you will work on different innovative projects. You will write clean code and you have experience with reviewing code as well. You are paying attention to details. You take full responsibility for building, testing and maintaining the Android application. You will create impact and help each other to develop, learn and grow. Functie-eisen 4 + years experience with programming Android Studio, Android SDK, Java, Kotlin Contributing to the optimization of the applications. Sharing your programming skills and coaching your colleagues You are familiar with CI Tools; Jenkins You are familiar with Atlassian

Bekijk vacature »

Senior developer (fullstack)

Bekijk vacature »

iOS developer

We have several options for you to join as an iOS developer. If you develop in Swift, like to work with different apps, please contact us. We will listen to your needs, salary and ambitions. For this position we are looking for a skilled iOS developer who builds apps for our customers. Writing code is in your blood and you enjoy sharing your knowledge here. You are a self-starter and go for the best solutions.. Like to work in a team and consult with your colleagues. The three teams, native iOS, Android and Fluter, work mostly for Dutch clients. You

Bekijk vacature »
Dirk Renes

Dirk Renes

05/09/2011 12:10:48
Quote Anchor link
Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste een template kan includen? ik heb een html document/css document. maar kan ik gewoon include("template.html"); doen
Gewijzigd op 05/09/2011 12:15:33 door Dirk Renes

PHP hulp

PHP hulp

02/12/2022 07:27:38

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/09/2011 12:13:51
Quote Anchor link
include()

Ligt er aan wat voor template. Een onderdeel van een template-parser, of...
Iets meer informatie mag wel.

Jacco Brandt

Jacco Brandt

05/09/2011 12:14:42
Quote Anchor link
Ikzelf vind het fijn om gebruik te maken van een template-parser, zoals smarty.

Dirk Renes

Dirk Renes

05/09/2011 12:15:59
Quote Anchor link
het gaat dus om een html/css opmaak.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/09/2011 12:16:22
Quote Anchor link
Dirk Renes op 05/09/2011 12:10:48:
maar kan ik gewoon include("template.html"); doen

Ja, maar dat kan je zelf toch ook proberen? Let er wel po dat je HTML-output valid blijft ;-).
Jacco Brandt op 05/09/2011 12:14:42:
Ikzelf vind het fijn om gebruik te maken van een template-parser, zoals smarty.

Ik ook, maar ik denk dat de topicstarter dat niet bedoeld.
Gewijzigd op 05/09/2011 12:19:17 door - Ariën -

Dirk Renes

Dirk Renes

05/09/2011 12:27:49
Quote Anchor link
Oke, ik ga wat proberen. bedankt

Toevoeging op 05/09/2011 13:37:03:

Ik heb wat zitten rommelen met smarty maar ik kom er niet echt uit met de tuts die op de site staan. wie kan mij helpen met een easy tut waar alles stap voor stap uitgelegd word

Maikel  B

Maikel B

05/09/2011 14:25:45
Quote Anchor link
Waar wil je het voor gebruiken en wat voor website heb je?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/09/2011 15:26:49
Quote Anchor link
Misschien raak je in de war door een communicatiefout.

Maar wat wil je precies? En wat versta jij onder een template?

- Een kant en klare layout/design in HTML en CSS?
- Het scheiden van PHP en HTML met een template-parser.
- of....?

Iets meer duidelijkheid mag heus wel.

Dirk Renes

Dirk Renes

05/09/2011 18:48:00
Quote Anchor link
Ik heb zeg maar een html en css bestand met opmaak, en nu wil ik dus op een pagina met alleen tekst de lyout includen zodat mocht er wat aan de template veranderd worden dat je geen 20 pagina's hoef te doen.

Gerhard l

gerhard l

05/09/2011 19:01:01
Quote Anchor link
zet dit in je head van je html:

<LINK href="pad/naar/jou/css.css" rel="stylesheet" type="text/css">

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/09/2011 19:24:38
Quote Anchor link
verdiep je eens in include(), en verdeel je pagina in diverse segmenten.

header => header.inc.php
footer=> footer.inc.php
menu => menu.inc.php

En includeer deze op de juiste plekken.

En vergeet Smarty. Dat heb je helemaal niet nodig, tenzij je PHP en HTML gescheiden van elkaar wilt houden. Ik raad Smarty voor beginners overigens niet aan.

Bart Willemsen

Bart Willemsen

05/09/2011 23:21:59
Quote Anchor link
Ikzelf doe het zo met mijn website:

index.php:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<html>
    <head>
        <?php
            include 'webcomponents/WEBSITE_header_template.php';
        ?>

</head>
    <body>
        <?php
            include 'webcomponents/WEBSITE_content_template.php';
        ?>

</body>
</html>

in de header_template heb ik gewoon vooral HTML staan waar ik de CSS include, meta tags, javascript enz.

In de content_template heb ik zeg maar de rest van de opmaak, en alle componenten een aparte PHP bestand gegeven (ongeveer op de manier die Aar aangeeft)

Dirk Renes

Dirk Renes

06/09/2011 09:21:45
Quote Anchor link
oke bedankt jongens hier kan ik wat mee, dan ga ik mijn template in stukken hakken en includen.

Dirk Renes

Dirk Renes

09/09/2011 12:44:31
Quote Anchor link
Dit probleem is opgelost. bedankt voor jullie hulp.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.