Template parser met 1 vaste template en 1 dynamische template

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Synaps Framework

Synaps Framework

20/09/2010 20:53:44
Quote Anchor link
Even een vraag naar jullie ervaringen. Ik zoek een template parser welke als het ware met 2 templates tegelijk kan omgaan. Ik heb een stuk template wat als het ware om de content heen zit gebouwed. Hierin word ook html gegenereerd dmv php. En hij moet een stuk template html in de vorige template proppen waar de de place holder staat waar ook php in word gebruikt.

De 1e template is altijd hetzelfde, de tweede (content) veranderd qua html per pagina.

Iemand weet welke parser ik voor dit vraagstuk het beste kan gebruiken?

En hij moet in combinatie van het zend framework kunnen functioneren.

Dank u voor je input!
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 10:20:22
 
Niels K

Niels K

20/09/2010 21:37:38
Quote Anchor link
Ik snap niet je gehele vraag, maar zoals ik dit bekijk kan dit toch gewoon met Zend Framework zelf worden geregeld?
 
Synaps Framework

Synaps Framework

20/09/2010 21:44:33
Quote Anchor link
laten we deze website als voorbeeld nemen. De linker kant en de header worden gegenereerd door php maar veranderen nooit, het maakt niet uit waar de bent. De content div, waar het forum in staat en de index pagina veranderen wel van content. Ik heb dit ook, maar ik wil niet voor elke andere template (forum, index pagina etc) de linker kant en header opnieuw genereren en opnieuw php code toewijzen. Dus ik wil eigenlijk met 1 simpele call de linkerkant en header uitspuigen die automatisch bijvoorbeeld een stuk php erbij pakt om dit te genereren.

En als zend dit kan, heb je stukje documentatie hiervan?
 
Pim -

Pim -

20/09/2010 21:51:28
 
Niels K

Niels K

20/09/2010 22:04:57
Quote Anchor link
Wat pim zegt.. Gewoon default.phtml daarin zet je de template die nooit veranderd.
En in de content dus roep je gewoon layout aan bv:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?= $this->layout()->content ?>


Edit: Gebruik wel de MVC versie
Gewijzigd op 20/09/2010 22:07:02 door Niels K
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.