Text editor gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Mr Beronne

Mr Beronne

01/09/2010 22:48:18
Quote Anchor link
Beste lezers.

ik ben al een tijdje bezig met een website een een badminton vereniging.
nu heb ik een admin beheer menu gemaakt.
ik zou daar graag een text editor in willen hebben zodat de mensen de tekst kunnen aanpassen, zonder dat ze in de html code moeten gaan duiken.

ik heb al wat tekst editors gebruikt maar op dit moment nog niet echt een geslaagde gevonden.

ik zou graag een teksteditor willen met zo beetje de volgende fucnties

- standard functies zoals cursief,bold enz.
- een upload systeempje waar je dan je afbeeldingen, video's enz kunt beheren.
- dit eigenlijk zou al voldoende wezen.

en een save button zodra ja daar op drukt dat hij de tekst doorstuurt na de pagina waar het op moet komen te staan.

ik hoop dat zo genoeg informatie heb verteld. ik hoop dat u misschien een goede voor mij weet.

al vast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 04:45:22
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

01/09/2010 22:52:32
 
Mr Beronne

Mr Beronne

01/09/2010 23:08:10
Quote Anchor link
Paradox - op 01/09/2010 22:52:32:


ziet hier ook een upload stysteem bij
 
Joost van der Meijden

Joost van der Meijden

01/09/2010 23:22:51
Quote Anchor link
Moet je misschien even kijken?

Tip: demo.
Gewijzigd op 01/09/2010 23:23:23 door Joost van der Meijden
 
Moe BE

Moe BE

01/09/2010 23:36:17
Quote Anchor link
Als je al gezocht hebt zul je ongetwijfeld de ckeditor al wel zijn tegengekomen. Heb je deze al getest? Zo ja, wat is hier niet goed aan? Zo nee, zeker doen!
 
Mr Beronne

Mr Beronne

02/09/2010 15:22:21
Quote Anchor link
Moe BE op 01/09/2010 23:36:17:
Als je al gezocht hebt zul je ongetwijfeld de ckeditor al wel zijn tegengekomen. Heb je deze al getest? Zo ja, wat is hier niet goed aan? Zo nee, zeker doen!


ik ben nu bezig met de ckeditor, maar ik snap niet hoe ik de size van de editor kan aanpassen.
 
Moe BE

Moe BE

02/09/2010 15:28:18
Quote Anchor link
Ik weet het niet zeker, want het is al weer een tijdje geleden dat ik er nog mee gewerkt heb, maar ik denk dat hij de breedte aanneemt die jij opgegeven hebt voor je textarea.
 
Mr Beronne

Mr Beronne

02/09/2010 16:27:14
Quote Anchor link
Moe BE op 02/09/2010 15:28:18:
Ik weet het niet zeker, want het is al weer een tijdje geleden dat ik er nog mee gewerkt heb, maar ik denk dat hij de breedte aanneemt die jij opgegeven hebt voor je textarea.


het is me gelukt, maar nu het volgende probleem. als ik op enter druk slaat hij twee regels over inplaats van dat ie gelijk onder de tekst verder gaat.

kan u daar mee helpen
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

02/09/2010 16:53:35
Quote Anchor link
Bertin vanden ham op 01/09/2010 23:08:10:
Paradox - op 01/09/2010 22:52:32:


ziet hier ook een upload stysteem bij



Zoals Joost reeds zei, moest je eens gekeken hebben zou je dat inderdaad gezien hebben dat er een upload systeem bij zit.
 
Jens V

Jens V

02/09/2010 17:00:36
Quote Anchor link
TinyMCE gebruik ik. Is heel makkelijk in gebruik :)
 
Mr Beronne

Mr Beronne

03/09/2010 00:31:19
Quote Anchor link
Paradox - op 02/09/2010 16:53:35:
Bertin vanden ham op 01/09/2010 23:08:10:
Paradox - op 01/09/2010 22:52:32:


ziet hier ook een upload stysteem bij



Zoals Joost reeds zei, moest je eens gekeken hebben zou je dat inderdaad gezien hebben dat er een upload systeem bij zit.


dat heb ik ook wel gezien maar er zit geen file systeem bij nu kun je alleen maar 1 plaatje uploaden en wat ik er ook bij wil is dat je ze opslaat in een file server



Toevoeging op 03/09/2010 00:41:46:

zou iemand mij kunnen helpen met het file systeem(upload systeem) van ckeditor.

http://rbvhoogeveen.nl/adminbeheer/tekstedit.php ik heb hem werkend hier te zien. dan kiest u voor een afbeelding invoegen en dan op bladeren op server. maar nu moet ik een map linken aan dat systeem ik krijg dat niet werkend.

het volgende moet ik invullen

$baseUrl = 'http://example.com/ckfinder/files/';
$baseUrl = '/userfiles/';

$baseDir = '/home/login/public_html/ckfinder/files/';
$baseDir = 'C:/SiteDir/CKFinder/userfiles/';
ik heb het volgende ingedeeld kwa website

root/php/editor/home(hier staat de editor fils
root/php/editor/ckfinder is het upload systeem
root/php/editor/uploadfiles (hier zou ik het upload systeem aan willen linken.

ik hoop dat u mij kunt helpen
 
Carlo boy

Carlo boy

03/09/2010 12:38:42
Quote Anchor link
Hier is een wiki(in het engels)
http://wiki.nicedit.com/

Ik moet zo weg, maar ik kijk dadelijk voor je hoe je dit kan instestellen. Meestal moet je een .js bestand aanpassen
 
Mr Beronne

Mr Beronne

08/09/2010 20:14:31
Quote Anchor link
Beste mensen ik heb veel editors getest zoals:
nice edit
ckeditor

wat mij opvalt dat ze alle tekst opslaan doormiddel via html

ik zoek een editor die het opslaat via php dat ik met een database de
tekst op kan vragen dus als ik zeg maar wat typ en oplsa dat het via een database
word verstuurd naar de pagina waar het heen moet. want dan blijft de tekst er ook in staan.

dit kan volgens mij ook wel met de editors die ik heb geprobeerd ze leggen wel alles uit hoe je het ingergreerd in je website en alles maar het punt waar ik vast loop is het verzenden naar een database.

weet iemand de code hiervoor. en hoe ik het moet gebruiken

of weet iemand een editor waar dit goed word uitgelegd.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.