texteditor met imageupload

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Martijn

martijn

11/02/2009 01:09:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik maak regelmatig websites voor mensen die ermee moeten kunnen werken die niet enorm veel van computers afweten. Ze moeten dan itempjes toe kunnen voegen in een database. Vaak bestaat dit uit een titel, begeleidend plaatje, en text. (en andere velden die ze niet hoeven in te vullen). Echter wil men in die tekst ook nog wel is plaatjes invoegen. Ik breek er al een tijdje mijn hoofd over hoe ik dat nog gebruiksvriendelijker kan laten verlopen. Momenteel heb ik een afbeeldings upload systeem, waar ze een afbeelding kunnen uploaden, dan geeft ie een link terug, die pasten ze bij tinyMCE (texteditor) in het image vak, en boem het plaatje staat in de tekst. Echter, dit blijkt zelfs te moeilijk af en toe.

Nu vroeg ik me af, is er een texteditor als tinyMCE die ook toelaat om plaatjes up te loaden als in: klik op het plaatjes symbool, kies in 1x je afbeelding van je pc, en hij upload m en knalt m direct tussen de tekst?

Dan sla ik weer wat stapjes over en word het nog makkelijker.

Groeten,

Martijn
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 00:26:39
 
Martijn

martijn

27/02/2009 20:46:00
Quote Anchor link
bumpje
 
Leen M

Leen M

27/02/2009 21:10:00
Quote Anchor link
icm tinymce gebruik ik altijd het volgende:
http://www.phpletter.com/Demo/Tinymce-Ajax-File-Manager/
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.