Text button

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »
Jos Verstraeten

Jos Verstraeten

19/04/2014 10:17:29
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben op zoek naar een manier om de text op een button dynamic te maken.
Dynamic op een manier dat het afhangt van een script.
Ik heb een scriptje dat connectie maakt met de database en daar gaat opzoeken of het spel gepauzeerd is of niet. Afhankelijk van of het spel gepauzeerd is moet de knop de tekst "Pauze" of "Verder gaan" zijn.

Ik dacht dit te doen met php maar dan wil het niet updaten als je er zelf op klikt,
maar wel als je de pagina zelf herlaad. En anderzijds heb ik ook met java geprobeerd:
zoals hier uitgelegd: Hier dus. Maar dat werkt ook niet helemaal zoals ik wil, laat staan dat ik in de mogelijkheid ben daar een script aan te koppelen :P

Het script ziet er zo uit:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php


if($status=="1"){
echo "button pauze";
}

elseif($status=="0"){
echo "button Verder gaan";
}

?>


Alvast bedankt!
Steek er niet te veel tijd in als het niet gaat, gaat het niet of als je ergens een tutorial vind waar ze dit uitleggen.

- Aar -:
Gelieve in het vervolg bij code de [code][/code]-tags gebruiken.
Alvast bedankt!
Gewijzigd op 19/04/2014 11:00:23 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 09:15:54
 
Shamrock Modelbouw

Shamrock Modelbouw

19/04/2014 11:28:32
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<script language="javascript">
function updateText()
{
    var button = document.getElementById("buttonPauze");
    if(button.value == "Pauze")
    {
        button.value = "Verder Gaan";    
    }
    else
    {
        button.value = "Pauze";    
    }
}
</script>
<input id="buttonPauze" type="button" value="Pauze" onclick="javascript:updateText();"/>


Bedoel je dit?
 
Wouter J

Wouter J

19/04/2014 11:43:06
Quote Anchor link
> "En anderzijds heb ik ook met java geprobeerd:"

Dat is JavaScript, geen JAVA. Of zoals engelse zeggen "Java is to JavaScript what Car is to Carpet" (vrij vertaald: JavaScript is Java, wanneer een auto een vloerkleed is).

PHP werkt via de server, dat betekend dat de pagina eerst moet worden opgevraagd en dus is er op zijn minst een refresh nodig. Je moet het dus met een client side taal afhandelen, en daar is er maar 1 van: JavaScript.

Shamrock geeft je al een mooi opzetje. Maar de iets verbeterde versie:
Code (js)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<button id="js-button-continue">Pauze</button>
<
script>
var btnContinue = document.getElementById('js-button-continue');

btnContinue.onclick = function (e) {
    if ('Pauze' === this.innerText) {
        this.innerText = 'Verder Gaan';
    }
else {
        this.innerText = 'Pauze';
    }
};
</
script>
Gewijzigd op 19/04/2014 11:43:32 door Wouter J
 
Jos Verstraeten

Jos Verstraeten

19/04/2014 12:24:11
Quote Anchor link
Heel erg bedankt,

en kan ik aan die function (e) dan ook een php script koppelen dat hij moet uitvoeren?

Zoiets als dit (ben momenteel offline aan het werken dus kan het niet onmiddelijk testen ...):

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<button id="js-button-continue">Pauze</button>
<script>
var btnContinue = document.getElementById('js-button-continue');

btnContinue.onclick = function (e) {

    if ('Pauze' === this.innerText) {
        this.innerText = 'Verder Gaan';
<?php mysql_query("UPDATE game SET status='1'  WHERE id='$id'");?>
    } else {
        this.innerText = 'Pauze';
<?php mysql_query("UPDATE game SET status='0'  WHERE id='$id'");?>
    }
};
</script>
 
Wouter J

Wouter J

19/04/2014 12:31:15
Quote Anchor link
>> en kan ik aan die function (e) dan ook een php script koppelen dat hij moet uitvoeren?

Nee. Want zoals ik al zei werkt PHP op de server en JavaScript in de browser. Mocht je iets met PHP willen doen dan moet je dus weer een request maken naar de server, doormiddel van het laden van een pagina. Om dit zonder refresh te doen moet je kijken naar AJAX requests met JavaScript, maar ik raad je aan om eerst wat JavaScript kennis op te doen voordat je daarmee begint.
 
Shamrock Modelbouw

Shamrock Modelbouw

19/04/2014 12:35:29
Quote Anchor link
Idd wat wouter zegt, maar misschien kun je hier wat mee:
http://www.w3schools.com/php/php_ajax_database.asp

De code om iets in de database te voegen zul je in een apart php bestand moeten zetten.
Doormiddel van ajax kun je deze pagina aanroepen en de status en id meegeven in een variabele.
 
Jos Verstraeten

Jos Verstraeten

19/04/2014 12:56:17
Quote Anchor link
ok heel erg bedankt.
 
Jos Verstraeten

Jos Verstraeten

21/04/2014 19:49:47
Quote Anchor link
Ik zit met een probleempje als ik verder werk,

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
    function updatestatus(status) {
    var request = $.ajax({
                        url: "gamestatus.php",
                        type: "POST",
                        data: {"code": "<?php echo $_GET['code']; ?>", "status": status},
                        dataType: "html"
                    });
  if(status == 3){
  window.location = "gama.php?code=<?php echo $_GET['code']; ?>"
  }
}


Na even zoeken heb ik gevonden hoe ik ook in de database de status wijzig maar als de status 3 wordt moet hij redirecten. Het probleem is dat als ik 3 meegeef via de functie hij soms wel en soms niet de status saved in de database. Is dit omdat hij te snel overgaat naar de redirect? Zoja hoe kan ik dan via mijn php een variabe meegeven zodat hij later redirect dus dan zou ik mijn code zo maken:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
    function updatestatus(status) {
    var request = $.ajax({
                        url: "gamestatus.php",
                        type: "POST",
                        data: {"code": "<?php echo $_GET['code']; ?>", "status": status},
                        dataType: "html"
                    });
  if(redirect == "ja"){
  window.location = "gama.php?code=<?php echo $_GET['code']; ?>"
  }
}


Maar hoe geef ik dan de variable redirect door vanuit mijn php file? Alvast bedankt
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.